Η φωτιά γύρω από το μέλλον του Μαξ Φερστάπεν άναψε ξανά μετά από τις δηλώσεις του Νέλσον Πικέ Τζούνιορ στο podcast “Pellas Piastas”.
Ο πρώην οδηγός της Formula 1 Νέλσον Πικέ Τζούνιορ, μετά από μια άκρως αποκαλυπτική εμφάνιση στο βραζιλιανικό podcast, μίλησε για τις φήμες γύρω από το όνομα του Μαξ, και αποκάλυψε τον πιθανό προορισμό του σε περίπτωση αποχώρησης από την Red Bull.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα πάρει την οριστική του απόφαση μέσα στον Αύγουστο, και αν τελικά επιλέξει να αποχωρήσει από την Red Bull, ο πιθανότερος προορισμός του είναι η Mercedes.
Οι φήμες για ενδεχόμενη μεταγραφή του Ολλανδού στα “ασημένια βέλη” είχαν ξεκινήσει πριν από την κρίση που ξέσπασε στην Red Bull με την απομάκρυνση του Κρίστιαν Χόρνερ. Μάλιστα, ο Τζόρτζ Ράσελ έχει δηλώσει πως υπήρξαν επαφές ανάμεσα στον Φερστάπεν και στη Mercedes.
Το πιο ενδιαφέρον σημείο, είναι ότι ο Πικέ Τζούνιορ αποκάλυψε και το σενάριο για το πιθανό lineup της ομάδας. Όπως ανέφερε, αν ο Μαξ υπογράψει, θα έχει στο πλευρό του τον 18χρονο rookie Κίμι Αντονέλι, κάτι που σημαίνει πως ο Τζόρτζ Ράσελ πιθανότατα θα αποχωρήσει.
Το συμβόλαιο του Ράσελ λήγει στο τέλος της φετινής σεζόν και όπως όλα δείχνουν ο ίδιος βρίσκεται σε αναζήτηση, για το επόμενο βήμα στην καριέρα του.
Όλα δείχνουν πως ο Αύγουστος θα είναι καυτός μήνας για τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τις εξελίξεις για το μέλλον του Φερστάπεν να κρύβουν μια μεγάλη ανατροπή στο grid της Formula 1.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νέλσον Πικέ Τζούνιορ στο podcast:
“Αυτό το Σαββατοκύριακο (αναφερόμενος στο αγωνιστικό τριήμερο του Βρετανικού Γκραν Πρι) δεν ήταν το κατάλληλο για την Μερσεντές. Ίσως αν βρίσκεται εκεί ο Μαξ του χρόνου, να είναι καλύτερα […] Θα πάρει την απόφαση τον Άυγουστο. Άν όντως πάει, θα είναι μαζί με τον Αντονέλι, αυτό είναι το σίγουρο.”
Θυμίζουμε οτι ο Νέλσον Πικέ Τζούνιορ, είναι γιος του Νέλσον Πικέ, που υπήρξε 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1 (1981, 1983, 1987).αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2008 μέχρι το 2009 με τη Renault.
Πιο συγκεκριμένα, το 2008 πήρε μέρος σε όλα τα Γκραν Πρι ενώ το 2009 στα Γκραν Πρι απ’ το Αυστραλιανό μέχρι το Ουγγρικό καθώς στη συνέχεια απολύθηκε απ’ την ομάδα λόγω της πολύ κακής απόδοσής του.
Παράλληλα, ο βραζιλιάνος είχε εμπλακεί στο σκάνδαλο “Crashgate” στο Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης το 2008, όπου του ζητήθηκε από την ομάδα να προκαλέσει ατύχημα για να βοηθήσει τον ομόσταυλό του, Φερνάντο Αλόνσο, να κερδίσει τον αγώνα.