Ο George Russell δήλωσε απογοητευμένος από την τρέχουσα κατάσταση των αγώνων στη Formula 1 μετά το Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών!
Ο Max Verstappen τελικά κυριάρχησε στον αγώνα του Όστιν, σηματοδοτώντας την 13η φορά φέτος που κερδίζεται ένα Γκραν Πρι από την pole position, με μόνο έξι περιπτώσεις στις οποίες αυτό δεν έχει συμβεί.
Ο οδηγός της Mercedes, George Russell τερμάτισε έκτος την Κυριακή, αφού έπεσε σε αυτή τη θέση στην εκκίνηση, ενώ οι περισσότεροι χρησιμοποίησαν στρατηγική ενός pit-stop για να δυσκολέψουν τον Russell να ανέβει ξανά στην κατάταξη χρησιμοποιώντας στρατηγική διακύμανσης.
«Αυτή τη στιγμή στη F1 είναι ένας αγώνας για την 1η στροφή. Δεν υπάρχει φθορά στα ελαστικά, υπάρχουν μόνο τρία δέκατα μεταξύ του ταχύτερου αυτοκινήτου και του πιο αργού αυτοκινήτου στην πρώτη εξάδα. Κανονικά, χρειάζεσαι τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο για να κάνεις προσπέραση, οπότε αν έβγαινα από τη 1η στροφή στην 3η θέση, θα ήμουν στο βάθρο σήμερα. Αλλά αντ’ αυτού βγήκα στην 6η θέση και τερμάτισα στην 6η θέση». Δήλωσε στο Sky Sports F1.

Αργότερα, επεκτάθηκε στα έντυπα μέσα ενημέρωσης σχετικά με το γιατί η διάρκεια ζωής των ελαστικών είναι κυρίως η αιτία της έλλειψης προσπεράσεων, ένα πρόβλημα που έχει επίσης επιδεινωθεί από την αυστηρότητα της αγωνιστικής σειράς. Οι Red Bull, McLaren, Mercedes και Ferrari διεκδικούν όλες τις θέσεις στο βάθρο, και στο Q3 το Σάββατο, μόλις μισό δευτερόλεπτο κάλυψε την πρώτη εξάδα από τον Verstappen μέχρι τον Oscar Piastri.
«Το θέμα είναι ότι τώρα που δεν υπάρχει φθορά στα ελαστικά, δεν υπάρχει διαφορά απόδοσης στα ελαστικά. Σε κάθε πίστα που πηγαίνουμε, χρειάζεσαι τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο για να κάνεις προσπεράσεις, γι’ αυτό και δεν βλέπεις προσπεράσεις. Δεν θυμάμαι καν τον τελευταίο αγώνα με δύο pit-stop».
Ο Russell ωστόσο δίστασε να επικρίνει την Pirelli, δεδομένου ότι έχει κατασκευάσει ένα πολύ ικανό ελαστικό, που σημαίνει ότι οι ομάδες μπορούν πλέον να εφαρμόσουν με επιτυχία μια στρατηγική ενός stop στις περισσότερες πίστες.
«Η Pirelli δυσκολεύεται ό,τι και να γίνει. Υπάρχει μεγάλη φθορά στα ελαστικά, ο κόσμος λέει ότι δεν είναι αληθινή, οι οδηγοί δεν μπορούν να πιέσουν, πρέπει να διαχειριστούμε, δεν μας αρέσει αυτό όταν δεν υπάρχει φθορά στα ελαστικά, λέμε ότι είναι ένας βαρετός αγώνας που θέλουμε να δούμε. Αλλά δεν φαίνεται να μπορούν να κερδίσουν σε καμία περίπτωση, οπότε ρεαλιστικά θέλεις ένα ελαστικό που μπορείς να πιέσεις με τέρμα γκάζι, αλλά δεν θα τα καταφέρει σε όλο τον αγώνα.
Αν μπορούσες να επιλέξεις το ελαστικό, είναι ένα ελαστικό που μπορείς να το τρέξεις με φουλ γκάζι, αλλά μετά από 15 γύρους πέφτει από έναν γκρεμό και πρέπει να κάνεις έναν αγώνα δύο ή τριών στάσεων.

Ιδανικά, το μαλακό ελαστικό κάνει 12 γύρους, το μεσαίο ελαστικό κάνει 15 γύρους και το σκληρό ελαστικό κάνει 20 γύρους και μετά πέφτει από τον γκρεμό. Αλλά αυτό είναι πολύ πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις.
Η Pirelli δυσκολεύεται πολύ, κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, μας έχουν δώσει ένα σημαντικά καλύτερο ελαστικό, σαν αυτό το ελαστικό να είναι πολύ καλό, αλλά προκαλεί κακούς αγώνες».
Συνεπώς, ο Russell δεν βλέπει την κατάσταση να βελτιώνεται στους υπόλοιπους πέντε γύρους του 2025 – Μεξικό, Βραζιλία, Λας Βέγκας, Κατάρ και Άμπου Ντάμπι – ενόψει των νέων κανονισμών της ερχόμενης σεζόν.
«Το Κατάρ και το Λας Βέγκας είναι ρεαλιστικά οι δύο καλύτερες ευκαιρίες μας, αλλά και πάλι, όλα εξαρτώνται από τον γύρο στις κατατακτήριες. Αν κάνεις έναν πολύ δυνατό γύρο και είσαι στην πρώτη σειρά, μπορείς να κρατήσεις τη θέση και αν όχι, το ίδιο θα συμβεί και στο Μεξικό. Οπότε, θα κριθεί το Q3 και ο αγώνας.» πρόσθεσε στο Sky Sports.
Για την ώρα η δράση της Formula 1 συνεχίζεται με το Γκραν Πρι του Μεξικού το τριήμερο 24-26 Οκτωβρίου!