Skip to content Skip to footer

F1 – Γκραν Πρι Λάς Βέγκας: Ο Verstappen έβαλε όλες τις μάρκες στο τραπέζι και κέρδισε

Η «πόλη της αμαρτίας» ανήκει στον Ολλανδό που μένει ακόμη ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου! Διαβάστε το πλήρες report του αγώνα!

Είμαστε ακόμα ζωντανοί θα αναφωνεί ο Max Verstappen σήμερα, ύστερα από την νίκη του στο Λάς Βέγκας, η οποία τον κρατάει εντός της μάχης του τίτλου, με τον Lando Norris να κάνει το καλύτερο δυνατό για τον ίδιο παίρνοντας την 2η θέση και ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τις πιθανότητες τίτλου του, την ώρα που ο Oscar Piastri που ήταν ξανά απογοητευτικός, βρέθηκε στην 4η θέση, αρκετά πίσω από τον 3o George Russell!

Αυτά έγιναν στο Λάς Βέγκας

Με το που έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα είχαμε ενδιαφέρουσα τροπή στον αγώνα, καθώς ο Lando Norris, στην προσπάθειά του να καλύψει τον κίνδυνο από τον Μax Verstappen, δεν υπολόγισε σωστά τα φρένα της πρώτης στροφής, με αποτέλεσμα όχι μόνον να χάσει την πρωτιά από την Red Bull, αλλά και την 2η θέση από τον George Russell, με τον Βρετανό στους πρώτους γύρους τους αγώνα να μην δείχνει ικανός να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο πρώτων.

Πιο πίσω ο Gabriel Bortoleto έκανε ένα τεράστιο λάθος στα φρένα της πρώτης στροφής, πέφτοντας σαν μπάλα του μπόουλινγκ πάνω στους συναθλητές του, με αποτέλεσμα ο ίδιος και ο Lance Stroll να τεθούν εκτός αγώνα και οι Pierre Gasly και Liam Lawson να πέσουν τελευταίοι με ζημιές. Το χάος (και το επακόλουθο ολιγόχρονο VSC για κάποια θραύσματα) εκμεταλλεύτηκαν οι Lewis Hamilton και Kimi Antonelli που ανέβηκαν αρκετές θέσεις, με τον Βρετανό της Ferrari να βρίσκεται ήδη 12ος από νωρίς!

Η έλλειψη ανταγωνιστικού ρυθμού της McLaren στο πρώτο μέρος του αγώνα φάνηκε από το ότι ο Piastri στον 12ο γύρο έχασε την 6η θέση του από τον Charles Leclerc, o οποίος ήταν ενθαρρυντικά γρήγορος και δεν άργησε στον μόλις επόμενο γύρο να βρεθεί 5ος προσπερνώντας τον Isack Hadjar. Ο Αυστραλός τουλάχιστον ανέβηκε στο τέλος του 16ου γύρου ξανά στην 6η θέση, εκμεταλλευόμενος την καλύτερη αντίδρασή του στο τέλος ενός δεύτερου VSC λόγω θραυσμάτων στην πίστα, πλην όμως χρειαζόταν κάτι καλύτερο, δεδομένης της κατάταξης.

Tον χορό των pit stop για τους πρωτοπόρους άνοιξε ο Russell στον 18ο γύρο, βγάζοντας την μέση γόμα νωρίς και βάζοντας την σκληρή, δημιουργώντας πλέον ερωτηματικά για την αντιμετώπιση της στρατηγικής από τις Red Bull και McLaren. Ύστερα από όχι πολλά πεπραγμένα εντός πίστας -πλην δύο προσπεράσεων του Hamilton στον Οcon που πήρε στον Βρετανό παραπάνω από όσο έπρεπε και του Russell στον Hadjar– ο Oscar Piastri ήταν ο 2ος που μπήκε στα pits στον 22ο γύρο, ενώ ένα γύρο αργότερα το ίδιο έκανε και ο teammate του αλλά και ο Carlos Sainz, με όλους να βάζουν αναμενόμενα την σκληρή γόμα. Παράλληλα είχαν ανακοινωθεί και δύο ποινές για Antonelli και Αlbon, ο πρώτος για εσφαλμένη εκκίνηση και ο δεύτερος για πρόκληση σύγκρουσης.

Χάρη στο pitstop του ο Piastri μπόρεσε να κάνει το undercut σε Sainz αλλά και Leclerc, με τον Μονεγάσκο οριακά να κρατιέται μπροστά από την Williams, ύστερα από το pit stop του στον 25ο γύρο, με τον Verstappen να ολοκληρώνει τον κύκλο των pit stop για τους πρωτοπόρους στον τέλος του ίδιου γύρου, κρατώντας την πρωτιά.

Η επόμενη σημαντική στιγμή του αγώνα ήταν στον 34ο γύρο, όταν και ο Lando Norris ανέβηκε στην 2η θέση, προσπερνώντας τον Russell, ο οποίος άρχισε να υστερεί σε ρυθμό, κάτι που σίγουρα δεν βοηθήθηκε από κάποιο πρόβλημα που ανέφερε από νωρίς στο power steering και είναι άγνωστο κατά πόσο τον επηρέασε. Έτσι ο Βρετανός της McLaren έβαλε πλέον στο στόχαστρό του τον πρωτοπόρο Verstappen, από τον οποίο απείχε πέντε δευτερόλεπτα.

Λίγο αργότερα και από τον 38ο γύρο είχαμε μάχη μεταξύ των Antonelli, Piastri και Leclerc, με τον Ιταλό να προσπαθεί να κρατήσει πίσω του την McLaren και την Ferrari για χάρη του Russell, αφού ο ίδιος είχε την ποινή πέντε δευτερολέπτων να «κρέμεται από πάνω του», με τον Piastri να προσπαθεί αρχικά ανεπιτυχώς να περάσει στο τέλος του 38ου γύρου, κινδυνεύοντας μάλιστα από τον Leclerc. Για τους επόμενους γύρους αυτή η μάχη μονοπώλησε το ενδιαφέρον , αφού στο υπόλοιπο πεδίο δεν υπήρχε κάτι το αξιοσημείωτο, με τον Αυστραλό να μην μπορεί να προσπεράσει τον οδηγό της Mercedes, παρά τα σημαντικά πιο φρέσκα ελαστικά του.

Για το υπόλοιπο του αγώνα ο Piastri δεν μπόρεσε να περάσει εντός πίστας τον Antonelli, ενώ πιο μπροστά ο Lando Norris άρχισε να χάνει ραγδαία ρυθμό στους τελευταίους γύρους, λόγω απροσδιόριστου για την ώρα προβλήματος, όντας πολύ τυχερός που και ο Russell ήταν αρκετά πιο πίσω και δεν μπόρεσε να τον απειλήσει για την 2η θέση. Έτσι η οποιαδήποτε υπόνοια απειλής έλαβε τέλος και ο Max Verstappen κατέκτησε άνετα την 69η νίκη της καριέρας του, μένοντας παράλληλα ζωντανός στην μάχη του τίτλου, όντας πλέον 41 βαθμούς πίσω από τον Βρετανό!

Πίσω του 20 δευτερόλεπτα μακριά τερμάτισε εντέλει ο Norris, που νιώθει σίγουρα ευτυχής για το ότι ο αγώνας διήρκεσε 50 γύρους και όχι 51 καθώς τότε σίγουρα θα είχε χάσει την 2η θέση από τον Russell, ενώ ο Oscar Piastri τερμάτισε 4ος, με τον εντυπωσιακό Kimi Antonelli να καταφέρνει όμως κόντρα στην λογική να κρατηθεί 5ος μετά την εφαρμογή της ποινής στον τελικό χρόνο του, ένα δέκατο μπροστά από τον Charles Leclerc, με τους Carlos Sainz, Isack Hadjar, Nico Hulkenberg και Lewis Hamilton να συμπληρώνουν την βαθμολογούμενη 10αδα!

Πλήρης κατάταξη Γκραν Πρι Λάς Βέγκας