Skip to content Skip to footer

Μουντιάλ 2026: Το ξέσπασμα του Μπιέλσα μετά τον αποκλεισμό της Ουρουγουάης (vid)

Σε έξαλλη κατάσταση ήταν ο Μαρσέλο Μπιέλσα μετά τον πρόωρο αποκλεισμό της Ουρουγουάης από τη συνέχεια του Μουντιάλ. Ο έμπειρος τεχνικός δεν μπόρεσε να κρύψει τον εκνευρισμό του, με αποτέλεσμα να ξεσπάσει στον δημοσιογράφο που τον πλησίασε και ετοιμαζόταν να του πάρει δηλώσεις για το παιχνίδι.

Πρόωρο και άδοξο τέλος είχε το ταξίδι της Ουρουγουάης στο Μουντιάλ, καθώς η «Σελέστε» γνώρισε την ήττα με 0-1 από την Ισπανία κατά τη φάση των ομίλων και αποκλείστηκε από τη συνέχεια της διοργάνωσης. Το κλίμα στις τάξεις της ομάδας ήταν βαρύ, με τα βλέμματα να στρέφονται τόσο στον τερματοφύλακα Φερνάντο Μουσλέρα όσο και στον Μαρσέλο Μπιέλσα, ο οποίος απασχολεί έντονα την επικαιρότητα το τελευταίο διάστημα με τις αντιδράσεις του.

Ο 70χρονος ομοσπονδιακός τεχνικός εμφανίστηκε σε κατάσταση απόλυτης συναισθηματικής πίεσης στις καθιερωμένες δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα με τους Ίβηρες. Ο εκνευρισμός του έμπειρου προπονητή κορυφώθηκε on camera, καθώς έχασε την ψυχραιμία του και επιτέθηκε φραστικά στον δημοσιογράφο την ώρα που εκείνος ρύθμιζε τα μικρόφωνα και τα ακουστικά για να ξεκινήσει η συνέντευξη.

Ο Μαρσέλο Μπιέλσα, φανερά εκτός εαυτού, φώναξε στα ισπανικά στον δημοσιογράφο «Άντε τελείωνε» Αμέσως μετά, ο έμπειρος τεχνικός προχώρησε σε μια σκληρή αλλά ειλικρινή αυτοκριτική. Μίλησε χωρίς περιστροφές για την απογοητευτική εικόνα της Ουρουγουάης στο Μουντιάλ, ενώ δεν δίστασε να χαρακτηρίσει ως αποτυχημένη και άκαρπη τη συνολική του θητεία στον πάγκο της «Σελέστε», δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

«Δεν έχω αφήσει κάτι στο ποδόσφαιρο της Ουρουγουάης. Ένας προπονητής που είναι στη χώρα εδώ και τρία χρόνια και δεν έχει φέρει αποτελέσματα, δεν μπορεί να πει ότι έχει συνεισφέρει,. Η τέταρτη θέση στα προκριματικά δεν έχει αξία, ούτε η τρίτη στο Copa America, για να μη μιλήσω για την παρουσία σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Θα μπορούσαμε να έχουμε επτά πόντους αλλά έχουμε δύο, αυτό είναι το αποτέλεσμα της παρουσίας μου στον πάγκο. Ήταν δουλειά μου να διαχειριστώ ένα γκρουπ παικτών και δεν κατάφερα να τους κάνω να αποδώσουν.

Εάν θέλετε εξηγήσεις, που δεν νομίζω ότι θέλετε, θα σας έλεγα ότι από τους επτά πόντους που δικαιούμασταν, πήραμε δύο. Είμαι υπεύθυνος για αυτά που έκανε η Ουρουγουάη σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο».