Διαβάστε τα όσα ανέφερε ο Αυστραλός της Mclaren στο Beyond The Grid και ποιον άλλο παράγοντα υπαινίχθηκε πως έπαιξε ρόλο στην κακή του απόδοση!
Ο Oscar Piastri δήλωσε ότι η γεμάτη ατυχήματα εμφάνισή του στον φετινό αγώνα του Μπακού ήταν το χειρότερο της αγωνιστικής του καριέρας και υπαινίχθηκε ότι η αλλαγή θέσεων της ομάδας στη Μόντσα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο εξακολουθούσε να τον απασχολεί, ακόμη κατά την διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Αζερμπαϊτζάν.
Ο Αυστραλός μίλησε στο podcast Beyond the Grid της Formula 1 μεταξύ άλλων για την πίεση του να παλεύεις για τον πρώτο σου παγκόσμιο τίτλο και την σχέση του με τον Lando Norris εν μέσω της μεταξύ τους αντιπαλότητας εντός πίστας, όμως το πιο ενδιαφέρον σχόλιο ήταν αυτό που έκανε για την ασυνήθιστα κακή του επίδοση στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, όπου είχε δύο δαπανηρές συγκρούσεις, η πρώτη στο Q3 η οποία τον άφησε 9ο για τον αγώνα και η δεύτερη μόλις στον πρώτο γύρο και ενώ είχε πέσει τελευταίος ύστερα από κάκιστη και λανθασμένη εκκίνηση.
Αυτός ο αγώνας ήταν η απαρχή της πτωτικής του πορείας, από την οποία ο 24χρονος δεν δείχνει να μπορεί να επανέλθει, ύστερα και από την σύγκρουσή του στον αγώνα Sprint της Βραζιλίας και την πάρα πολύ αυστηρή και κατά πολλούς άδικη ποινή 10 δευτερολέπτων που δέχθηκε στον αγώνα, για το συμβάν της επανεκκίνησης στον 6ο γύρο, με τους Antonelli και Leclerc, που είχε ως αποτέλεσμα να τον ρίξει στην 5η θέση.
Ερωτώμενος για το αν βρήκε εξήγηση για το κάκιστο τριήμερο στο Μπακού, ο Piastri απάντησε: «Τελικά, ήταν ένας συνδυασμός αρκετών παραγόντων. Προφανώς, ο αγώνας πριν από αυτόν ήταν στη Μόντσα, όπου δεν ένιωσα ότι ήταν ένα ιδιαίτερα καλό Σαββατοκύριακο από την άποψη της δικής μου απόδοσης, και φυσικά υπήρχε και το θέμα με τα pit stop».
Θυμίζουμε ότι η McLaren ζήτησε από τον Piastri να παραδώσει τη δεύτερη θέση στην Μόντσα στον Norris, αφού είχαν ανταλλάξει θέσεις λόγω καθυστέρησης στο pit stop του Norris, ένα αίτημα στο οποίο ο Piastri συμφώνησε, αλλά όχι χωρίς να επισημάνει στον ασύρματο της ομάδας ότι φαινόταν να αποτελεί αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη πολιτική, σύμφωνα με την οποία «ένα αργό pit stop ήταν μέρος του αγώνα».
«Αλλά και στο Μπακού, η Παρασκευή ήταν δύσκολη. Τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά, οδηγούσα υπερβολικά. Δεν ήμουν πολύ ικανοποιημένος με τον τρόπο που οδηγούσα και τελικά προσπάθησα να το αντισταθμίσω λίγο το Σάββατο». συνέχισε ο Piastri.
«Υπήρχαν κάποια πράγματα στην προετοιμασία, ας πούμε, που ίσως δεν ήταν και τα πιο βοηθητικά, και μετά τα πράγματα που συνέβησαν το Σαββατοκύριακο – είχαμε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα στο FP1 που μας αποσυντόνισε λίγο, μετά δεν οδηγούσα και πολύ καλά, χρησιμοποιούσαμε ελαστικά C6 εκείνο το Σαββατοκύριακο, τα οποία είναι γνωστό ότι είναι δύσκολα στο χειρισμό. Υπήρχαν πολλά μικρά πράγματα που συνέβαλαν σε αυτό. Ένιωθα ότι το Σάββατο ο ρυθμός μου ήταν καλός, αλλά προσπαθούσα λίγο υπερβολικά. Ήταν το χειρότερο Σαββατοκύριακο που είχα ποτέ στις αγώνες, αλλά πιθανώς το πιο χρήσιμο από ορισμένες απόψεις».
«Τελικά, το Μπακού ήταν η τέλεια καταιγίδα πολλών πραγμάτων. Προφανώς, ήταν ένα αρκετά απαίσιο Σαββατοκύριακο, αλλά νομίζω ότι μάθαμε πολλά από αυτό το Σαββατοκύριακο, από τεχνική άποψη, από συναισθηματική άποψη. Έτσι, όταν αρχίζεις να βλέπεις τα πράγματα με αυτόν τον τρόπο, συνήθως αυτό σε βοηθάει αρκετά».
«Αν κοιτάξεις μερικά από τα ονόματα που έχουν περάσει αρκετά σοκαριστικά Σαββατοκύριακα, ή σχεδόν απίστευτα Σαββατοκύριακα ή αγώνες ή στιγμές στην καριέρα τους όπου τα πράγματα πήγαν στραβά, αυτό συμβαίνει σε όλους. Δεν υπάρχει κανένας στον κόσμο των αγώνων που να μην έχει κάποια καταστροφική ιστορία για το πώς ένα Σαββατοκύριακο πήγε στραβά για αυτόν. Το να το κοιτάς από αυτή την οπτική γωνία βοηθάει πολύ, αλλά πρέπει ακόμα να μάθεις τα πράγματα που πρέπει να μάθεις από τέτοια Σαββατοκύριακα».
Ο Piastri πλέον είναι 24 βαθμούς πίσω από τον teammate του Lando Norris στην βαθμολογία οδηγών με τρείς αγώνες να απομένουν, ενώ μετά το Ολλανδικό Γκραν Πρι στα τέλη Αυγούστου είχε βρεθεί 34 βαθμούς μπροστά από τον Βρετανό, ο οποίος τότε είχε εγκαταλείψει από μια σίγουρη 2η θέση. Ακόμη δεν υπάρχει ξεκάθαρη εξήγηση για τον ελλιπή ρυθμό που έχει επιδείξει στα τελευταία τρία αγωνιστικά τριήμερα, με αρκετούς να υποστηρίζουν πως η Mclaren τον σαμποτάρει ή ότι ευνοεί τον Norris, ενώ άλλοι ισχυρίζονται ότι ο Piastri κατέρρευσε υπό το βάρος της πίεσης του πρωταθλητισμού.


