Διαβάστε τα όσα δήλωσε ο Βρετανός μετά τον ενθαρρυντικό αγώνα στο Όστιν, όπου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο πρόβλημα που αντιμετώπισε στον τελευταίο γύρο του αγώνα!
Ο Lewis Hamilton εξέφρασε την ανακούφισή του μετά από ένα καλό Σαββατοκύριακο στο Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών, που του έδωσε την αίσθηση ότι «επιτέλους» πέτυχε την πολυπόθητη σημαντική πρόοδο με τη Ferrari. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μπορεί να έγραψε αρνητική ιστορία με την Scuderia, φτάνοντας πλέον τον αριθμό ρεκόρ των 19 αγώνων χωρίς βάθρο με την ομάδα, επισκιάζοντας το άλλο του επίτευγμα, καθώς έγινε ο μοναδικός οδηγός με 5000 πόντους, όμως είχε μια πλήρη εμφάνιση για τα φετινά του δεδομένα, καθώς τερμάτισε 4ος σε Sprint και κυρίως αγώνα, με την Ferrari να έχει έναν αξιοπρεπή αγώνα ύστερα από μερικές δύσκολες εβδομάδες, καθώς ο teammate του Charles Leclerc ανέβηκε για 6η φορά φέτος στο βάθρο, στην 3η θέση.

Ο Βρετανός που έχει δυσκολευτεί στην προσαρμογή του στην Ferrari, έχοντας αρκετές επιδόσεις που είναι μακριά από τα στάνταρ του, δήλωσε μετά τον αγώνα πως υπήρξαν αρκετά θετικά από το τριήμερο του Όστιν, δηλώνοντας πως αισθάνεται να ελέγχει πλέον την SF-25.
«Νιώθω επιτέλους ότι έχω τον πλήρη έλεγχο του μονοθέσιου. Νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε ακόμα κάποιες βελτιώσεις. Σίγουρα μπορούμε να αποδώσουμε περισσότερο, ειδικά από τη δική μου πλευρά, γιατί οι κατατακτήριες δεν πήγαν τόσο καλά όσο ήλπιζα και η εκκίνηση δεν ήταν και τόσο καλή. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αλλά είμαστε αισιόδοξοι για τον επόμενο αγώνα, οπότε ελπίζω να έχουμε ένα ακόμα καλύτερο Σαββατοκύριακο».
«Σίγουρα μπορούμε να πάρουμε πολλά θετικά», πρόσθεσε. «Απλά ο τρόπος με τον οποίο πήραμε πόντους αυτό το Σαββατοκύριακο – δεδομένου ότι δεν έχουμε αναβαθμίσει το αυτοκίνητο, εξακολουθούμε να είμαστε κάπου εκεί. Είχα κακή εκκίνηση, αλλά κατάφερα να περάσω καλά την πρώτη στροφή, οπότε ανέκαμψα. Ήμουν κάπως στη μάχη στην αρχή και προσπέρασα τον Charles πριν από το pit stop του, αλλά έχασα λίγο χρόνο εκεί από τον Lando. Μετά τη στάση μου, βγήκα πολύ πίσω, οπότε η στρατηγική δεν ήταν ιδανική, αλλά το αποτέλεσμα ήταν τέλειο από άποψη βαθμών για την ομάδα».
Σε επιπλέον δηλώσεις του στο SkySports ο Βρετανός τόνισε δε πως «Φυσικά, θέλω να ανέβω πιο ψηλά, οπότε πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά. Είμαστε σίγουρα στον σωστό δρόμο», προβαίνοντας στην παραδοχή ότι η στρατηγική του teammate του ήταν η καλύτερη, εξηγώντας:
«Είναι δύσκολο, νομίζω ότι τελικά ήταν σαφώς η ταχύτερη στρατηγική [ο Charles Leclerc ξεκίνησε με μαλακά ελαστικά]. Εγώ έχασα πολύ χρόνο, ήμουν σχεδόν μαζί τους. Προφανώς, πριν από τη στάση του Charles, ήμουν μαζί του και μετά βγήκα 10 δευτερόλεπτα πίσω, που ήταν πολύ μεγάλη διαφορά για να την καλύψω. Δεν μπόρεσα να κλείσω το κενό καθόλου, οπότε ήταν λίγο ατυχές αυτό. Λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν έχουμε αναβαθμίσει το αυτοκίνητο για να είμαστε ανταγωνιστικοί, αυτό δείχνει ότι η ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Ελπίζω όλοι στο εργοστάσιο να είναι ευχαριστημένοι. Είμαστε στον σωστό δρόμο. Είμαι πολύ κοντά, ακόμα δεν έχω ανέβει στο βάθρο, αλλά θα συνεχίσω να προσπαθώ».
Τέλος σε ξεχωριστή δήλωσή του για ένα πρόβλημα άγνωστης αιτίας που αντιμετώπισε στον τελευταίο γύρο ανέλυσε την κατάσταση ως εξής: «Δεν είμαι σίγουρος [για το τι συνέβη]. Μπήκα στην στροφή 5 και ένιωσα σαν να χτύπησα κάτι. Και ξαφνικά, είχα τεράστιο υποστροφή και σκέφτηκα ότι είχα σκασμένο λάστιχο. Έτσι, φρενάρω στη στροφή 11 και το αυτοκίνητο δεν σταματάει και σκέφτομαι: «Θεέ μου, τι συμβαίνει;» Αλλά κατάφερα να το κρατήσω στις τελευταίες δύο στροφές. Είχα τεράστιο υποστροφή στην τελευταία… νόμιζα ότι το μπροστινό φτερό είχε σπάσει ή ότι είχε συμβεί κάτι με το ελαστικό. Ήταν πολύ κοντά».
