Μάριος Γαντζούδης
08 Jul
08Jul

Το Γκραν Πρι Μεγάλης Βρετανίας χάρισε ένταση και συγκινήσεις και ο Μάριος Γαντζούδης βλέπει τους νικητές και τους χαμένους του Σίλβερστοουν !

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Το triple-header ήταν αν μη τι άλλο θεαματικό και εντυπωσιακό. Τρείς εβδομάδες γεμάτες δράση και ένταση. Ας δούμε μαζί ποιοι τα κατάφεραν στο ιστορικό Σίλβερστοουν και ποιοι όχι .

ΝΙΚΗΤΕΣ: Λιούις Χάμιλτον

Το άξιζε και το πέτυχε . Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έγινε ξανά νικητής Γκραν Πρι έπειτα από 945 δύσκολες ημέρες για τον ίδιο και την Mercedes και στις συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες βγήκε νικητής για 104η φορά στην καριέρα του. Σταθερός και γρήγορος όπου χρειάστηκε και κατάφερε να κρατήσει πίσω του τόσο τον Νόρις όσο και τον Φερστάπεν στο τέλος του αγώνα, χαρίζοντας μας στιγμές που θα μνημονεύονται για χρόνια ! 

ΧΑΜΕΝΟΙ: McLaren

Όταν ξέσπασε η βροχή φαινόταν σίγουρο το 1-2 για την Βρετανική ομάδα. Το setup της ήταν εμφανώς πιο προσαρμοσμένο για την βροχή από τους ανταγωνιστές και όλα πήγαιναν καλά... μέχρι που έβαλαν τα χέρια τους και έβγαλαν τα μάτια τους. Δεν έβαλαν τον Πιάστρι μαζί με τον Νόρις όπως έκανε η Mercedes με τους οδηγούς της (double-stacking) και ο Αυστραλός από 2ος και πιθανός διεκδικητής της νίκης έπεσε 6ος και εκτός συναγωνισμού. Το ίδιο λάθος ξαναέγινε στην εναλλαγή από βρόχινα σε στεγνά καθώς ο Νόρις και η Mclaren πάλι καθυστέρησαν στην απόφαση και έμειναν έναν γύρο παραπάνω έξω, με τον Βρετανό να χάνει τα σημάδια στο pitlane με κόστος 1-2 πολύτιμα δευτερόλεπτα που εντέλει χάρισαν στον Χάμιλτον την πρωτοπορία . Τέλος σε αυτό το pit stop ο Νόρις και η Mclaren έβαλαν λάθος γόμα καθώς αποφάσισαν να ακολουθήσουν την Mercedes και να βάλουν μαλακή γόμα, ενώ είχαν διαθέσιμη μέση γόμα που ήταν ταχύτερη... Θύμισαν Ferrari στο pit wall και είδαν (ξανά) να τους εκμεταλλεύονται οι έμπειροι ...

ΝΙΚΗΤΕΣ: Νίκο Χούλκεμπεργκ 

Ο Γερμανός το έκανε ξανά ! Εξαιρετική επίδοση στις κατατακτήριες με την 6η θέση του και στον αγώνα παρά την αρχική υποχώρησή του (-3 θέσεις στους πρώτους γύρους) κατάφερε να διαβάσει (μαζί με την Haas) άριστα τον καιρό και με έναν πολύ καλό και σταθερά γρήγορο αγώνα βρέθηκε ξανά στην 6η θέση σηκώνοντας ξανά στους ώμους του την Haas φέρνοντάς την πλέον μια ανάσα από την 7η θέση στους κατασκευαστές και με τον ίδιο να διανύει εξαιρετική περίοδο φόρμας και σίγουρα κάνοντας τους ιθύνοντες στην Audi να τρίβουν τα χέρια τους για το 2025...

ΧΑΜΕΝΟΙ: Ferrari/ Σάρλ Λεκλέρ

Κάποιοι προληπτικοί θα πουν μήπως πούλησαν την ψυχή του Λεκλέρ για μια νίκη στο Μονακό ... Πραγματικά από τότε ειδικά ο Μονεγάσκος είναι άτυχος αλλά και η ίδια η Ferrari δεν βρίσκει λύση για τα προβλήματα που έφεραν οι αναβαθμίσεις. Τόσο έντονο το porpoising ειδικά στις γρήγορες στροφές που αρχικά ο Κάρλος Σάινθ στις κατατακτήριες αλλά και ο Σάρλ Λεκλέρ στον αγώνα έτρεξαν χωρίς τις αναβαθμίσεις, δηλαδή με Imola-spec μονοθέσιο!! Τότε και ενώ ο αγώνας πήγαινε καλούτσικα και ο Μονεγάσκος ήταν 7ος με τον Ισπανό 6ο , η Ferrari και ο Λεκλέρ πήραν ένα ρίσκο που θύμισε Κίμι Ράικονεν στην Μαλαισία το 2009 , καθώς ο Λεκλέρ έβαλε ενδιάμεσα σε μια πίστα που ακόμα δεν ήταν επαρκώς βρεγμένη, ενώ ήταν ενημερωμένος πως ακόμα η στεγνή γόμα ήταν πιο γρήγορη. Έτσι τα ελαστικά του υπερθερμάνθηκαν γρήγορα και μέχρι να πιάσει για τα καλά νερό η πίστα είχαν γίνει άχρηστα και μπήκε ξανά στα pits για καινούργια μένοντας ένα γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους και τερματίζοντας μπροστά μόνο από τους Οκόν και Πέρεζ που πήραν παρόμοιο ρίσκο, με την διαφορά ότι όταν το πήραν αυτοί ήταν στις τελευταίες θέσεις... Κρίμα για τον Σάρλ και συναγερμοί στην Ferrari που πρέπει να βρουν τι φταίει ενόψει Ουγγαρίας ...

ΕΞΤΡΑ ΧΑΜΕΝΟΣ : Σέρχιο Πέρεζ

Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για τον Μεξικανό . Ο αγώνας του καταστράφηκε από την επιλογή ενδιάμεσων πριν την ώρα τους σαν του Λεκλέρ και ενώ είχε κερδίσει 3 θέσεις στους πρώτους γύρους . Όμως ήθελε και τα έπαθε καθώς ξανά έμεινε εκτός Q1 με την έξοδό του να του στερεί για άλλη μια φορά ένα καλό αποτέλεσμα που σίγουρα χρειαζόταν, με τις σειρήνες να ηχούν για την αντικατάστασή του στο καλοκαιρινό διάλλειμα της Formula 1 μετά το Hungaroring ...

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.