Έπειτα από τα προβλήματά της σε Καναδά και Βαρκελώνη, η Mercedes φέρνει λύση για το πρόβλημά της με τις μπαταρίες.
Η Mercedes έφερε μια λύση-αναβάθμιση για το σύστημα μπαταρίας στο Grand Prix Αυστρίας, έπειτα από τα πρόσφατα προβλήματα αξιοπιστίας που της κόστισαν σημαντικούς βαθμούς – ωστόσο, μόνο ένα μονοθέσιο της McLaren και ένα της Williams θα τη χρησιμοποιήσουν.
Ο George Russell έχασε μια πιθανή νίκη στο Μόντρεαλ, ενώ ο Kimi Antonelli έχασε μια σχεδόν βέβαιη δεύτερη θέση στη Βαρκελώνη λόγω βλαβών που σχετίζονταν με τη μπαταρία.
Παράλληλα, οι πελατειακές ομάδες της Mercedes – και ειδικά η McLaren – έχουν επίσης χάσει σημαντικούς βαθμούς εξαιτίας προβλημάτων αξιοπιστίας στο υλικό της γερμανικής εταιρείας. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, η Mercedes, τόσο ως εργοστασιακή ομάδα όσο και ως προμηθευτής μονάδων ισχύος, έχει χάσει περισσότερους βαθμούς λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή ή ομάδα μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν.
Η προσπάθεια της Mercedes να διορθώσει τα ζητήματα της μπαταρίας δυσχεραίνεται από το γεγονός ότι η προβληματική μπαταρία του Russell από το Μόντρεαλ εξακολουθεί να βρίσκεται καθ’ οδόν μέσω θαλάσσιας μεταφοράς από τον Ατλαντικό.
Ωστόσο, ο Antonelli αποκάλυψε την Πέμπτη στην Αυστρία ότι η Mercedes έχει φέρει μια νεότερη προδιαγραφή με στόχο τη βελτίωση της ανθεκτικότητας και της αξιοπιστίας του πακέτου.

«Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα ήταν πάντα θέμα θερμοκρασίας, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο έχουμε μια νεότερη προδιαγραφή με αναβαθμίσεις που βελτιώνουν την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία», δήλωσε.
«Η ομάδα έχει δουλέψει πάρα πολύ σκληρά, γιατί έχουμε αντιμετωπίσει αρκετά συχνά τέτοιου είδους ζητήματα. Έχουν πιέσει πολύ και ελπίζουμε ότι αυτές είναι οι πρώτες σημαντικές αναβαθμίσεις».
«Δεν είναι αναβάθμιση απόδοσης, αλλά στοχεύει στο να διασφαλίσει ότι αυτά τα προβλήματα δεν θα ξανασυμβούν. Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα βρίσκει τη λύση και θεωρώ ότι αυτό είναι ένα καλό βήμα μπροστά».

Σύμφωνα με το έγκυρο μέσο The Race, η νέα προδιαγραφή θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε ένα από τα μονοθέσια της McLaren, συγκεκριμένα από αυτό του Oscar Piastri. Ο Lando Norris βρίσκεται ήδη στην τελευταία διαθέσιμη μπαταρία του για τη σεζόν, πράγμα που σημαίνει ότι οποιαδήποτε αλλαγή θα οδηγούσε σε ποινή εκκίνησης.
Η βλάβη της μπαταρίας του Norris τον ανάγκασε να μην εκκινήσει κάν στο Grand Prix Κίνας, ενώ στη συνέχεια υπέστη δεύτερη αστοχία στις ελεύθερες δοκιμές στη Suzuka, φτάνοντας στο όριο των διαθέσιμων μονάδων.
Μόνο ένας οδηγός της Williams θα λάβει επίσης τη νέα έκδοση, ο Carlos Sainz, καθώς και ο Alex Albon βρίσκεται σε οριακή κατάσταση όσον αφορά τη χρήση μπαταριών, ενώ αμφότερες οι Alpine, θα έχουν την νέα έκδοση, καθώς δεν αντιμετωπίζουν κάποιο αντίστοιχο θέμα ούτε ο Pierre Gasly, ούτε ο Franco Colapinto.


