Skip to content Skip to footer

F1 Ουγγαρία: Μαγικός Σαρλ Λεκλέρ την Pole Position

Από το πουθενά ο Σαρλ Λεκλέρ «έκλεψε» την Pole Position μέσα από τα χέρια των Mclaren που βρέθηκαν στο 2-3! Μόλις 8ος ο Μαξ Φερστάπεν, ξανά καταστροφή για τον Λιούις Χάμιλτον!

Ένας απίθανος, ένας μοναδικός γύρος από τον Μονεγάσκο της Ferrari ήταν αρκετός για να στερήσει μια διαφαινόμενα εύκολη Pole και 1-2 για τις Mclaren. O Σαρλ Λεκλέρ βελτίωσε εκεί που οι Πιάστρι και Νόρις δεν το έκαναν, με τις συνθήκες να παίζουν περίεργο ρόλο καθώς η θερμοκρασία της πίστας έπεφτε σταδιακά στο Q3, ενώ είχαμε και αλλαγές στον αέρα και το 1:15.372 ήταν αρκετό για την 27η «πρωτιά» της καριέρας του Λεκλέρ, μόλις 0.026 πιο γρήγορος από τον 2ο Πιάστρι και 0.041 από τον 3ο Νόρις, με το Top 5 να καλύπτεται μόλις από 1.2 δέκατα!

Οι μίνι εκπλήξεις άρχισαν μόλις από το Q1, με τους Γιούκι Τσουνόντα, Πιερ Γκασλί, Εστεμπάν Οκόν, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Άλεξ Άλμπον να μένουν εκτός! Κρίμα για τον Ιάπωνα της Red Bull που παρότι ήταν μόλις 1.5 δέκατο πιο αργός από τον Μαξ Φερστάπεν, την μικρότερη έως τώρα διαφορά του από τον Ολλανδό, η κακή έως τώρα απόδοση της RB21 στο Ουγκαρόρινγκ τον έστειλε ξανά «σπίτι». Κακή ημέρα για τους Γκασλί και Άλμπον, ύστερα από τις πολύ καλές επιδόσεις τους στο Βέλγιο, με τον Ταϊλανδό να μένει τελευταίος, ενώ ο Όκόν βρήκε μια μικρή δυσκολία στον δρόμο του, καθώς μια μικρή βίδα ήταν κολλημένη στο εμπρός δεξί ελαστικό του στον τελικό γύρο!

Στο Q2 οι αποκλεισμοί- έκπληξη συνεχίστηκαν, με τους Στο Q2 οι αποκλεισμοί- έκπληξη συνεχίστηκαν, με τους Λιούις Χάμιλτον και Αντρέα Κίμι Αντονέλι να απογοητεύουν για άλλη μια φορά, μένοντας στο 12 και 15 αντίστοιχα, με τον Ιταλό να έχει έναν ιδιαίτερα άτσαλο γύρο, παλεύοντας με το πίσω μέρος της W16 σε αρκετά σημεία της πίστας κάτι που του κόστισε αφού ο τελικός γύρος του διεγράφη για παραβίαση των ορίων της πίστας! Μαζί τους εκτός έμειναν οι Όλι Μπέρμαν, Κάρλος Σάινθ και Φράνκο Κολαπίντο.

Και έτσι φτάσαμε στο Q3 όπου οι συνθήκες της πίστας σταδιακά χειροτέρεψαν, με τις δύο Mclaren να μην παίρνουν το 100% από την MCL-39 και να μένουν απρόσμενα πίσω από την Ferrari του Λεκλέρ, με τον Τζόρτζ Ράσελ να είναι στην 4η θέση και τις δύο Aston Martin να εκπλήσσουν με το 5-6 των Αλόνσο και Στρόλ, ενώ ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο πήρε μια θαυμάσια 7η θέση, μπροστά από τον μόλις 8ο Μαξ Φερστάπεν που ήταν μέτριος και δεν πήρε όσα μπορούσε από την «δύστροπη» RB21 του, ενώ οι δύο VCARB των Λόσον και Χάτζαρ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Πλήρης κατάταξη

-To άρθρο ανανεώνεται διαρκώς-