Διαβάστε όλα όσα δήλωσε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής για την Ferrari, το αν τον ακούει η ομάδα και για την μάχη του τίτλου!
Αισιόδοξος εμφανίστηκε στην πρώτη ημέρα του Γκραν Πρι Μεξικού ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ύστερα από μια ενθαρρυντική για τον ίδιο 4η θέση στο Γκραν Πρι Αμερικής στο Όστιν, όπου δήλωσε ότι πλέον αισθάνεται να έχει τον έλεγχο του μονοθεσίου, μίλησε στα μέσα για διάφορα θέματα, μεταξύ άλλων και για την μάχη του τίτλου! Παρακάτω όσα δήλωσε ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής.
Αρχικά για το αγωνιστικό τριήμερο του Μεξικού όπου θα δώσει την θέση του για το FP1 στον Antonio Fuoco, ο Hamilton δήλωσε αισιόδοξος, ειδικά αναλογιζόμενος και το περσινό αποτέλεσμα της Ferrari στο Autodromo Hermanos Rodriguez, όπου ο Carlos Sainz πέτυχε την πιο πρόσφατη νίκη της ομάδας.
«Νομίζω ότι εξακολουθούμε να προσπαθούμε να πάρουμε το μέγιστο από αυτό το μονοθέσιο», εξήγησε ο Hamilton. «Στον τελευταίο αγώνα καταφέραμε να βγάλουμε πολλά από το αυτοκίνητο. Αυτή η Ferrari έχει λίγη περισσότερη απόδοση και αλλάζει από πίστα σε πίστα, οπότε ποτέ δεν ξέρεις πόσο δυνατοί θα είναι οι αντίπαλοι. Η Ferrari ήταν πολύ γρήγορη εδώ πέρυσι, επομένως ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τα μαθήματα που πήραν τότε και να τα εφαρμόσουμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Προβλέπω ότι το μονοθέσιο θα προσφέρει πολύ διαφορετικές αισθήσεις σε σχέση με πέρυσι και με τα προηγούμενα χρόνια που έχω αγωνιστεί εδώ. Θα χάσω τις FP1, επομένως αυτό το Σαββατοκύριακο θα πρέπει να μάθω γρήγορα και να προσαρμοστώ άμεσα για να καταφέρω να αποδώσω».».

Για την κατεύθυνση της Scuderia ο Lewis ξεκίνησε λέγοντας ότι «Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα. Μέσα μου νιώθω πως πηγαίνουμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Απλώς χρειάζεται χρόνος». Ο Βρετανός αναφέρθηκε επίσης στους εσωτερικούς μεθόδους εργασίας της Scuderia: «Όταν έφτασα, τους σεβάστηκα. Μου φάνηκε η σωστή επιλογή, ειδικά απέναντι σε όσους είναι εδώ πολύ περισσότερο από εμένα. Ήθελα να παρατηρήσω. Να καταλάβω ποια είναι τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία. Επισήμανα τις περιοχές όπου χρειαζόταν βελτίωση — και τώρα νιώθω ότι η ομάδα αρχίζει να ανταποκρίνεται στα ερεθίσματά μου».
«Σύντομα θα αρχίσει να φαίνεται και προς τα έξω ο αντίκτυπος της σκληρής δουλειάς που κάνουμε στο παρασκήνιο, ειδικά πάνω στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς».
Μιλώντας για το project 678, κοινώς το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς πρόσθεσε:
«Ελπίζω από του χρόνου να αρχίσει να φαίνεται η δική μου συμβολή. Έχω εξαιρετική σχέση με την ομάδα και νιώθω ότι προοδεύουμε, ιδιαίτερα μετά τη θερινή διακοπή». Όσο για το πολυσυζητημένο θέμα της επικοινωνίας ανάμεσα στον ίδιο και την ομάδα, με πολλούς φανατικούς οπαδούς του Hamilton να κατηγορούν την ομάδα πως τον σαμποτάρει ή δεν τον στηρίζει και με «βολές» από διάφορα μέρη για την απόδοση του 40χρονου φέτος, ο ίδιος είχε να πει:
«Πιστεύω ότι τα πράγματα αρχίζουν να βελτιώνονται. Είναι θέμα εμπιστοσύνης και καλύτερης επικοινωνίας μεταξύ μας. Μπήκα σε μια ομάδα όπου τα Iταλικά είναι η βασική γλώσσα, ενώ εγώ δεν μιλάω Ιταλικά, οπότε πρέπει να βρούμε ένα κοινό έδαφος. Το σημαντικό είναι πως όλοι θέλουμε να κερδίσουμε. Είμαστε εδώ για έναν κοινό στόχο και πρέπει απλώς να συνεχίσουμε να πιέζουμε. Γι’ αυτό θέλω πάντα να κρατάω όλους παρακινημένους, ακόμη και στα δύσκολα Σαββατοκύριακα. Κάνω ό,τι μπορώ για να διατηρώ το ηθικό ψηλά».

Αυτό που δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση στον Βρετανό είναι κυρίως το γεγονός ότι «η ομάδα επέλεξε να αλλάξει πολλά πράγματα έπειτα από δικές μου υποδείξεις. Άρα με άκουσαν. Δεν πρόκειται για άμεσες αλλαγές — τίποτα δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάζεται χρόνος για να χτίσεις κάτι. Μερικές φορές πρέπει να επιμείνεις για να δεις τα αποτελέσματα, αλλά όταν έρχονται, δεν μπορείς παρά να είσαι ικανοποιημένος».
Όσον αφορά το φετινό πρωτάθλημα και τους εναπομείναντες αγώνες, ο Hamilton είναι πεπεισμένος ότι «Ποτέ δεν είναι αργά. Δεν παλέψαμε ποτέ για το πρωτάθλημα και γενικά είχαμε πολλές αυξομειώσεις, αλλά υπήρχαν και πολλά πράγματα να μάθουμε. Ήταν μια κομβική χρονιά για να μπουν τα θεμέλια. Κάθε πίστα που έτρεξα ήταν μια νέα εμπειρία: διαφορετικό μονοθέσιο, διαφορετικός μηχανικός αγώνων, διαφορετική ομάδα. Ακόμα κι εδώ, στο Μεξικό, θα πρέπει να καθίσω και να καταλάβω τι έχουν σκεφτεί οι μηχανικοί για το στήσιμο, που σίγουρα θα είναι διαφορετικό απ’ ό,τι κάναμε στη Mercedes τα προηγούμενα χρόνια».
Παραδέχεται, πάντως, ότι υπήρχε η ψευδαίσθηση πως θα μπορούσε να παλέψει εξαρχής για το πρωτάθλημα μετά από έναν χειμώνα γεμάτο προσδοκίες:
«Ήταν δύσκολο. Για όλους. Υπήρχε πολλή προσοχή πάνω μας από την αρχή, και αυτή γρήγορα μετατράπηκε σε αρνητικότητα. Γι’ αυτό χαίρομαι τόσο όταν έχουμε θετικά Σαββατοκύριακα, όπως εκείνο του Όστιν. Δίνουν κίνητρο στην ομάδα — και το αξίζουν. Είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει ακόμη πολλή δυναμική σε αυτό το μονοθέσιο και ότι πορευόμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση».

Έπειτα ερωτηθείς για την μάχη του τίτλου οδηγών μεταξύ των δύο οδηγών της Mclaren και του Max Verstappen, ο Hamilton ρωτήθηκε αν έχει κάποια συμβουλή για τους δύο οδηγούς της McLaren, αποκρίθηκε πως «Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι η πρώτη φορά που παλεύουν για ένα πρωτάθλημα. Έχουν κερδίσει σε άλλες κατηγορίες, οπότε ξέρουν πώς γίνεται. Και, ειλικρινά, δεν είμαι ο τύπος που δίνει τέτοιες συμβουλές».
Αναφερόμενος στην εσωτερική κατάσταση της πρώην ομάδας του, της McLaren, πρόσθεσε:
«Όταν βρίσκεσαι σε μια τέτοια θέση, με δύο οδηγούς που παλεύουν μεταξύ τους, η πίεση είναι τεράστια. Σε κάποιες στιγμές πρέπει να φοράς παρωπίδες, να αποκλείεις κάθε εξωτερική επιρροή. Για να το πω καθαρά, πρέπει να είσαι ανελέητος. Ο Max είναι έτσι. Αν δεν είσαι κι εσύ, θα είναι εκείνος που θα κερδίσει».

«Νομίζω ότι είναι φανταστικό. Υπήρχε μια ομάδα που κυριαρχούσε και κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών πολύ νωρίς. Το να βλέπεις τώρα μια άλλη, όπως τη Red Bull, να μπαίνει στη μάχη κάνει τα πράγματα ακόμη πιο συναρπαστικά. Έτσι πρέπει να είναι αυτό το σπορ. Για μένα ήταν υπέροχο να μάχομαι τον Max, και μια μάχη που εξελίσσεται μέσα στη χρονιά είναι ακριβώς αυτό που ο κόσμος θέλει να δει».
Όσο για το ποιος θα επικρατήσει; «Ειλικρινά δεν ξέρω τι να περιμένω», παραδέχθηκε. «Στους τελευταίους αγώνες η Red Bull έκανε καλά βήματα μπροστά και συνολικά το μονοθέσιό τους ήταν το πιο κυρίαρχο τα τελευταία χρόνια. Η McLaren βρίσκεται στην κορυφή από πέρυσι και κάνει εξαιρετική δουλειά, οπότε είναι πολύ δύσκολο να διαλέξεις. Θα προτιμούσα να είμαι στη θέση του Max. Πρώτον, έχει ήδη τέσσερις τίτλους, ξέρει πώς είναι. Και δεύτερον, το να κυνηγάς είναι πολύ πιο εύκολο από το να υπερασπίζεσαι. Όταν είσαι μπροστά και αρχίζουν να σε πλησιάζουν σε βαθμούς, το βάρος γίνεται μεγάλο — έχεις τα πάντα να χάσεις».

