Skip to content Skip to footer

F1 – Γκραν Πρι Βραζιλίας Sprint: Νικητής ο ακάθεκτος Norris – Εγκατέλειψε ο Piastri

Επέκτεινε το βαθμολογικό προβάδισμά του ο Lando Norris, με την νίκη του στο Sprint Race παρά την πίεση στο τέλος από τον πολύ καλό Kimi Antonelli. Τρακάρισμα που μπορεί να κοστίσει τα πάντα στην μάχη του τίτλου είχε ο Oscar Piastri! Διαβάστε το report!

Νικητής στο Sprint Race του Ιnterlagos αναδείχθηκε ο Lando Norris, που άντεξε στην πίεση της Mercedes του Kimi Antonelli στο τέλος του αγώνα, κράτησε σε όλη την διάρκεια του Sprint την ψυχραιμία και τον ρυθμό του και πλέον ύστερα από την εγκατάλειψη του Oscar Piastri στον 6ο γύρο, έχει προβάδισμα 9 βαθμών στην κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών! Το top 3 συμπλήρωσε ο George Russell. Διαβάστε παρακάτω τα όσα συνέβησαν στους 24 γύρους του αγώνα Sprint!

Τα ελαστικά που επέλεξαν για την εκκίνηση οι οδηγοί

Στην εκκίνηση και με την πίστα να είναι αρκετά κρύα και με λίγο νερό σε σημεία λόγω της κακοκαιρίας στην περιοχή, υπήρχε αρκετή προσοχή, την οποία εκμεταλλεύτηκε καλύτερα από όλους ο Lewis Hamilton, που κέρδισε τρείς θέσεις, ανεβαίνοντας 8ος, ενώ πιο μπροστά ο Max Verstappen κατάφερε αμέσως να βρεθεί 5ος, μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος πλέον καταδιωκόταν από τις δύο Ferrari. Λίγα μέτρα πιο μετά είχαμε το πρώτο συμβάν όμως του αγώνα, καθώς ο Ollie Bearman είχε επαφή με τον Liam Lawson στην Descida do Lago, με τον Νεοζηλανδό να κατηγορεί τον οδηγό της Haas πως τον έκλεισε, ενώ προηγουμένως στην ευθεία τον είχε μάλιστα εξαναγκάσει να πατήσει στο γρασίδι.

Στην κορυφή όμως μέχρι και τον 6ο γύρο τα πράγματα δεν είχαν αλλάξει με τον Norris να προηγείται των Antonelli, Piastri, Russell και Verstappen. Τότε όμως είχαμε την εγκατάλειψη του Oscar Piastri, η οποία μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμη για το πρωτάθλημα, καθώς ο Αυστραλός βγήκε εκτός πίστας αφού ακούμπησε ένα βρεγμένο κέρμπ, το οποίο τον έστειλε κατευθείαν στα προστατευτικά λάστιχα της εξόδου της Curva do Sol. Ειρωνεία είναι πως όπως φάνηκε από τα λεγόμενα του 2ου Antonelli και από τα replay, πως το νερό πετάχτηκε και στην πίστα από τον πρωτοπόρο Norris, κάτι που ίσως συνέβαλε στο ατύχημα του Piastri.

Δευτερόλεπτα μετά συνεχίστηκε ο «πανικός» αφού και οι Nico Hulkenberg και Franco Colapinto έπεσαν θύματα του ίδιου βρεγμένου κέρμπ, προσκρούοντας και εκείνοι στα λάστιχα, με τον Γερμανό να καταφέρνει να συνεχίσει μέχρι τα pits, όχι όμως και ο Αργεντίνος που είχε την πιο σφοδρή σύγκρουσή από όλους, με αποτέλεσμα να βγει η κόκκινη σημαία στον 8ο γύρο.

Στην επανεκκίνηση του αγώνα που ήταν εν κινήσει (rolling start) η κατάταξη στις πρώτες θέσεις δεν άλλαξε, παρά την πίεση που άσκησε στις πρώτες στροφές ο Alonso στον Verstappen, με τους περισσότερους οδηγούς να έχουν αλλάξει και ελαστικά, με τον Norris να έχει πλέον την μαλακή γόμα και τους υπόλοιπους (πλην των Aston Martin) στην 8αδα, να έχουν την μέση.

Στην διάρκεια του υπόλοιπου Sprint δεν είχαμε κάποια αλλαγή στις πρώτες θέσεις, παρά την πίεση που άσκησε στο τέλος ο Kimi Antonelli στον Norris, όταν τα μαλακά ελαστικά του Βρετανού άρχισαν να φθίνουν σε απόδοση, όμως πιο πίσω στον 22ο γύρο ο Charles Leclerc κατάφερε να προσπεράσει τον Fernando Alonso, εκμεταλλευόμενος ένα από τα κάμποσα μπλοκαρίσματα του Ισπανού στην πρώτη στροφή, ανεβαίνοντας έτσι 6ος.

Πιο πίσω ο εκπληκτικός Pierre Gasly κατάφερε να προσπεράσει την Aston Martin του Lance Stroll, ανεβαίνοντας 8ος και παίρνοντας έτσι τον πρώτο βαθμό της Alpine ύστερα από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, επιβεβαιώνοντας ότι στο Interlagos «δαιμονίζεται», ενώ στον τελευταίο γύρο του αγώνα ο τοπικός ήρωας Gabriel Bortoleto είχε μια σφοδρότατη σύγκρουση ενώ μονομαχούσε με τον Alex Albon, με την Sauber C25 του να σμπαραλιάζεται και την συμμετοχή του στις κατατακτήριες να είναι σχεδόν απίθανη…
Φάνηκε σαν ο Bortoleto να προσπάθησε να προσπεράσει με το DRS του ακόμα ανοιχτό, κάτι που εξηγεί την απότομη απώλεια ελέγχου, με το αν απλώς άργησε να το κλείσει ή αν υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα να είναι ακόμη άγνωστο.

Πλήρης κατάταξη Sprint Race Γκραν Πρι Βραζιλίας