Η Audi παρουσίασε το πρωτότυπο R26 ενόψει του ντεμπούτου της στη Formula 1 το 2026, θέτοντας ως στόχο την διεκδίκηση του τίτλου μέσα στα επόμενα χρόνια. Διαβάστε παρακάτω περισσότερα!
Σε μια εκδήλωση παρουσίασης στο Μόναχο, η γερμανική μάρκα παρουσίασε τη νέα οπτική της ταυτότητα για το 2026, συμπεριλαμβανομένης μιας ασημένιας, κόκκινης και μαύρης εμφάνισης για αυτό που ονομάζεται R26 Concept, μια προεπισκόπηση του πρώτου μονοθεσίου της Audi στην Formula 1 που θα διεκδικήσει τους ολοκαίνουργιους τεχνικούς κανονισμούς μετά την εξαγορά της από την Sauber.
Το 2022 η Audi ανακοίνωσε ότι θα ενταχθεί στην Formula 1 και αρχικά απέκτησε μερίδιο 25% στην Sauber, προτού αναλάβει πλήρως την ομάδα ενόψει της πλήρους αναδιοργάνωσης το 2026. Έκτοτε, πούλησε μειοψηφικό μερίδιο στην κρατική εταιρεία πλούτου του Κατάρ για να βοηθήσει με το αρχικό κόστος ανακαίνισης της ελβετικής ομάδας και την έναρξη του εσωτερικού προγράμματος μονάδων ισχύος της Audi στην F1 στο Neuburg.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, ανέφερε ότι η Γερμανική κατασκευάστρια εταιρεία στοχεύει σε μια διεκδίκηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος από το 2030 και μετά, ενώ παράλληλα «έχει φιλοδοξίες» για τα πρώτα της χρόνια στο grid. «Τα επόμενα δύο χρόνια θα είμαστε διεκδικητές. Πρέπει να βελτιωθούμε από εκεί που βρισκόμαστε σήμερα και να έχουμε φιλοδοξίες και για το 2026 και το 2027. Αυτά τα χρόνια είναι τα χρόνια των διεκδικήσεων. Και από το 2028 και μετά, θέλουμε να γίνουμε πραγματικοί ανταγωνιστές και στη συνέχεια από το 2030 να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα.», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Döllner.

Παράλληλα, στην εκδήλωση συμμετείχε ο CTO και COO της ομάδας, Mattia Binotto, ο επικεφαλής της ομάδας, Jonathan Wheatley, καθώς και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Stefano Domenicali.
Ο πρώην επικεφαλής της Ferrari και ειδικός στις μονάδες ισχύος, Mattia Binotto, λέει ότι η απόφαση της Audi να αναπτύξει τόσο το αυτοκίνητο όσο και τη μονάδα ισχύος εσωτερικά θα δώσει στην ομάδα ένα «ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» έναντι των ομάδων των πελατών της Formula 1: «Για να γίνει μια επιτυχημένη και νικήτρια ομάδα στο μέλλον, ναι, μπορεί να προσθέσει πολυπλοκότητα, αλλά είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Το να έχεις τον πλήρη έλεγχο τόσο στο πλαίσιο όσο και στη μονάδα ισχύος σου δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ένα τεχνικό πλεονέκτημα. Και επειδή για την Audi δεν πρόκειται μόνο για συμμετοχή, αλλά για νίκη, ήταν δεδομένο, θα έλεγα. Έτσι, αποδεχόμαστε την πολυπλοκότητα επειδή έχουμε μια σαφή φιλοδοξία.»
Συνεχίζοντας, ο επικεφαλής της ομάδας, Wheatley, πιστεύει ότι η τωρινή ομάδα Sauber, η οποία είχε μια άθλια σεζόν το 2024, έχει ήδη κάνει μια δυναμική εμφάνιση, μετά από σημαντικές βελτιώσεις που την έφεραν πίσω στο σφιχτό μεσαίο επίπεδο της Formula 1 φέτος. Θυμίζουμε κιόλας ότι ο Nico Hulkenberg με την ομάδα της Sauber βρέθηκε στο βάθρο και συγκεκριμένα στην τρίτη θέση στο Γκραν Πρι Μ. Βρετανίας.
«Με ενθάρρυνε πολύ αυτό που ανακάλυψα, η οποία ήταν μια πολύ νεότερη ομάδα από ό,τι περίμενα, με πιο ανοιχτό μυαλό από ό,τι περίμενα, που είχε ήδη ξεκινήσει το ταξίδι για να γίνει μια ανταγωνιστική ομάδα της F1 και όχι ένα επίτευγμα που ήταν να φέρνει δύο αυτοκίνητα σε έναν αγώνα κάθε Κυριακή. Βρισκόμαστε τώρα σε μια διαδικασία μετασχηματισμού. Η επένδυση και η πίστη της Audi στην ομάδα είναι εξαιρετική και η ομάδα το νιώθει. Κάθε μέρα μπορούμε να νιώσουμε την πρόοδο που κάνουμε και η ομάδα αρχίζει να πιστεύει στον εαυτό της τώρα, και αυτό είναι τόσο σημαντικό όσον αφορά την οικοδόμηση ορμής και την πρόοδο.» Ανέφερε.


