Εκπληκτικός ο Λάντο Νόρις, εκτέλεσε άρτια την στρατηγική ενός pit stop και δήλωσε παρόν στην μάχη τίτλου με τον Όσκαρ Πιάστρι, κατέρρευσε ο Λεκλέρ μετά το 2ο pit stop και έμεινε 4ος!
Έπειτα από έναν αρκετά συναρπαστικό αγώνα, λόγω κυρίως των παιχνιδιών στρατηγικής, ο Λάντο Νόρις «έκλεψε» την νίκη μετά από ένα masterclass στρατηγικής, κρατώντας στους τελευταίους γύρους πίσω του τον teammate του, Όσκαρ Πιάστρι και παίρνοντας για μόλις 0.6 δευτερόλεπτα την 200η νίκη στην ιστορία της Mclaren!! 3ος ο σταθερός Τζόρτζ Ράσελ, κατέρρευσε ο αγώνας του Λεκλέρ ύστερα από το 2ο pit stop του, με τον Μονεγάσκο να έχει αρκετά παράπονα από την Scuderia για κάποια τροποποίηση πιθανώς που έγινε στο μονοθέσιό του πριν τον αγώνα, μένοντας εντέλει μόλις 4ος…

Ο Βρετανός στην αρχή του αγώνα φάνηκε να μένει εντελώς εκτός της μάχης για την νίκη, πέφτοντας μέχρι και 5ος στον πρώτο γύρο, όμως έκανε μαζί με την ομάδα, την τελικά σωστή απόφαση, να κάνει στρατηγική μόνο ενός Pit stop, την ώρα που οι Σάρλ Λεκλέρ και Όσκαρ Πιάστρι έκαναν δύο pit stop. Ο Μονεγάσκος της Ferrari είχε τον έλεγχο στα πρώτα δύο stint και φαινόταν έτοιμος να πάρει την πρώτη νίκη της Scuderia για φέτος, όμως μετά το 2ο pit stop του στον 41ο γύρο, ο ρυθμός του κατέρρευσε και εντέλει τερμάτισε μακριά , στην 4η θέση.
Η Ferrari «τσίμπησε» το δόλωμα που της έριξε η Mclaren και αντί να βάλει και αυτή τον Πιάστρι στα Pits την ίδια στιγμή, το έκανε 5 γύρους μετά, με τον Αυστραλό να «πατάει φουλ γκάζι» και να προσπερνά τον Μονεγάσκο μόλις στον 51ο γύρο !
Στο υπόλοιπο του αγώνα ο Αυστραλός κυριολεκτικά πέταγε, φτάνοντας τον Λάντο Νόρις με 7 γύρους να απομένουν, όμως παρόλο που έφτασε κοντά, ιδιαίτερα στον προτελευταίο γύρο, έμεινε στην 2η θέση, προφανώς απογοητευμένος που την «πάτησε» και αυτός με την στρατηγική δύο pit stop.
Εκτός από την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα μάχη για την νίκη, δεν είχαμε κάτι το αξιοσημείωτο, αν και είχαμε ορισμένα ωραία προσπεράσματα από τον Μαξ Φερστάπεν στην αρχή του αγώνα, με τον Ολλανδό όμως να πέφτει ύστερα και αυτός στην παγίδα του γρήγορου πρώτου pit stop, όντας κολλημένος πίσω από Αλόνσο και Μπορτολέτο, αδυνατώντας έτσι στο τέλος (ύστερα από δύο pit stop) να περάσει ακόμα και τον 8ο Λίαμ Λόσον, ενώ και το midfield είχε κάποιες ωραίες στιγμές, με άξιους αναφοράς τους Γκάμπριελ Μπορτολέτο, με τον Βραζιλιάνο να είναι εξαιρετικός, ενώ πέτυχε το καλύτερο πλασάρισμα τις καριέρας του με την 6η θέση (!!!) και τις δύο Aston Martin ενώ καλό αγώνα έκανε και ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι.
Οι Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρόλ έκαναν μετά από καιρό έναν τόσο καλό αγώνα για την Aston Martin, με το Ουγκαρόρινγκ να ταιριάζει στην AMR25 και το 5-7 να δίνει στην ομάδα υπέρ-πολύτιμους βαθμούς, ενώ ο Ιταλός της Mercedes ανέκαμψε πολύ ωραία από την 15η θέση εκκίνησης για να πάρει τον τελευταίο βαθμό, στην 10η θέση!
Πλήρης κατάταξη Γκραν Πρι Ουγγαρίας
-Περισσότερα σε λίγο. Το άρθρο ανανεώνεται διαρκώς-