Skip to content Skip to footer

F1: Στα όριά τους βρίσκονται οι Leclerc και Hamilton

Διαβάστε τα όσα δημοσιεύει η Ιταλική Corriere για την κατάσταση στην Ferrari!

Στα όρια «νευρικής κρίσης» χαρακτηρίζει το δίδυμο των Charles Leclerc και Lewis Hamilton δημοσίευμα της Ιταλικής Corriere Della Sera, υποστηρίζοντας ότι οι οδηγοί έδειξαν τον πραγματικό τους εαυτό έπειτα από ένα ακόμη δύσκολο Γκραν Πρι στο Λάς Βέγκας, υποστηρίζοντας παράλληλα ότι τα «σύννεφα δυσαρέσκειας» απειλούν και το 2026!

Η Ferrari έμεινε ακόμη πιο πίσω στην μάχη για την 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ύστερα από τον πιο πρόσφατο αγώνα στις ΗΠΑ, όπου οι δύο οδηγοί της τερμάτισαν αρχικά στην 6η θέση (Leclerc) και την 10η (Hamilton), οι οποίες έπειτα μετετράπησαν σε και , έπειτα από τον αποκλεισμό των δύο McLaren από τα τελικά αποτελέσματα. Έτσι μαζεύτηκαν μόλις 16 βαθμοί, την ώρα που η Red Bull μάζεψε 25 χάρη στην νίκη του Μax Verstappen και η 2η αυτή την στιγμή Mercedes μάζεψε 33, αφού ο Kimi Antonelli προήχθη στην 3η θέση, με τον George Russell να έχει τερματίσει 2ος.

Έτσι η Scuderia βρίσκεται πλέον 53 βαθμούς πίσω από την Mercedes και 13 πίσω από την Red Bull του ενός ουσιαστικά μονοθεσίου, με τον Lewis Hamilton να δηλώνει μάλιστα μετά τον αγώνα στο Βέγκας πως με τις επιδόσεις που έχει τον τελευταίο καιρό, η μάχη έχει ουσιαστικά χαθεί. Ο αγώνας στην «πόλη της αμαρτίας» δεν είχε έλλειψη ζητημάτων για την Ferrari και την ούτως η άλλως προβληματική από την αρχή SF-25, αφού ο Leclerc, υπέφερε στον αγώνα καθώς δέχθηκε undercut από τον Oscar Piastri αφού σταμάτησε τρεις γύρους αργότερα, μια πιθανότητα που η Ferrari θα έπρεπε να είχε προβλέψει. Αυτό τον έριξε σε ένα τρένο DRS, πίσω από τους Piastri και Antonelli μέχρι τον τερματισμό, με τον Μονεγάσκο να χάνει την -εντέλει- 3η θέση για μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου από έναν Antonelli που έκανε 48 γύρους με την σκληρή γόμα! Μετά το τέλος του αγώνα ο Leclerc εμφανίστηκε μπερδεμένος από την στρατηγική της Ferrari, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «Όχι, δεν το βλέπω πολύ θετικά. Είναι μια 6η θέση, εξακολουθεί να με εκνευρίζει όταν τερματίζω μόλις 6ος ενώ έχω εκκινήσει 9ος».

16 LECLERC Charles (mco), Scuderia Ferrari SF-25, action during the 2025 Formula 1 Las Vegas Grand Prix, 22th round of the 2025 FIA Formula One World Championship from November 21 to 23, 2025 on the Las Vegas Strip Circuit, in Paradise, Nevada, United States of America – Photo Xavier Bonilla / DPPI

Όσο για τον Lewis Hamilton αξίζει να αναφερθεί πως ο αποκλεισμός του μόλις από το Q1 οφειλόταν εν μέρει στο ότι υπολόγισε λάθος τη 14η στροφή στον τελευταίο του γρήγορο γύρο και χτύπησε τον κώνο στην κορυφή της στροφής, αλλά και σε ένα επικοινωνιακό λάθος ανάμεσα σε εκείνον και τον μηχανικό του, Riccardo Adami. Με την πολυτέλεια της κρίσης εκ των υστέρων, ο Adami θα έπρεπε να ήταν πιο επιτακτικός για το ότι ο χρόνος ήταν οριακός ώστε να ξεκινήσουν ακόμη έναν γρήγορο γύρο. Αν το είχε κάνει, ίσως ο Hamilton να μην είχε αφήσει το γκάζι μετά τη γραμμή και ίσως να μην είχε αποκλεισθεί, με τον Βρετανό βεβαίως να παραδέχεται μετά το πέρας της διαδικασίας ότι δεν μπορούσε με τίποτα να κάνει τα βρόχινα ελαστικά να λειτουργήσουν.

Αναφορά στην κακή απόδοση της SF-25 στο βρεγμένο έκανε και ο Leclerc, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η Ferrari έχει χρόνιο πρόβλημα σε τέτοιες συνθήκες, τονίζοντας ότι «από τότε που είμαι στην ομάδα δυσκολευόμαστε σε αυτές τις συνθήκες». Έπειτα από τον αγώνα ο Lewis Hamilton προέβη σε άκρως πεσιμιστικές δηλώσεις, δηλώνοντας πως αυτή είναι η χειρότερη χρονιά του στην Formula 1, ότι δεν βρίσκει τίποτε θετικό από τον αγώνα παρά το γεγονός ότι από 19ος ανέβηκε στην 8η τελικά θέση και χωρίς δικό του λάθος στον γύρο εξόδου από τα Pits ύστερα από το μοναδικό του pit stop ίσως να τερμάτιζε ακόμη πιο ψηλά και πως δεν ανυπομονεί για την επόμενη σεζόν.

Σύμφωνα με την Corriere Della Sera το δίδυμο δεν αντέχει πια ένα μονοθέσιο γεμάτο ατέλειες και μιλούν ανοιχτά για αυτό. Οι κριτικές που κάνουν μεγεθύνονται περισσότερο από τις επιδόσεις τις Scuderia, διαψεύδοντας τόσο τις τυπικές και προσυμφωνημένες -σύμφωνα με το Ιταλικό μέσο- δηλώσεις για τα σχόλια του John Elkann, οι οποίες έγιναν παραμονές του αγωνιστικού τριημέρου και χαρακτηρίζονται «υποχρεωτικές για λόγους ”κρατικής σκοπιμότητας”».

Τέλος το δημοσίευμα καταλήγει υποστηρίζοντας ότι ο Leclerc δεν θέλει «να επωμιστεί καμία ευθύνη — και ίσως πράγματι δεν έχει», ενώ για τον Hamilton αναφέρει πως «αποφεύγει κάθε ευθύνη, παρότι έχει αρκετές», ενώ τονίζει ότι στις τάξεις της Ferrari και κυρίως των οδηγών υπάρχει «αφοπλισμός και αποστασιοποίηση, όχι «προσοχή» και συσπείρωση» σε μια ομάδα που «παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά μιας κατάρρευσης που προσβάλλει το παρελθόν της, πικραίνει το παρόν και δημιουργεί ανησυχία για το μέλλον. Δύσκολο να θεωρήσεις πλέον αδιαπραγμάτευτη τη πίστη του Leclerc— και σχεδόν αδύνατο να αναζωπυρώσεις το «γάμο του αιώνα» με τον Hamilton, αφού και οι δύο εμφανίζουν ταυτόχρονη δυσφορία».