Ο Κρίστιαν Χόρνερ αποχώρησε και επίσημα πλέον από την Red Bull, δείτε τις λεπτομέρειες!
Ο Κρίστιαν Χόρνερ αποχώρησε επίσημα από τη θέση του διευθυντή των διαφόρων εταιρειών της Red Bull στο Ηνωμένο Βασίλειο, ένα μήνα μετά την αιφνιδιαστική απόλυσή του. Ο ρόλος του Κρίστιαν Χόρνερ τερματίστηκε και επίσημα εχθές 13 Αυγούστου, όπως επιβεβαίωσε το Companies House, -το οποίο είναι ο καταχωρητής εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου και παράλληλα είναι υπεύθυνο για την ίδρυση και τη διάλυση οντοτήτων περιορισμένης ευθύνης, καθώς και για τη διατήρηση δημόσιου μητρώου πληροφοριών εταιρειών.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ απελάθηκε από τα επιχειρησιακά καθήκοντά του αμέσως μετά το Βρετανικό Γκραν Πρι, συγκεκριμένα στις 9 Ιουλίου αλλά επίσημα εξακολουθούσε να απασχολείται από την ομάδα ως διευθυντής διαφόρων οντοτήτων εγγεγραμμένων στο Μητρώο Εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου, συμπεριλαμβανομένων των Red Bull Racing, Red Bull Technology, Red Bull Powertrains – η οποία εκμεταλλεύεται τους τρέχοντες κινητήρες κατασκευής Honda – καθώς και της Red Bull Powertrains 2026.
Έχοντας βρεθεί στην ομάδα από τότε που εισήλθε στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2005, μετά την αγορά της ομάδας Jaguar από τη Ford, ο Χόρνερ ήταν ο μόνος «προϊστάμενος» που γνώριζε η ομάδα μέχρι που τον διαδέχθηκε ο Λορέν Μεκίς.

Παρά τις εποχές της απόλυτης επιτυχίας που γνώρισε η Red Bull με τα παγκόσμια πρωταθλήματα των Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαξ Φερστάπεν καθώς και με την ανταγωνιστικότητά της στο μεταξύ, το όνομα του Κρίστιαν Χόρνερ είχε σημαδευτεί από διάφορα σκάνδαλα, μειωμένη απόδοση αλλά και εσωτερικές διαμάχες εξουσίας. Από την αρχή της περσινής σεζόν, ο Χόρνερ ερευνήθηκε για ισχυρισμούς ακατάλληλης συμπεριφοράς προς έναν υπάλληλο, -οι οποίοι πλέον έχουν απορριφθεί-.

Ο Μαξ Φερστάπεν, μπορεί να κατέκτησε τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του με την Red Bull την περσινή σεζόν, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό διότι τόσο η εσωτερική αναταραχή όσο και η αστάθεια οδήγησαν την ομάδα να πέσει από τη θέση της, υποχωρώντας στην τρίτη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών μετά από δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα – το τελευταίο εκ των οποίων ήταν η πιο κυρίαρχη σεζόν στην ιστορία του αθλήματος, με την αυστριακή ομάδα να κερδίζει 22 από τους 23 αγώνες.
Εκτός αυτού, την ημέρα που η ομάδα ανακοίνωσε στον Χόρνερ ότι θα αντικατασταθεί από τον Λορέν Μεκίς, επιβεβαιώθηκε ότι η Red Bull είχε διορίσει τον Στέφαν Σάλζερ ως διευθυντή, με τον διορισμό του να τονίζει την επιρροή του αυστριακού προσωπικού στην Red Bull GmbH, τη μητρική εταιρεία των Red Bull Racing, Red Bull Powertrains και Red Bull Technology.