Μάριος Γαντζούδης
02 Nov
02Nov

Δείτε ποια είναι η νέα κατηγορία που εξαπολύει η Red Bull !!!

Άλλο ένα κεφάλαιο στον «πόλεμο» μεταξύ των ομάδων φαίνεται πως έχουμε καθώς μετά τον χαμό με την πίσω πτέρυγα της Mclaren και τον μηχανισμό της Red Bull για την ρύθμιση του πατώματος, πλέον έχουμε άλλη μια αφορμή για αντιπαράθεση. 

Η νέα κατηγορία την οποία αποκάλυψε το έγκυρο Γερμανικό μέσο AMuS είναι η εξής: Η Red Bull κατηγορεί την Mclaren αλλά και άλλες ομάδες πως μέσω των βαλβίδων εισάγουν νερό ή άλλο υγρό στο εσωτερικό των ελαστικών και έτσι καταφέρνουν να τα κρυώνουν και να τα διατηρούν σε καλύτερη κατάσταση για μεγαλύτερο διάστημα, εξηγώντας έτσι και την φαινομενικά άριστη διαχείριση ελαστικών που κάνει η MCL-38, η οποία φαίνεται στο τέλος του κάθε stint να κερδίζει ρυθμό έναντι του ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με την κατηγορία ακόμα και ελάχιστες ποσότητες μπορούν να κάνουν την δουλειά. Στην Red Bull υποψιάζονται πως πρώην υπάλληλοί της έχουν μεταφέρει την γνώση τους στις ομάδες που εργάζονται πλέον, καθώς όπως είναι γνωστό η Αυστριακή ομάδα στο παρελθόν πειραματίστηκε με αυτό ακριβώς μέχρι να το απαγορέψει η FIA

Κάτι τέτοιο βέβαια φαίνεται σχεδόν απίθανο καθώς οι ζάντες και τα ελαστικά δίνονται τυχαία στις ομάδες, οι οποίες απαγορεύονται να κάνουν οποιαδήποτε τέτοιου είδους τροποποίηση. Μόνο μέσα από τις βαλβίδες όπως λέει ο ισχυρισμός θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, το οποίο όμως ακόμα και με την εξάτμιση του νερού θα ήταν αρκετά επικίνδυνο. Σύμφωνα με την Pirelli δεν έχει παρατηρηθεί κάποια τέτοια συμπεριφορά φέτος, όμως έχει ζητηθεί από την FIA να επέμβει για άλλη μια φορά. 

Μιλώντας στο SkySports ο διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Προμηθεύουμε όπως έχουμε συμφωνήσει, ελαστικά μόνο με ξηρό αέρα μέσα. Η υγρασία εντός του ελαστικού κάνει τον έλεγχο της πίεσης πιο δύσκολο και προκαλεί αύξησή της. Το νερό που θα μπορούσε να μπει μέσα στο ελαστικό και θα ήταν πλέον εξατμισμένο θα επέτρεπε την μεταφορά της θερμοκρασίας από το ελαστικό στην ζάντα και έτσι θα το έκανε να διαρκεί περισσότερο καθώς θα είχε χαμηλότερη θερμοκρασία.» Επιπλέον ο Ίσολα τόνισε πως εάν του ζητηθεί από την FIA να κάνει ελέγχους θα το κάνει με ευχαρίστηση. 

Ήδη όπως αναφέρεται κάποιοι αρχικοί έλεγχοι που έγιναν μετά το πέρας του αγώνα Sprint, έχουν ικανοποιήσει τόσο την FIA, όσο και την Pirelli. Μένει να δούμε εάν αυτή η κατηγορία έχει την οποιαδήποτε βάση, ή έχουμε πλέον ένα αέναο κυνήγι μαγισσών μεταξύ Red Bull και Mclaren !

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.