Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός θα συμβάλει στην πραγματοποίηση του «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ.
Η πρωτοβουλία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR να διοργανώσει το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ βρίσκει σύμφωνη και την ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ποδοσφαιρική ομάδα είναι διατεθειμένη να αιτηθεί κλειδάριθμο κατά την κλήρωση της Super League, προκειμένου να αγωνιστεί εκτός έδρας το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου.
Στόχος είναι να διευκολυνθεί η διεξαγωγή του εμβληματικού τουρνουά στο ΟΑΚΑ, επιτρέποντας στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός να υλοποιήσει τον σχεδιασμό της, ενώ παράλληλα να αναδειχθεί έμπρακτα η στενή συνεργασία και η κοινή πορεία των δύο τμημάτων του συλλόγου.
Η αρχική επιθυμία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR ήταν το επόμενο Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», μετά την περσινή επιτυχημένη διοργάνωση στην Αυστραλία, να φιλοξενηθεί στην Ασία.
Εντούτοις, οι γραφειοκρατικές δυσκολίες οδηγούν τους «πράσινους» στην αναζήτηση εναλλακτικών επιλογών, με το ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ να βρίσκεται πλέον στο τραπέζι των συζητήσεων.


