Ο Max Verstappen έκανε το απόλυτο στο Όστιν παίρνοντας μια εύκολη σχετικά νίκη και κόβοντας επιπλέον βαθμούς από την κορυφή του πρωταθλήματος! Διαβάστε το πλήρες report του αγώνα!
Ο κυβερνήτης του Τέξας για φέτος ήταν ο Max Verstappen! Ο Ολλανδός συνέχισε αμέριμνος να καλπάζει προς το μέρος του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Oscar Piastri, παίρνοντας την 68η νίκη της καριέρας του, με τον Lando Norris 2ο και τον Charles Leclerc να συμπληρώνει το βάθρο, την ώρα που ο Αυστραλός της Mclaren ήταν μόλις 5ος, πίσω από τον Lewis Hamilton, με την διαφορά του από τον Verstappen να είναι πλέον μόλις 40 βαθμοί!
Ο αγώνας κρίθηκε ουσιαστικά υπέρ του Verstappen από την πρώτη κιόλας στροφή, όταν ο Charles Leclerc που επέλεξε την μαλακή γόμα έναντι της πιο «ορθόδοξης» επιλογής της μέσης των γύρω του, κατάφερε να προσπεράσει τον Lando Norris, κρατώντας τον πίσω του για 20 γύρους, όπως επίσης και τον teammate του, Lewis Hamilton, που έκανε μια αρκετά καλή εκκίνηση επίσης και βρέθηκε από νωρίς 4ος.
Ο Βρετανός κατάφερε επιτέλους να προσπεράσει την Ferrari στον 21ο γύρο, όμως το γκρουπ των τριών αυτών οδηγών είχε ήδη μείνει πάνω από 10 δευτερόλεπτα πίσω από την Red Bull, αλλά ταυτόχρονα ήταν άνετα μπροστά από τους Piastri και Russell, με τον Αυστραλό να έχει από αρκετά νωρίς ταλαιπωρία, με την κατάσταση του εμπρός αριστερά τροχού του.
Στην μάχη για την 2η θέση ο Leclerc πήρε μια πολύτιμη «βοήθεια» από το VSC που βγήκε στον 7ο γύρο και κράτησε δύο γύρους, λόγω της σύγκρουσης του Carlos Sainz με τον Kimi Antonelli, όταν ο Ισπανός προσπάθησε με υπερβάλλων ζήλο να προσπεράσει τον Ιταλό στην στροφή 16, κίνηση που λίγο πριν είχε αποδώσει, όμως ήταν καταστροφική αυτή τη φορά, με τον οδηγό της Williams να εγκαταλείπει και τον οδηγό της Mercedes να πέφτει τελευταίος και να έχει μπροστά του ένα βουνό για να ανέβει.
Ο Leclerc έπειτα μπήκε στα pits στον 22ο γύρο για να βάλει μέση γόμα, επιλέγοντας μία αρκετά επιθετική στρατηγική, με τους υπόλοιπους οδηγούς να… παίρνουν γραμμή από τον Μονεγάσκο, παρατείνοντας τα stints τους και βάζοντας όλοι μαλακή γόμα. Ο Piastri στον 31ο γύρο, o Hamilton στον 32ο, ο Norris στον 33ο και ο Verstappen στον 34ο, με τον Leclerc να κερδίζει εκ νέου έτσι την 2η θέση χάρη στο άτυπο undercut, όντας πλέον περίπου 6.5 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.
Ενώ στην αρχή φαινόταν ότι ο Norris θα απειλούσε ξανά για την 2η θέση, μόλις επτά γύρους από την στιγμή που έβαλε την μαλακή γόμα, ανέφερε ότι τα ελαστικά του «είναι τελειωμένα», πέφτοντας στους επόμενους γύρους στα 2.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc, με τον Hamilton να βρίσκεται στο 2ο stint αρκετά μακριά από το παρθενικό του βάθρο με την Scuderia (9+ δευτ. διαφορά από τον Norris), την ώρα που στο πρώτο ήταν σε πολύ κοντινή απόσταση.
Παρόλα αυτά μετά από μια περίοδο ανασυγκρότησης και «κρυώματος» των ελαστικών που κράτησε μερικούς γύρους, ο Βρετανός έκλεισε ξανά την διαφορά από τον 2ο Leclerc, o οποίος πλέον είχε μέση γόμα που βρισκόταν κοντά στο τέλος της «ζωής» της. Στον 51ο γύρο ο Norris έκανε την πρώτη κίνηση προσπέρασης στα φρένα της 1ης στροφής, όμως ο Leclerc κατάφερε να επανακτήσει την θέση, προσωρινά όμως, καθώς στην 2η ζώνη DRS στην πίσω ευθεία ο Lando πήρε ξανά την 2η θέση επιτιθέμενος από την εσωτερική στα φρένα της στροφής 12.
Στους υπόλοιπους γύρους η μέση γόμα της Ferrari δεν άντεξε και «κατέρρευσε», με τον Leclerc να τερματίζει 3ος, 7.4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Norris, χάνοντας πάνω από ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο, ενώ και η άλλη Ferrari λίγο έλειψε να κινδυνέψει, με τον Piastri να τερματίζει μόλις 1.1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton, έχοντας πλησιάσει αρκετά στο τέλος.
Στα άλλα αξιόλογα ενός καλού πλην όχι σπουδαίου αγώνα, τα κάμποσα προσπεράσματα που είδαμε στο midfield (κυρίως στο μικρό παραθυράκι του πύργου χρονομέτρησης) και ένα τετακε του Ollie Bearman στον 35ο γύρο, προσπαθώντας να προσπεράσει τον Yuki Tsunoda, ο οποίος έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, τερματίζοντας 7ος, παρότι εκκίνησε 13ος.
Πλήρη αποτελέσματα
