Μάριος Γαντζούδης
03 Jan
03Jan

Δείτε πόσο μπροστά από το χρονοδιάγραμμα είναι η ομάδα του Milton Keynes και πότε θα τεθεί σε λειτουργία η νέα αεροσήραγγα.

Προχωράει γρηγορότερα από το αναμενόμενο η δημιουργία της νέας αεροδυναμικής σήραγγας της Red Bull σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Πιέρ Βασέ.

Η ομάδα που εδρεύει στο Milton Keynes έχει πλέον την πιο παλιά αεροσήραγγα, με τις εγκαταστάσεις να έχουν χαρακτηριστεί από τον επικεφαλής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ ως «ψυχροπολεμικό κατάλοιπο». 

Παρά τις τακτικές αναβαθμίσεις οι εγκαταστάσεις αυτές φτάνουν στα όριά τους και έτσι εδώ και καιρό έχουν ξεκινήσει εργασίες για νέα αεροδυναμική σήραγγα στο Campus της Red Bull στο Milton Keynes. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Βασέ στο Motorsport, οι εργασίες προχωρούν πιο γρήγορα από το αναμενόμενο με τον Γάλλο να λέει χαρακτηριστικά: «Με τις οικοδομικές εργασίες και στη συνέχεια όλα τα νέα μηχανήματα, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθουν, αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε μπροστά από το χρονοδιάγραμμα. Είμαστε τρείς μήνες μπροστά από το αναμενόμενο. Τα παιδιά κάνουν πολύ καλή δουλειά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις αν έχεις καθυστερήσεις κάπου αλλού. Είναι ένα μεγάλο έργο.»

Ερωτώμενος για το πότε θα τεθεί σε λειτουργία η νέα αεροσήραγγα ο Βασέ απάντησε πως αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία της μέσα στο 2026. Επιπλέον τόνισε : «Πρόκειται για την παλαιότερη αεροσήραγγα του αθλήματος. Το συζήτησα ακόμη και με τον Jos [Verstappen] τις προάλλες, ότι χρησιμοποιούσαν ήδη αυτή τη σήραγγα όταν ήταν εκεί στην Arrows.»

«Είναι ένα παλιό εργαλείο που το αναβαθμίσαμε. Υπάρχουν πολλά νεότερα πράγματα μέσα, αλλά έχουμε κάποιους περιορισμούς. Γνωρίζουμε αυτούς τους περιορισμούς και προσπαθούμε να τους παρακάμπτουμε, αλλά αυτό είναι σαφώς πιο δύσκολο όταν αναζητάς μια μικρή βελτίωση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο επενδύουμε στη νέα σήραγγα. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να έχουμε ένα όφελος από τη νέα που δεν έχουμε με το σημερινό μοντέλο»

Με τις υπόλοιπες ομάδες να έχουν ήδη εγκαταστάσεις τελευταίας τεχνολογίας ή να χτίζουν και αυτές νέες εγκαταστάσεις (βλ. Aston Martin) η Red Bull οφείλει να κυνηγήσει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να παραμείνει στο επίκεντρο του αθλήματος. Μένει να δούμε πως και εάν θα επηρεαστεί η εξέλιξη και η ανάπτυξη των μονοθεσίων της για το 2025 και το 2026 από τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις. 

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.