Επιστροφή στην κορυφή για τον Μαξ Φερστάπεν στην Σουζούκα, 4η σερί νίκη στην Ιαπωνία για τον Ολλανδό!
Σε έναν αρκετά διαδικαστικό αγώνα χωρίς πολλή δράση ή προσπεράσεις παρά μόνο λίγο στο τέλος, ο Μαξ Φερστάπεν ήταν σταθερός, γρήγορος και έκανε την διαφορά, επιστρέφοντας πανάξια στον «θρόνο» του νικητή! Πίσω του οι δύο Mclaren με τον Λάντο Νόρις 2ο και τον Όσκαρ Πιάστρι 3ο, οι οποίες με εξαίρεση ένα περιστατικό στα pits στο τέλος του 21ου γύρου δεν φάνηκαν ικανές να απειλήσουν πραγματικά τον Ολλανδό, πλην όμως μεγάλωσαν την απόσταση από την Mercedes στην κορυφή του πρωταθλήματος των κατασκευαστών!

Ο Ολλανδός κατάφερε να κρατήσει άνετα την πρωτοπορία στην εκκίνηση, έκανε εξαιρετική διαχείριση του αγώνα του και κράτησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα τον Λάντο Νόρις σε απόσταση ασφαλείας, παίρνοντας επάξια την 64η νίκη της καριέρας του και πρώτη μετά το Γκραν Πρι του Κατάρ πέρσι!
Πίσω του ο Λάντο Νόρις που δεν κατάφερε να τον απειλήσει σοβαρά στην πίστα, παρά μόνο στην διαδικασία του μοναδικού pit stop του αγώνα στον 22ο γύρο, όταν και το πιο αργό pit stop της Red Bull, έδωσε μια μικρή ευκαιρία στον Βρετανό, που όμως δεν κατάφερε να την καρπωθεί, παρά το γεγονός ότι επιστράτευσε και το…γρασίδι για αυτό!
Η Mclaren περισσότερο έδειχνε να «τρώγεται» με τον εαυτό της καθώς ο Όσκαρ Πιάστρι έδειχνε πιο γρήγορος σε πολλά σημεία του αγώνα, με την Mclaren όμως να μην παρεμβαίνει με κάποια εντολή μεταξύ τους, με τον Αυστραλό να προσπαθεί να βρεθεί μπροστά από τον teammate του στο τέλος, αλλά να μην τα καταφέρνει και να συμβιβάζεται με το βάθρο και την 3η θέση.
Πιο πίσω, ο Σάρλ Λεκλέρ έκανε έναν ήσυχο αγώνα προς την 4η θέση από την οποία εκκίνησε, καθώς ούτε απείλησε ούτε απειλήθηκε από τις Mercedes των Ράσελ και Αντονέλι που κατέλαβαν τις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα, με τον Λιούις Χάμιλτον που έκανε την εναλλακτική στρατηγική (Σκληρή – Μέση αντί για Μέση – Σκληρή των υπολοίπων του Top 10) κατάφερε να κερδίσει μόλις μια θέση, τερματίζοντας 7ος, ενώ την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν οι Χάτζαρ, Άλμπον και Μπέρμαν!
Όσον αφορά το «ζήτημα» οδηγοί Red Bull, ο Γιούκι Τσουνόντα στον πρώτο του αγώνα με την Red Bull τερμάτισε 12ος, ενώ ο Λίαμ Λόσον αντίστοιχα στην επιστροφή του στην VCARB μόλις 17ος.
Πλήρης Κατάταξη
