Με την απομάκρυνση του Κρίστιαν Χόρνερ και τις φήμες περί αποχώρησης του Μαξ Φερστάπεν να δυναμώνουν, μια νέα εποχή ξημερώνει για την Red Bull Racing. Ο Λορέν Μεκίς αναλαμβάνει επισήμως τον ρόλο του Team Principal και CEO, σε μια κίνηση που αναμένεται να σηματοδοτήσει αλλαγές στη δυναστεία της αυστριακής ομάδας.
Ποιος είναι ο Λορέν Μεκίς

Ο Λορέν Μεκίς γεννήθηκε στις 28 Απριλίου 1977, στην πόλη Τουρ της Γαλλίας. Σπούδαε μηχανολόγος μηχανικός στο ESTACA και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Loughborough, ένα όνομα που έχει βγάλει πολλόυς μηχανικούς κορυφαίων ομάδων της Formula 1.
Ξεκίνησε την πορεία του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό το 2000, με την ομάδα Asiatech στη Formula 3. Σύντομα, πέρασε στη Formula 1 ως μηχανικός κινητήρων για την Peugeot, και ακολούθησε η Arrows F1, όπου ήταν υπεύθυνος για την απόδοση των κινητήρων από το 2001 έως το 2002.
«Αρχικά ήμουν στη Formula 3 και μετά έστειλα το βιογραφικό μου στην Peugeot. Δύο εβδομάδες αργότερα, έκανα δοκιμές ως προμηθευτής κινητήρων για την Arrows, ενώ τρεις εβδομάδες μετά ξεκινούσα τη σεζόν της Formula 1 στη Μελβούρνη.Όλα αυτά συνέβησαν επειδή ο Jean Alesi μετακόμισε στη Sauber και πήρε μαζί του έναν από τους μηχανικούς του, δημιουργώντας έτσι μια κενή θέση στην Peugeot».– Λορέν Μεκίς
Η άνοδος μέσω της Toro Rosso
Το 2003, εντάχθηκε στη Minardi, αναλαμβάνοντας ρόλο μηχανικού αγώνων και αργότερα τον ρόλο του Chief Engineer.

Παρέμεινε όταν η Red Bull αγόρασε την ομάδα και την μετονόμασε σε Toro Rosso, έχοντας καθοριστικό ρόλο στην ιστορική νίκη του γερμανού τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ στο Ιταλικό Γκραν Πρι του 2008, τον πρώτο θρίαμβο για την «μικρότερη» ομάδα της Red Bull.
Μέχρι το 2012, ο Μεκίς είχε βοηθήσει την Toro Rosso να εξελιχθεί, φτάνοντας μάλιστα κάποια στιγμή να ανταγωνίζεται τη μεγάλη ομάδα, Red Bull.
Η θητεία στη Ferrari και στη FIA
Το 2014, ο Μεκίς έκανε το μεγάλο άλμα στη FIA, όπου ανέλαβε ρόλους όπως Director Of Vehicle Performance και Safety Director, δουλεύοντας πάνω σε τεχνολογίες τόσο ασφάλειας όσο και επιδόσεων.

Παράλληλα, συνεργάστηκε στενά με τον θρυλικό Τσάρλι Γουάιτινγκ και συνέβαλε στον καθορισμό των κανονισμών και των διαδικασιών ασφάλειας στη Formula 1.
Το 2018 επέστρεψε σε αγωνιστική δράση, αυτή τη φορά με τα κόκκινα της Scuderia Ferrari.

Ξεκίνησε ως Sporting Director, και το 2021 προήχθη σε Racing Director, με ευθύνες για τη στρατηγική, τη διαχείρηση οδηγών καθώς και την αγωνιστική απόδοση του μονοθεσίου, σε μια από τις πιο απαιτητικές περιόδους για την Scuderia.
Visa CashApp RB: Ο ηγέτης της ανασυγκρότησης

Το 2023, ανέλαβε τον ρόλο του Τεχνικού Διευθυντή στη Visa CashApp RB (πρώην AlphaTauri), με κύριο στόχο την αναδιοργάνωση της ομάδας.
Διαδέχτηκε τον Φράνζ Τόστ, έχοντας όμως την υποστήριξη του ως συμβούλου, σε μια εποχή νέων χορηγιών και μεγάλων αλλαγών.
Η νέα πρόκληση στην Red Bull Racing
Στα μέσα της αγωνιστικής σεζόν 2025 για το πρωτάθλημα της Formula 1, ήρθε η μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας του. Η Red Bull Racing τον ανακοίνωσε στον ρόλο του Team Principal και CEO, αντικαθιστώντας τον Κρίστιαν Χόρνερ.
Με πλόυσια εμπειρία και στρατηγικό μυαλό, ο Λορέν Μεκίς καλείται πλέον να οδηγήση την Red Bull σε μια νέα εποχή.
Η ανάληψη της ηγεσίας έρχεται την κατάλληλη στιγμή, ενόψει των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς το 2026, και το μηχανικό του υπόβαθρο αναμένεται να έχει κομβικό ρόλο στην προσαρμογή της ομάδας.