Η ώρα του λαμπερού πριγκιπάτου έφτασε και εκτός από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στην πίστα, έρχεται και η νέα ειδική συνθήκη του Μονακό να δημιουργήσει ενδιαφέρον! Δείτε το πρόγραμμα και τις επιλογές ελαστικών της Pirelli!
Έπειτα από τον απροσδόκητα ενδιαφέρον αγώνα στην Ίμολα και την νίκη του Μαξ Φερστάπεν, ήρθε η καθιερωμένη ώρα της επίσκεψης στο Μόντε Κάρλο των καζίνο, των ιδιωτικών σκαφών και φυσικά της ιστορικής πίστας που από το 1929 φιλοξενεί αγώνες!
Τα ερωτήματα στα οποία θα απαντήσει η στενή και απαιτητική πίστα του Μονακό είναι αρκετά. Θα καταφέρει ο Μαξ Φερστάπεν να συνεχίσει στην κορυφή; Θα κάνει την έκπληξη η Ferrari ή η Mercedes ή θα υποφέρουν ξανά; Η Williams μπορεί να κάνει κάποιο μπαμ; Θα συνεχίσει την ανοδική πορεία που έδειξε στην Ίμολα η Aston Martin; Πόσες συγκρούσεις θα έχουμε στο τριήμερο με τόσους rookies; Όλα στο τριήμερο του ιστορικού Γκραν Πρι του Μονακό!
Πρόγραμμα Τριημέρου
Practice 1 : Παρασκευή 23/5 – 14:30
Practice 2: Παρασκευή 23/5 – 18:00
Practice 3: Σάββατο 24/5 – 13:30
Κατατακτήριες: Σάββατο 24/5 – 17:00
Αγώνας: Κυριακή 25/5 – 16:00
Το τριήμερο όπως πάντα θα μεταδοθεί ζωντανά από τον συνδρομητικό ANT1+, σε μαγνητοσκόπηση οι κατατακτήριες μεσάνυχτα του Σαββάτου και ο αγώνας ζωντανά από τον ANT1 και όλες οι διαδικασίες ζωντανά από το συνδρομητικό F1TV.
Το Circuit de Monaco άνοιξε τις πύλες του το μακρινό 1929 και έκτοτε -με κάποιες εξαιρέσεις- παραμένει σταθερός πυλώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της Formula 1, καθώς είναι ένας αγώνας τεράστιου γοήτρου και όλοι οι οδηγοί ονειρεύονται να τον κερδίσουν. Η πίστα στην τωρινή της χάραξη η οποία υπάρχει από το 2015 και έπειτα έχει μήκος 3.337 χλμ. με την διάρκεια του αγώνα να είναι 78 γύροι.

Επιλογές ελαστικών της Pirelli

Με την συνθήκη των δύο υποχρεωτικών pit stop που ψηφίστηκε πριν λίγους μήνες ώστε το Γκραν Πρι του Μονακό να ”γίνει πιο ενδιαφέρον” η Ιταλική εταιρεία συνεχίζει σε ρυθμούς Ίμολα με τις επιλογές των ελαστικών, οι οποίες είναι ξανά η C4 (Σκληρή γόμα), η C5 (Μέση γόμα) και η C6 (Μαλακή γόμα).
Περίπου η μισή πίστα έχει ασφαλτοστρωθεί, συγκεκριμένα από τη στροφή 12 έως τη στροφή 3, έτσι ώστε αυτό το τμήμα να είναι πλέον το ίδιο ομαλό με την υπόλοιπη πίστα, με την Pirelli να αναμένει περιπτώσεις graining στα ελαστικά ειδικά στις πρώτες περιόδους, μέχρι να «στρωθεί» αρκετό λάστιχο στην πίστα.
Προηγούμενοι Νικητές
2024: Σάρλ Λεκλέρ
2023: Μαξ Φερστάπεν
2022: Σέρχιο Πέρεζ
2021: Μαξ Φερστάπεν
2019: Λιούις Χάμιλτον