Όπως μεταφέρει ο πολύ καλά δικτυωμένος σε θέματα της Red Bull, Erik Van Haren, ο Ιάπωνας οδηγός θα μείνει χωρίς θέση στο grid του 2026, με τον Isack Hadjar να παίρνει την προαγωγή ως ο επόμενος teammate του Max Verstappen! Διαβάστε όλες τις πληροφορίες!
Τελειώνει η παρουσία του Yuki Tsunoda στην Formula 1 -έστω και προσωρινά- όπως μεταφέρει ο εγκυρότατος Ολλανδός δημοσιογράφος, Erik Van Haren, με τον Ιάπωνα να μένει εκτός grid ύστερα από πέντε συνεχόμενα χρόνια παρουσίας. Την θέση του στην Red Bull θα πάρει ο Isack Hadjar, ενώ ο Arvid Lindblad – ο επόμενος μεγάλος οδηγός σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Red Bull- θα κάνει ντεμπούτο με την θυγατρική της, Racing Bulls, δίπλα στον Liam Lawson!

Όπως αναφέρει ο Van Haren πολλαπλές πηγές επιβεβαίωσαν αυτή την απόφαση στην De Telegraaf. Το βράδυ της Κυριακής, αμέσως μετά τον αγώνα στη Ντόχα, τον οποίο κέρδισε ο Verstappen, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη κορυφής στη Red Bull, με παρουσία μεταξύ άλλων, του επικεφαλής της ομάδας Laurent Mekies, του κορυφαίου συμβούλου Helmut Marko και του μεγάλου αφεντικού Oliver Mintzlaff. Ο Mekies επιβεβαίωσε ότι η Red Bull θα ανακοινώσει την Τρίτη τα νέα σχετικά με τους οδηγούς για την επόμενη χρονιά, ενώ εκπρόσωπος της ομάδας αρνήθηκε να σχολιάσει όταν ρωτήθηκε σχετικά.
Είναι σαφές, ωστόσο, όπως μεταφέρει ο Ολλανδός δημοσιογράφος, που στο παρελθόν έχει δώσει αρκετές φορές πρώτος σημαντικές ειδήσεις σχετικά με την ομάδα της Red Bull, ότι κατά τη διάρκεια αυτής της σύσκεψης λήφθηκαν οι οριστικές αποφάσεις. Η προαγωγή του Hadjar δεν αποτελεί έκπληξη και βρισκόταν στα σκαριά εδώ και μήνες και παρά τις προσπάθειες του Tsunoda, δεν έπεισε με την απόδοσή του ώστε να πάρει ακόμη μια ευκαιρία με τους νέους κανονισμούς του 2026. Ο Γαλλο-Αλγερινός οδηγός διανύει μια εξαιρετική παρθενική σεζόν με την Racing Bulls, με αποκορύφωμα την τρίτη θέση στο Zandvoort, κόντρα σε σχεδόν όλες τις προσδοκίες, όντας σταθερά από τους πιο εντυπωσιακούς -αν όχι ο πιο εντυπωσιακός- rookie του grid.

Ο Tsunoda χάνει λοιπόν τη θέση του στη Formula 1. Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Άμπου Ντάμπι θα οδηγήσει τον τελευταίο του αγώνα για τη Red Bull, όπου μάλιστα θα χάσει τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, δίνοντας την θέση του στον Lindblad, όπως ορίζουν οι κανόνες, που θέλουν κάθε οδηγό να δίνει δύο φορές μέσα στην σεζόν την θέση του σε rookie οδηγό για FP1. Είναι πιθανό ο Ιάπωνας να παραμείνει ως εφεδρικός οδηγός, αλλά αυτό δεν είναι ακόμη σαφές, καθώς εξίσου πιθανό θα είναι να μεταφερθεί στην Aston Martin, εφόσον το επιθυμήσει η Honda, που είναι ο κύριος χορηγός του και μάλιστα είχε πληρώσει αδρά όπως μεταφέρθηκε, προκειμένου ο Tsunoda να κάνει ντεμπούτο με την Red Bull στον αγώνα της πατρίδας του, στις αρχές Απριλίου, αντικαθιστώντας τον Lawson.
Ο 25χρονος Yuki δεν έπεισε καθώς παρά το ότι έφτασε αρκετές φορές πιο κοντά στον Verstappen από ότι έκανε ο Perez στην τελευταία του σεζόν ή ο Lawson, ήταν σταθερά απογοητευτικός για μεγάλο διάστημα, με την δικαιολογία των διαφορετικών spec σε εξαρτήματα της RB21 να μην δικαιολογούν τις αρκετές εξόδους του από το Q1 μέσα στην σεζόν, ενώ και ο ίδιος δεν βοήθησε σίγουρα τον εαυτό του, δηλώνοντας μονίμως «έκπληκτος» όταν δεν κατάφερνε μια καλή επίδοση.

Όσο για το νέο «παιδί – θαύμα» της Red Bull, ο Arvid Lindblad θα κληθεί πλέον να αποδείξει πως η αγωνία της ομάδας για να του βγάλει superlicense νωρίς και η απόφαση να κάνει ντεμπούτο στην Formula 1 μετά από μόλις μια σεζόν (ανάμεικτων συναισθημάτων και αποτελεσμάτων) στην F2, ήταν η σωστή. Μέχρι στιγμής βρίσκεται 6ος στην βαθμολογία με 121 βαθμούς, έχοντας πετύχει μια νίκη Sprint και μια Feature νίκη, βιώνοντας ένα πιο ασταθές δεύτερο μισό της σεζόν σε σχέση με το πρώτο, όπου ήταν σταθερά στις βαθμολογούμενες θέσεις. Παρόλα αυτά ο 18χρονος χαίρει μεγάλης εκτίμησης από τους υπεύθυνους στην Red Bull και θα έχει όπως όλα δείχνουν ένα σταθερό μέτρο σύγκρισης, τον Liam Lawson, ο οποίος ύστερα από το αρχικό σοκ της υποβάθμισής του στην VCARB μετά από μόλις δύο αγώνες με την μεγάλη ομάδα, έχει σταθεροποιηθεί και έχει πετύχει πολλά καλά αποτελέσματα, με αποκορύφωμα την 5η θέση στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν!


