Skip to content Skip to footer

F1: Στο στόχαστρο της Red Bull o Alex Palou

Διαβάστε τα όσα υποστηρίζει Αμερικανικό μέσο και τι μπορεί να σημαίνει αυτό για το μέλλον του αστέρα των IndyCar, αλλά και των οδηγών που έχει ήδη η Red Bull !!

Η Red Bull Racing δεν διανύει και την καλύτερη χρονιά φέτος, με την ανταγωνιστικότητα της RB21 έναντι της Mclaren MCL-39 να χειροτερεύει αντί να βελτιώνεται και τα προβλήματά της δείχνουν αδύνατον να λυθούν, με το 2026 να βρίσκεται ολοένα και πιο κοντά και την προσοχή να στρέφεται στην RB22 των νέων κανονισμών. Ένα άλλο ερωτηματικό όμως είναι το ποιος θα βρεθεί δίπλα στον Max Verstappen για την πρώτη χρονιά των νέων κανονισμών. Ο Liam Lawson είναι πλέον δεδομένο ότι δεν θα ξαναπάρει -στο άμεσο μέλλον- 2η ευκαιρία, ενώ και ο Yuki Tsunoda παρά την βελτίωση που έδειξε έναντι του Verstappen στην Ουγγαρία θέλει πολλή δουλειά προκειμένου να πείσει την ομάδα, καθώς η προοπτική του Isack Hadjar που πρωταγωνιστεί με τις επιδόσεις του στην VCARB είναι αρκετά δελεαστική για αρκετούς στην Red Bull.

Διάβασε επίσης: Alex Caffi στο MPS Motorsports (Μέρος 2ο): «Στην Footwork θέλαμε να γίνουμε μια νέα Mclaren – Μεγάλος μου αδερφός ο Alboreto»

Δημοσίευμα όμως της έγκυρης Indianapolis Star έρχεται να «ταράξει» τα νερά σε αυτό το μέτωπο, καθώς υποστηρίζει ότι η Red Bull έχει εκφράσει σοβαρό ενδιαφέρον για τον 4 φορές πρωταθλητή των IndyCar, Alex Palou! Σύμφωνα με το Αμερικάνικο μέσο, η Αυστριακή ομάδα έχει εκδηλώσει επίσημα το ενδιαφέρον τους, σύμφωνα με πηγές τους που υποστηρίζουν ότι βρίσκονται κοντά στην κατάσταση. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που η Red Bull έχει ενδιαφερθεί για τον Ισπανό, αλλά αυτή την φορά φαίνεται να είναι πιο σοβαρό.

Ο 28χρονος έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία στα IndyCar μετρώντας τέσσερις τίτλους (2021, 2023, 2024, 2025) ενώ κατάφερε φέτος να νικήσει και στον ιστορικό αγώνα των 500 μιλίων της Ιndianapolis! Παρόλο που το συμβόλαιό του με την Chip Ganassi Racing διαρκεί μέχρι και το τέλος του 2026, πιστεύεται ότι με το κατάλληλο ποσό αποζημίωσης, η Αμερικάνικη ομάδα δεν θα σταθεί εμπόδιο, με τον Palou να έχει επιχειρήσει άλλες τρείς φορές να φύγει από την ομάδα στο άμεσο παρελθόν.

Ο ίδιος πάντως, σε δηλώσεις του μετά τον πρόσφατο αγώνα του IndyCar στο Μιλγουόκι αρνήθηκε την οποιαδήποτε εμπλοκή του σε συνομιλίες με την Red Bull, ενώ αντίστοιχη στάση κράτησε κι ο μάνατζέρ του, Roger Yasukawa αλλά και η ομάδα δια εκπροσώπου της. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που ο Palou έχει συνδεθεί με τη μετάβαση στη Formula 1, καθώς το 2022 έκανε δοκιμές με τη McLaren, ενώ επρόκειτο και να οδηγήσει για την ομάδα των Βρετανών στο IndyCar, την Arrow Mclaren, μέχρι που η CGR ενεργοποίησε την οψιόν επέκτασης του συμβολαίου του οδηγού και τον κράτησε στο δυναμικό της.

Αυτή η εξέλιξη έφερε μία δικαστική διαμάχη ανάμεσα στον οδηγό, την ομάδα, αλλά και τη McLaren, που συνεχίζεται ακόμα παρά το γεγονός ότι οι δύο πλευρές έχουν μια άκρως επιτυχημένη συνεργασία, με τίτλους και πολλές νίκες, ενώ υπάρχει η πεποίθηση ότι εφόσον καρποφορήσει το ενδιαφέρον της Red Bull, η Αυστριακή ομάδα θα μπορέσει να καλύψει και τυχόν δικαστικά έξοδα του Palou.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η Red Bull έχει «εξαγοράσει» ξανά οδηγό από την Ganassi στο παρελθόν, πιο συγκεκριμένα στα τέλη του 2017 με την περίπτωση του Brendon Hartley, ο οποίος κλήθηκε να καλύψει το κενό του Carlos Sainz Jr, ο οποίος αποχώρησε για την Renault, με τον Νεοζηλανδό να οδηγεί για τους «Ταύρους» στους τέσσερις τελευταίους αγώνες εκείνης της σεζόν, ενώ κράτησε την θέση αυτή και για ολόκληρο το 2018, δίπλα στον Pierre Gasly.

MONTREAL, QC – JUNE 08: Brendon Hartley of Scuderia Toro Rosso and New Zealand during practice for the Canadian Formula One Grand Prix at Circuit Gilles Villeneuve on June 8, 2018 in Montreal, Canada. (Photo by Peter Fox/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI201806080351 // Usage for editorial use only //

Τι σημαίνει αυτό για τους Tsunoda, Lawson και Hadjar;

Το άμεσο ερωτηματικό που προκύπτει από αυτή την είδηση και εφόσον μετουσιωθεί σε επίσημη πρόταση, είναι για το μέλλον των τριών οδηγών που έχει ήδη η Red Bull στο δυναμικό της, εκτός του Max Verstappen. Ο Yuki Tsunoda έχει όπως φαίνεται την απόλυτη στήριξη του νέου επικεφαλής της ομάδας, Laurent Mekies, όμως ο Γάλλος δεν είναι Horner και εφόσον παρθεί η εντολή για αντικατάστασή του, δεν θα μπορεί να κάνει πολλά. Ο Ιάπωνας έχει μπροστά του τους υπόλοιπους δέκα αγώνες για να αποδείξει την αξία του, όμως αυτό δεν θα είναι εύκολη υπόθεση, καθώς η Red Bull από το 2026 δεν θα συνεργάζεται με τον κύριο χορηγό του Tsunoda, την Honda. Έτσι θεωρείται πιθανό ακόμα και εάν βελτιωθεί δραματικά το επίπεδο των επιδόσεών του, να αντικατασταθεί.

16 LECLERC Charles (mco), Scuderia Ferrari SF-25, action during the 2025 Formula 1 Lenovo Hungarian Grand Prix, 14th round of the 2025 FIA Formula One World Championship from August 1 to 3, 2025 on the Hungaroring, in Mogyorod, Hungary – Photo Antonin Vincent / DPPI

Ο Lawson όπως προαναφέρθηκε είναι βέβαιο ότι δεν θα αγωνιστεί ξανά με την «μεγάλη» ομάδα και το πιθανότερο είναι να παραμείνει στην VCARB και το 2026. Όσο για τον Hadjar, φαίνεται ότι θα είναι ο επικρατέστερος ανταγωνιστής του Palou για μια θέση δίπλα στον Verstappen. Όλα θα εξαρτηθούν από έναν και μόνο παράγοντα. Από την απόφαση ή μη της Red Bull να προωθήσει τον Arvid Lindblad στην Formula 1 άμεσα, από το 2026 ή εάν ο 17χρονος θα παραμείνει και για 2η χρονιά στην Formula 2. Σε περίπτωση που οι διοικούντες αποφασίσουν την άμεση προαγωγή του Lindblad, τότε τα σενάρια είναι τα εξής: Verstappen/Palou στην Red Bull και Hadjar/Lindblad στην VCARB ή Verstappen/Hadjar και Lawson/Lindblad αντίστοιχα, καθώς δύσκολα θα πειστεί ο Palou να αφήσει τους τίτλους και τις νίκες στις ΗΠΑ προκειμένου να αγωνίζεται για μερικούς βαθμούς με την VCARB.

**Είσαι και εσύ παθιασμένος/η για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό; Ψάχνεις κάπου να εκφραστείς και να συμμετάσχεις σε ένα ανερχόμενο project που δεν είναι όμοιο με κανένα άλλο; Μπες και εσύ στην ομάδα του MPS Motorsports! Στείλε τώρα ένα μήνυμα σε οποιοδήποτε από τα Social Media του site ή ένα email στο [email protected] ! Σε περιμένουμε…**