Skip to content Skip to footer

F1 – Γκραν Πρι Σιγκαπούρης: Μεγάλος νικητής ο Russell – Πρωταθλήτρια κατασκευαστών η Mclaren

5η νίκη καριέρας για τον George Russell με σχετική άνεση, επίσημα πρωταθλήτρια κατασκευαστών η Mclaren! Διαβάστε το πλήρες report !

Σε ένα Γκραν Πρι Σιγκαπούρης το οποίο ξεκίνησε βαρετά αλλά απέκτησε ενδιαφέρον από την μέση και μετά, απόλυτος νικητής αναδείχθηκε ο George Russell,που πήρε επάξια την 2η φετινή του νίκη και 5η καριέρας! 2ος στο όριο ο Max Verstappen, έπειτα από στρατηγικό ρίσκο της Red Bull που δεν απέδωσε, με τον Lando Norris να συμπληρώνει το βάθρο!

Πιο πίσω ο σίγουρα απογοητευμένος Oscar Piastri τερμάτισε 4ος, «κλειδώνοντας έτσι back to back πρωταθλήματα κατασκευαστών για την Mclaren!

5ος τερμάτισε ο Kimi Antonelli που για άλλον ένα αγώνα ήταν πολύ θετικός, με τις δύο Ferrari να τερματίζουν στο 6-8, με τον Leclerc μπροστά από τον Hamilton που αντιμετώπισε πρόβλημα στο τέλος του αγώνα με τα φρένα και τιμωρήθηκε εντέλει και από τους αγωνοδίκες με ποινή 5 δευτ. για παραβίαση ορίων πίστας «χωρίς προφανή αιτία». Έτσι ο Βρετανός έπεσε στην 8η θέση πίσω από τον Fernando Alonso ενώ την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν οι Ollie Bearman και Carlos Sainz, με τον Ισπανό της Williams να κάνει έναν σπουδαίο αγώνα, εκκινώντας 18ος, με την επιλογή της ομάδας για 2ο pit stop και μαλακή γόμα να αποδίδει τα μέγιστα.

Τι έγινε στον αγώνα – Report

Η ουσιαστική δράση και οι ανακατατάξεις έγιναν στην αρχή του αγώνα, με τον Lando Norris να έχει μια πολύ καλή εκκίνηση και να καταφέρνει να ανέβει από 5ος – 3ος, έχοντας βέβαια επαφή με τον teammate του, Oscar Piastri, ουσιαστικά «παραμερίζοντάς» τον προκειμένου να αποφύγει τον Max Verstappen, κίνηση για την οποία ο Αυστραλός δεν ήταν χαρούμενος και την χαρακτήρισε άδικη και «όχι τόσο ομαδική» μέσω team radio, με την Mclaren να τονίζει ότι η όποια συζήτηση για το συμβάν θα γίνει μετά τον αγώνα.

Πιο πίσω επίσης πολύ καλή εκκίνηση είχε ο Charles Leclerc, καταφέρνοντας να περάσει 5ος, μπροστά από τους Kimi Antonelli και Lewis Hamilton, με όσους οδηγούς εκκινούσαν από την αριστερή «βρώμικη» μεριά να μην έχουν καλές εκκινήσεις κατά κανόνα. Αξιοσημείωτο ήταν δε ότι ο Yuki Tsunoda έπεσε από 13ος, στην 17η θέση.

Για τους επόμενους 20 γύρους ο George Russell ανέβαζε συνεχώς την διαφορά από τον 2ο Max Verstappen και τους υπόλοιπους διώκτες, καθώς το ρίσκο της Red Bull για εκκίνηση με την μαλακή γόμα δεν βγήκε, με τον Ολλανδό να «αιμορραγεί» χρόνο, μέχρι να βάλει την σκληρή γόμα στον 20ο γύρο, με την διαφορά να βρίσκεται σχεδόν στα 10 δευτερόλεπτα. Επιπροσθέτως ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ανέφερε πρόβλημα στο κατέβασμα των ταχυτήτων, ενώ δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με τον χειρισμό του πίσω μέρους της RB21. Στο υπόλοιπο grid δεν είχαμε τρομερές ανακατατάξεις, ύστερα από τον πρώτο γύρο.

Η κατάσταση δεν άλλαξε στην κορυφή μετά τα μοναδικά pit stop των πρωτοπόρων, αν και έπειτα όντας όλοι σε ίσο επίπεδο (με σκληρή γόμα) ο Verstappen έχοντας βάλει νωρίτερα από τους υπόλοιπους τα φρέσκα ελαστικά, πλησίασε την πρωτοπόρο Mercedes στα 2.7 δευτερόλεπτα, μέχρι ένα μπλοκάρισμα στον 37ο γύρο να επαναφέρει την διαφορά σε απόσταση μεγαλύτερης ασφάλειας για τον Russell, με τον 3ο Norris να καταδιώκει πλέον την Red Bull σε πολύ κοντινή απόσταση, παρά ένα μικρό λάθος του Βρετανού της Mclaren στον 41ο γύρο.

Ο Βρετανός προσπάθησε με όλες του τις δυνάμεις να περάσει τον Ολλανδό και να κόψει έτσι παραπάνω την διαφορά από την κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών, όμως εντέλει έπρεπε να αρκεστεί στην 3η θέση.

Πιο πίσω ενδιαφέρον υπήρχε στο κυνήγι της 5ης θέσης, με τον Kimi Antonelli να ασκεί τεράστια πίεση στον Charles Leclerc για σχεδόν όλο τον αγώνα, καταφέρνοντας εν τέλει να αρπάξει την θέση από τον Μονεγάσκο στον 54o γύρο, χάνοντας προσωρινά και την 6η θέση από τον Lewis Hamilton ύστερα από εντολή της Ferrari, καθώς ο Βρετανός έβαλε μαλακή γόμα προς το τέλος και άρχισε να κινείται πολύ γρήγορα, απειλώντας μέχρι και τον Antonelli, προτού αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με τα φρένα στους τελευταίους γύρους, το οποίο τον έριξε πάλι στην 7η θέση πίσω από τον teammate του, πριν δεχθεί την ποινή.

Κατά την διάρκεια του αγώνα είχαμε αρκετά «τρενάκια» που δημιούργησαν κάποια προσπεράσματα στο 2ο μισό του αγώνα, κυρίως για τιςθέσεις 13-20.

Θέαμα προσέφερε (μάλλον παρά την θέλησή του) ο Fernando Alonso, όταν αρχικά μετά το μοναδικό του pit stop το οποίο διήρκεσε 9.2 δευτερόλεπτα απείλησε να «κόψει» τις τηλεπικοινωνίες με το pit wall, ενώ αργότερα εκνευρισμένος από την μάταια άμυνα του Isack Hadjar, ο οποίος υπέφερε από πρόβλημα στον κινητήρα, αποκάλεσε τον Γάλλο «ήρωα της ημέρας» με προφανή ειρωνικό τόνο.

Στον 44ο γύρο ο Nico Hulkenberg γλίτωσε στο τσάκ από ένα ατύχημα, όταν το πίσω μέρος της Sauber «κλείδωσε», αναγκάζοντάς τον σε τετακέ.

Οι τρείς οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο

Πλήρης κατάταξη αγώνα

!!! Ενημέρωση!!! Ο Lewis Hamilton δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων μετά την λήξη του αγώνα επειδή «βγήκε πολλές φορές από τα όρια της πίστας χωρίς λόγο». Έτσι ο Βρετανός πέφτει 8ος, πίσω από την Aston Martin του Fernando Alonso. Δείτε και την απόφαση των αγωνοδικών