Η ΠΑΕ Ολυμπιακός έκανε γνωστό σήμερα (22/06) ότι το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά ενέκρινε τα σχεδία των αρχιτεκτόνων συνεργατών του συλλόγου για το «Νέο Καραϊσκάκη». Με αυτό τον τρόπο γίνεται το πρώτο βήμα για την αύξηση της χωρητικότητας του γηπέδου.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
«Σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πειραιά οι τεχνικοί…
