Η EuroLeague ανακοίνωσε και επίσημα τη δεκαετή ανανέωση της συνεργασίας της με τη Ρεάλ Μαδρίτης, επιβεβαιώνοντας τη συμφωνία που οι δύο πλευρές είχαν ήδη υπογράψει τις προηγούμενες ημέρες.
Το πολυσυζητημένο ζήτημα της νέας δεκαετούς συμφωνίας ανάμεσα στη EuroLeague και τη Ρεάλ Μαδρίτης ολοκληρώθηκε και επίσημα, με τη διοργάνωση να επικυρώνει την παραμονή των «μερένγκες».

Η Ρεάλ είχε ήδη βάλει τις υπογραφές της στη συμφωνία και κατά τη διάρκεια του Διοικητικού Συμβουλίου της Παρασκευής (26/6), η EuroLeague ενέκρινε επισήμως τη δεκαετή άδεια συμμετοχής της, ολοκληρώνοντας τη σχετική διαδικασία που είχε ξεκινήσει στις 22 Ιουνίου.
Η ανακοίνωση της EuroLeague:
“Το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε επίσης την επέκταση της δεκαετούς άδειας της Ρεάλ Μαδρίτης, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας τη Δευτέρα 22 Ιουνίου”.


