Ολοένα και πιο κοντά στο πρώτο του πρωτάθλημα βρίσκεται ο Lando Norris που ολοκλήρωσε ένα τέλειο τριήμερο στο Interlagos! Μαγικός ο Max Verstappen που από το pit lane βρέθηκε στην 3η θέση! Διαβάστε το report του αγώνα!
Τεράστιος και άξιος νικητής ο Lando Norris στην Βραζιλία! Ο Βρετανός δεν έκανε λάθη σε αντίθεση με τον teammate του και πήρε μια άξια νίκη, κάνοντας «σκούπα» σε όλο το τριήμερο και πλέον βρίσκεται πιο κοντά από κάθε άλλη στιγμή στον πρώτο του τίτλο στην Formula 1! 2ος ο φοβερός Kimi Antonelli, που έκανε εξαιρετικό αγώνα, ενώ στο τέλος άντεξε στην πίεση του απίθανου Max Verstappen, που κατάφερε με οργιώδη ρυθμό να βρεθεί από το pit lane στην 3η θέση και το βάθρο! Μόλις 5ος ο Oscar Piastri που πλήρωσε μια λάθος εκτίμησή του στο αρχικό στάδιο του αγώνα και πλέον βλέπει το όνειρο να απομακρύνεται.

Όσα έγιναν στον αγώνα
Οι αρχικές επιλογές των ελαστικών ήταν οι παρακάτω:
Η εκκίνηση του αγώνα αποδείχθηκε καταστροφική για τον Lewis Hamilton, καθώς ο Βρετανός έχασε θέσεις κατευθείαν, λόγω επαφής με τον Carlos Sainz (αγωνιστικό συμβάν), με αποτέλεσμα ζημιά στο πάτωμα, ενώ στο τέλος του 1ου γύρου έκανε έναν τρομερά λάθος υπολογισμό για την εμπειρία του, καθώς στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Franco Colapinto, ο οδηγός της Ferrari ακούμπησε το πίσω μέρος της Alpine, με αποτέλεσμα να χάσει την μπροστινή του αεροτομή και να μπει στα pits (πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων), μη χάνοντας τόσο πολύ χρόνο βέβαια, καθώς βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω της εγκατάλειψης του Gabriel Bortoleto, με τον τοπικό ήρωα να έχει έναν τόσο άτυχο αγώνα στην πατρίδα του, αφού τράκαρε στην στροφή 10, με τον ίδιο να νιώθει πως τον ώθησε εκτός πίστας ο Lance Stroll.
Στις πιο μπροστά θέσεις δεν είχαμε κάποια σημαίνουσα αλλαγή, με τον Νorris να κρατά την πρωτιά στον 1ο γύρο και τους Antonelli – Leclerc και Piastri να ακολουθούν, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να μένει στην πίστα μέχρι το τέλος του 5ου γύρου.
Η επανεκκίνηση όμως… αποδείχθηκε εξίσου «εκρηκτική» καθώς χάρη στην όχι και τόσο καλή αντίδραση του 2ου Antonelli, οι Leclerc και Piastri προσπάθησαν να τον προσπεράσουν από την εξωτερική και την εσωτερική αντίστοιχα, με τον Piastri να μπλοκάρει τα ελαστικά του την ώρα που ο Ιταλός της Μercedes άρχισε να στρίβει και τον Αυστραλό να πέφτει πάνω του, με τον Antonelli να πέφτει ως συνέπεια στον Leclerc, ο οποίος εγκατέλειψε λόγω της επαφής, η οποία του «ξερίζωσε» τον εμπρός αριστερά τροχό. Ο Piastri παρόλο που μέσω team radio τόνισε πως δεν είχε χώρο να στρίψει λόγω της Mercedes, δεν έπεισε τους αγωνοδίκες που του απένειμαν ποινή 10 δευτερολέπτων για το συμβάν.
Επίσης ποινή 10 δευτερολέπτων δέχθηκε και ο Yuki Tsunoda για μια βουτιά του στην στροφή 10, η οποία είχε ως θύμα τον Lance Stroll -με τον Ιάπωνα μάλιστα να δέχεται αργότερα και δεύτερη ίδια ποινή καθώς κρίθηκε πως δεν την εξέτισε σωστά- ενώ για έναν γύρο είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (VSC), με τον Max Verstappen που είχε βρεθεί ήδη 13ος, να μπαίνει στα pits καθώς η ομάδα του εντόπισε κλατάρισμα λόγω θραυσμάτων, με τον Ολλανδό όμως να συνεχίζει να «καλπάζει» στους επόμενους γύρους, με τα πρώτα pit stop από άλλους οδηγούς να τον ωθούν προσωρινά στην 6η θέση στον 20ο γύρο του αγώνα!
Την ίδια ώρα ο Lando Norris συνέχιζε να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα, έχοντας χτίσει διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων από τον 2ο Piastri και περίπου εννέα από τον 3ο Russell, με τον Antonelli να μπαίνει στα pits προκειμένου να αλλάξει την μαλακή γόμα του, προσφέροντας αρκετό θέαμα με τις προσπεράσεις του για αρκετούς από τους επόμενους γύρους.
Μέχρι τον 31ο γύρο όπου ο Βρετανός μπήκε από την 1η θέση στα pits για μαλακή γόμα, η κατάσταση παρέμεινε σχεδόν ίδια, με τον Norris να περνάει και στον επόμενο γύρο τον Verstappen που είχε πολύ πιο φθαρμένα ελαστικά, με τον Oλλανδό να μπαίνει για 2η φορά στα pits στον 35ο γύρο, ξανά για μέση γόμα, ενώ ο George Russell στον ίδιο γύρο άλλαξε την μέση γόμα του για την μαλακή.
Στον 38ο γύρο ήρθε επιτέλους και το pit stop του Piastri για να επανέλθει η προηγούμενη τάξη των πραγμάτων, με τον Norris να βρίσκεται ξανά στην κορυφή και τους Antonelli-Russell-Bearman-Verstappen-Lawson και Piastri να ακολουθούν, ενώ στον ίδιο γύρο ήρθε και η εγκατάλειψη του Lewis Hamilton, από έναν εφιαλτικό -για τον ίδιο και την Ferrari- αγώνα.
Για τους επόμενους 10 γύρους η κατάσταση παρέμεινε ίδια, μέχρι τον 2ο γύρο των pit stop για τις Mclaren και τις Mercedes, με όλους να βάζουν μέση γόμα, με τον Max Verstappen με μαγικό τρόπο να βρίσκεται στον 51ο γύρο ως ο πρωτοπόρος του αγώνα, καθώς ο Norris βγήκε οκτώ δευτερόλεπτα πίσω του με 19 γύρους να απομένουν και την κατάταξη να είναι Verstappen-Norris-Antonelli-Russell-Lawson και Piastri, ύστερα και από το 2ο pit stop του Αυστραλού.
Αυτή η «θαυματουργή» κατάσταση κράτησε μόλις τέσσερις γύρους, με τον Ολλανδό να μπαίνει για τρίτη φορά στα pits για να βάλει την μαλακή γόμα, βγαίνοντας στην 4η θέση, 14 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, αλλά κρίσιμα μπροστά από τον Piastri.
Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε την μαγική του επέλαση από το pit lane προς το βάθρο στους επόμενους γύρους, με τον ρυθμό του να είναι πολύ καλός, παίρνοντας με μια υπέροχη προσπέραση από την εξωτερική της πρώτης στροφής την 3η θέση από τον Russell στον 63ο γύρο, με τον οδηγό της Mercedes να χρειάζεται να φροντίζει τα φρένα του στο τελευταίο stint.
Ο Verstappen προσπάθησε πολύ και για την 2η θέση στους τελευταίους γύρους του αγώνα, όμως ο Kimi Antonelli κατάφερε να τον κρατήσει πίσω του, με τον Ιταλό rookie να πετυχαίνει το καλύτερο πλασάρισμα της μέχρι τώρα καριέρας του, ενώ λίγο πιο πίσω ο teammate του κατάφερε να κρατηθεί στην 4η θέση παρά την πίεση του Piastri, με τον Αυστραλό να τερματίζει 5ος, πληγώνοντας τις ελπίδες του για πρωτάθλημα περαιτέρω, καθώς την ίδια ώρα ο Lando Norris είχε περάσει πρώτος την γραμμή για την 11η νίκη της καριέρας του και 7η φετινή, έχοντας πραγματοποιήσει το τέλειο τριήμερο, καθώς πήρε την πρώτη θέση και στις πέντε διαδικασίες του!
Πλέον ο Βρετανός βρίσκεται σε απίστευτα πλεονεκτική θέση προκειμένου να κατακτήσει το πρώτο πρωτάθλημα οδηγών F1 της καριέρας του, δίνοντας παράλληλα στην Mclaren την πρώτη της νίκη στο Interlagos ύστερα από 13 χρόνια και εκείνη του Jenson Button στον τελευταίο αγώνα του 2012!
Στο 6-7-8 βρέθηκαν οι εκπληκτικοί Ollie Bearman, Liam Lawson και Isack Hadjar, οι οποίοι προσέφεραν και πολύ θέαμα, πέραν της καταπληκτικής επίδοσής τους, ενώ την 10αδα συμπλήρωσαν οι εξίσου εντυπωσιακοί Nico Hulkenberg και Pierre Gasly !
Πλήρης κατάταξης Γκραν Πρι Βραζιλίας
-Tο άρθρο ανανεώνεται διαρκώς-


