Διαβάστε για το τι συζητήθηκε στην συνεδρίαση της επιτροπής της Formula 1 σχετικά με το ζήτημα και τι πρόκειται να αλλάξει!
Την αύξηση των τελών κατάθεσης για διαμαρτυρίες προς τους αγωνοδίκες και άλλων τέτοιων προσφυγών θα εξετάσει η Formula 1 ώστε να σταματήσουν οι επιπόλαιες καταγγελίες στο μέλλον. To θέμα συζητήθηκε στην συνεδρίαση της Επιτροπής της F1 που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο την Τετάρτη, στον απόηχο μιας σειράς διαμαρτυριών της Red Bull οι οποίες απορρίφθηκαν.
Συγκεκριμένα τα δύο περιστατικά που «ξεχείλισαν το ποτήρι» ήταν οι διαμαρτυρίες της Αυστριακής ομάδας εναντίον του Τζόρτζ Ράσελ σε Μαϊάμι και Καναδά, με την μεν να πρόκειται για κατηγορία μη επιβράδυνσης υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας και την δε να αφορά την συμπεριφορά του Βρετανού πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Οι υποθέσεις αυτές προκάλεσαν ενόχληση στις άλλες ομάδες και άφησαν αμφιβολίες για τα αποτελέσματα των αγώνων μέχρι πολλές ώρες μετά την καρό σημαία, προκαλώντας εκκλήσεις για την εφαρμογή ενός νέου συστήματος. Συγκεκριμένα, προτάθηκε να αυξηθούν τα τέλη που πρέπει να κατατίθενται για τις επίσημες καταγγελίες, ώστε οι ομάδες να είναι λιγότερο πρόθυμες να ξεκινήσουν μια διαμαρτυρία που δεν βασίζεται σε «στέρεο έδαφος».
Ο Ράσελ έχει δηλώσει πως το ισχύον ποσό των μόλις 2.000 δολαρίων για κάθε καταγγελία είναι πενιχρό και καθόλου αποτρεπτικό για ανούσιες καταγγελίες, με τον οδηγό της Mercedes να τονίζει πως: «Όταν κοιτάτε τις οικονομικές ποινές που κυκλοφορούν για να πεις μια βρισιά εν βρασμώ ψυχής ή να αγγίξεις μια πίσω πτέρυγα ή οτιδήποτε άλλο, τα 2000 ευρώ για μια ομάδα που έχει εννιαψήφια κέρδη δεν πρόκειται να αγγίξουν ούτε καν τις πλευρές. Δεν πρόκειται να το σκεφτούν καθόλου. Αν αυτό ήταν ένα εξαψήφιο ποσό που θα έβαζαν, ίσως να το σκεφτόντουσαν δύο φορές».
Μετά από συζητήσεις στην επιτροπή, συμφωνήθηκε ότι η ιδέα της αύξησης των αμοιβών θα πρέπει να προχωρήσει περαιτέρω και ενδεχομένως να συμπεριλάβει και αιτήματα για τη διερεύνηση ανταγωνιστικών αυτοκινήτων, φαινόμενο που έχει ταλαιπωρήσει επίσης την Formula 1 τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά ύστερα από αλλεπάλληλα αιτήματα των Ferrari, Mclaren και (ιδιαίτερα) Red Bull.
Σε δήλωση που εκδόθηκε μετά τη συνεδρίαση της Επιτροπής F1 αναφέρεται: «Συμφωνήθηκε ότι τα τέλη κατάθεσης για τις διαμαρτυρίες, τις προσφυγές και το δικαίωμα επανεξέτασης θα πρέπει να αξιολογηθούν με σκοπό την αναπροσαρμογή αυτών των τελών. Συζητήθηκε επίσης η εισαγωγή τέλους για τις έρευνες».