Μάριος Γαντζούδης
08 Dec
08Dec

Ο Max Verstappen φέτος είχε την καλύτερη ατομικά σεζόν όλων των εποχών. Εκτιμάται όμως αρκετά;;

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης 

Έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες από το τελευταίο Grand Prix στο οποίο νικητής ήταν (για άλλη μια φορά) ο Max Verstappen. Αυτή ήταν η 19η νίκη του φέτος σε 22 αγώνες . Έτσι έφτασε το ρεκόρ νικών ακόμα ψηλότερα και από πέρυσι. Στον δρόμο του προς το 3ο σερί πρωτάθλημα έσπασε ένα κάρο άλλα ρεκόρ . Όμως δεν υπάρχει η απαραίτητη εκτίμηση από το ευρύ κοινό της F1. 

''ΒΑΡΕΤΗ'' ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ

Για δεύτερη σερί χρονιά δεν είδαμε μάχη για τον τίτλο . Φέτος ο Max ήταν απολύτως κυριαρχικός, κυνικός με όλους και δεν άφησε περιθώρια για αμφισβήτηση . Αυτό δεν άρεσε όμως σε πολλούς. Όλοι μας θέλουμε να βλέπουμε μάχες μέχρι τον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα. Όμως η αμερικανοποίηση του αθλήματος μέσω των Social Media και του Netflix (Drive to Survive) ,έκανε τους ''νέους'' fan της F1 να πιστεύουν ότι κάθε χρονιά θα είναι σαν το 2021 . Έτσι για 2η σερί χρονιά η τηλεθέαση έπεσε , το ίδιο και η αλληλεπιδράσεις μέσω social media. Έτσι αντί να θαυμάζει κάποιος την σταθερότητα και την σταθερά υψηλή απόδοση του Ολλανδού ,προτίμησε ή να κλείσει την τηλεόρασή του ή να γκρινιάζει στο ίντερνετ για την ''βαρετή'' κυριαρχία του Max.

Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Αμέσως το πρώτο πράγμα που θα κάνει κάποιος που θέλει να υπερασπιστεί τον Max (ή/και την Red Bull) θα είναι να φέρει την 5ετη κυριαρχία της Ferrari (2000-04) ή την 7ετη της Mercedes (2014-20) στο προσκήνιο και να πει ότι ''έτσι είναι η Formula 1'' .  Όμως ας ταξιδέψει κάποιος πίσω στο χρόνο ... Ας πούμε στο 2002 ή κάπως πιο πρόσφατα , στο 2020. Όμως θα βρει πάνω-κάτω τα ίδια παράπονα που βλέπει και σήμερα. 

Το 2002 ο Michael Schumacher κατέκτησε το 5ο του πρωτάθλημα τον Ιούλιο ... Ναι τον ΙΟΥΛΙΟ. Εκείνη την χρονιά τελείωσε με 11 νίκες σε 17 αγώνες και με ΌΛΟΥΣ τους αγώνες στο βάθρο (ρεκόρ που ακόμα κατέχει) . Ήταν μια χρονιά που η ίδια η Scuderia έφτασε στο απόγειο της ύβρης με τα διαβόητα photo-finish στην Αυστρία και τις ΗΠΑ. Και τότε ο κόσμος , οι εφημερίδες και γενικά τα media έκαναν λόγο για βαρετό και προβλέψιμο πρωτάθλημα. Και τότε έπεφταν όλα τα νούμερα, εισιτηρίων και τηλεθέασης. Σήμερα όμως 21 χρόνια μετά και 10 μετά το ατύχημα που μας έχει στερήσει τον Michael που ξέραμε πολλοί μοιράζονται τα highlights , την υπέροχη Ferrari F2002 και μιλάνε για ''GOAT'', ''Τελειότητα'' και ''παλιά καλή F1''. 

18 χρόνια μετά ο Sir (πλέον) Lewis Hamilton κυριαρχούσε και ισοφάριζε τα 7 πρωταθλήματα του Schumi με την νίκη του στο Grand Prix Τουρκίας. Είχε φτάσει τις 6 κατακτήσεις σε 7 χρόνια και με άπειρες νίκες σε αυτό το διάστημα. Χωρίς αντίπαλο πλέον αφού η Ferrari το 2019 και το 2020 είχε πολλά προβλήματα εντός και εκτός πίστας , ο κόσμος είχε βαρεθεί για ακόμη μια φορά ένας να κερδίζει συνέχεια. Πολλοί έψαχναν (και ακόμη ψάχνουν) να βρουν τρόπο να απαξιώσουν τα κατορθώματα του. Μόλις 3 χρόνια μετά όμως προσεύχονται να φτιάξει καλό μονοθέσιο η Mercedes μήπως και δουν ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. 

ΕΚΤΙΜΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

Εν κατακλείδι , ναι και εγώ όπως και όλοι δεν θέλουμε έναν και μοναδικό νικητή συνέχεια. Όμως όταν αυτό συμβαίνει και μάλιστα με τόσο εντυπωσιακό τρόπο , με έναν οδηγό που με το ζόρι βρίσκεις να έκανε ένα λάθος φέτος , που κατατρόπωσε τους πάντες και τον ίδιο του τον teammate, που είναι μόλις 26 χρονών όμως μπορεί να είναι στην Formula 1 μόνο για 5 χρόνια ακόμα καθώς έχει δηλώσει ότι δεν θέλει να είναι όλη του την ζωή στην F1 και θέλει να δοκιμάσει κ άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτόν τον υπεράνθρωπα ταλαντούχο οδηγό που ήδη είναι 3ος σε νίκες πίσω μόνο από τους προαναφερθέντες Hamilton και Schumacher, πρέπει να τον εκτιμήσεις τώρα που τον βλέπεις και όχι όταν δεν θα είναι πιά στο grid . Τώρα πριν να είναι αργά...

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.