Ο Φράνκο Κολαπίντο συνεχίζει τις δοκιμές με την Alpine ως μέρος του προγράμματος TPC με στόχο την περαιτέρω εγκλιμάτιση!
Η Alpine δεν είναι στο καλύτερο φεγγάρι αυτή την στιγμή καθώς παρά τις προσδοκίες που δημιούργησαν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, η ομάδα παραμένει στους μηδέν βαθμούς έπειτα από τους τρείς πρώτους αγώνες της χρονιάς. Μέσα σε όλα αυτά η Γαλλική ομάδα είχε να αντιμετωπίσει το ελλιποβαρές μονοθέσιο του Πιέρ Γκασλί στο Κινεζικό Γκραν Πρι το οποίο οδήγησε στον αποκλεισμό του Γάλλου από την 11η θέση, ενώ ο Τζάκ Ντούχαν έχει μια δύσκολη αρχή στην πρώτη του πλήρη σεζόν στην Formula 1.
Συγκεκριμένα είδαμε τον Αυστραλό να εγκαταλείπει στο βροχερό Γκραν Πρι Αυστραλίας από δικό του λάθος, αν και όλοι οι rookies πλην του Αντονέλι επίσης έπαθαν το ίδιο, να έχει ένα κακό Sprint στην Κίνα όπου τράκαρε με τον Γκαμπριέλ Μπορτολέτο και με δική του ευθύνη τερμάτισε τελευταίος, έπειτα να έχει ένα αξιοπρεπές αλλά όχι σπουδαίο αγώνα στο κυρίως Γκραν Πρι, ενώ στην Ιαπωνία πέρασε ένα περίεργο τριήμερο, όπου αρχικά είδε την Alpine να δίνει το μονοθέσιό του στον Ρίο Χιρακάουα για το FP1 αντί να τον βοηθήσει να εξοικειωθεί περαιτέρω με την A525, έπειτα στο FP2 είχε μια τεράστια σύγκρουση καθώς είχε την ιδέα να πάρει την 1η στροφή με το DRS ανοιχτό καθώς είχε πετύχει στον προσομοιωτή και έτσι ως προφανές αποτέλεσμα της έλλειψης αρκετού χρόνου εντός πίστας είχε ένα μέτριο υπόλοιπο του τριημέρου, όντας 19ος στις κατατακτήριες με τον Γκασλί 18ο και όντας 15ος στον αγώνα με 13ο τον Γάλλο teammate του.
Απών όμως από τα paddock και την ομάδα ήταν ο εφεδρικός οδηγός της ομάδας, Φράνκο Κολαπίντο, του οποίου οι εμφανίσεις στο δεύτερο μισό του 2024 έκαναν αρκετές ομάδες να ενδιαφερθούν για τις υπηρεσίες του και με την Williams να έχει τους Άλεξ Άλμπον και Κάρλος Σάινθ ήδη υπογεγραμμένους για τα προσεχή έτη, η προσέγγιση της Alpine οδήγησε σε συμφωνία μεταξύ των εμπλεκομένων. Ο Φλάβιο Μπριατόρε φέρεται να θέλει διακαώς να τοποθετήσει τον Αργεντίνο στην θέση του Ντούχαν σε κάποιο σημείο της φετινής σεζόν, όμως μέχρι να συμβεί αυτό (εάν συμβεί) ο 21χρονος συνεχίζει τον εγκλιματισμό του στην ομάδα και τα μονοθέσιά της, ως μέρος του προγράμματος TPC (Δοκιμή προηγούμενων μονοθεσίων).
Ο Κολαπίντο ήδη έχει δοκιμάσει την Alpine του 2023 ήδη, στην πίστα της Καταλονίας πριν την έναρξη της σεζόν, αλλά το πεδίο της δράσης αυτή την φορά ήταν η θρυλική Μόντσα. Εκεί ο Φράνκο δοκίμασε ξανά την A523 η οποία είχε ένα μαύρο livery, με τις κάμερες αρκετών φίλων να «αποκαλύπτουν» την δοκιμή στο ευρύ κοινό.
Ο Κολαπίντο όπως φαίνεται έκανε μια πληθώρα προγραμμάτων μέσα στο Σαββατοκύριακο, καθώς οι εικόνες που έχουν δημοσιευτεί τον δείχνουν με σκληρή αλλά και μαλακή γόμα, οπότε εικάζουμε πως έγιναν τόσο προσομοιώσεις αγώνα αλλά και κατατακτηρίων. Λέτε να τον δούμε στο εγγύς μέλλον δίπλα στον Πιέρ Γκασλί;