Διαβάστε τα όσα δήλωσε ο Flavio Briatore για την «μάχη» της θέσης δίπλα στον Pierre Gasly για το 2026!
Μια σημαντική αποκάλυψη για το οδηγικό δίδυμο της Alpine για το 2026 έκανε ο εκτελεστικός σύμβουλος της ομάδας, Flavio Briatore, μιλώντας στο The Race στο περιθώριο της πρώτης ημέρας του Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν. Η αναζήτηση για τον παρτενέρ του Pierre Gasly, ο οποίος πριν λίγες μέρες ανανέωσε το συμβόλαιό του μέχρι το 2028 είναι η μόνη άλλη κενή θέση στο grid εκτός του όλου ζητήματος της κατανομής των τριών θέσεων στις δύο ομάδες της Red Bull.
Έχουν ακουστεί αρκετά ονόματα το τελευταίο διάστημα, με την Alpine να παραδέχεται ότι έκανε επαφές με τους Sergio Perez και Valtteri Bottas, προτού και οι δύο τους αποφασίσουν ότι η πρόταση της Cadillac ήταν καλύτερη, ενώ υπήρξαν φήμες ότι η Γαλλική ομάδα παραμονεύει για έναν εκ των Yuki Tsunoda και Liam Lawson σε περίπτωση που βρεθούν χωρίς θέση στο grid, ή ακόμα και περιπτώσεις οδηγών από την Formula 2, όπως αυτή του πρωτοπόρου της βαθμολογίας, Leonardo Fornaroli. Όμως όπως αποκάλυψε ο 75χρονος οι Franco Colapinto και Paul Aron βρίσκονται σε άμεση αναμέτρηση για την θέση, ενώ οι άλλοι υποψήφιοι έχουν πλέον αποκλειστεί.

«Είναι μεταξύ του Franco και του Paul. Ο Paul είναι πολύ καλός τύπος, αλλά και πολύ γρήγορος οδηγός. Και πρέπει να καταλάβω τι είναι καλύτερο για την ομάδα. Δεν έχω κανένα συμφέρον με κανέναν. Πριν, οι άνθρωποι με τρελαίνανε [με τα παράπονά τους] επειδή διαχειριζόμουν το 50% των οδηγών [στην πίστα]. Τώρα, δεν διαχειρίζομαι κανέναν. Δεν με νοιάζει. Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να προσπαθήσω να φέρω στην ομάδα τον καλύτερο διαθέσιμο οδηγό και να κάνουμε την καλύτερη δουλειά μαζί μας. Είναι τόσο απλό. Χρειάζομαι ακόμα έναν ή δύο αγώνες για να δω, αλλά ειλικρινά σήμερα δεν ξέρω [ποιον]».
Ο Αργεντίνος εκτός από αρκετούς σπόνσορες, έχει και αρκετή πλέον εμπειρία, έχοντας αγωνιστεί σε 19 Γκραν Πρι (18 εκκινήσεις), 10 εξ’ αυτών για την Alpine, από την ώρα που αντικατέστησε τον Jack Doohan για το Γκραν Πρι της Εμίλια-Ρομάνια. Ο Εσθονός είναι και αυτός αρκετά ταλαντούχος και το έχει δείξει στις τρείς διαδικασίες FP1 που έχει τρέξει φέτος, δύο με την Kick Sauber και μια (την πιο πρόσφατη) στην Μόντσα για την Alpine, ενώ παράλληλα σε δοκιμές TPC της Alpine, έχει κάνει πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους σε σχέση με τον Colapinto.
Ο Briatore εξήγησε ότι η επιλογή του να αποκλείσει οποιονδήποτε εκτός της ομάδας οφειλόταν στο γεγονός ότι θεώρησε ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμα ταλέντα κορυφαίου επιπέδου στη Formula 1 αλλά ούτε και εκτός αυτής.
«Δεν βλέπω καμία άλλη πιθανότητα. Παρακολουθούμε και άλλους οδηγούς, αλλά δεν νιώθουμε ότι είναι [κάτι το ιδιαίτερο] – γιατί οι καλοί κάνουν «’μπαμ». Θυμάμαι όταν ο Schumi [Michael Schumacher] ήταν στo Group C με τη Sauber, κέρδιζε κάθε αγώνα. Το ίδιο συνέβαινε και στο GP2. Ο [Lewis] Hamilton ήταν μπαμ, μπαμ, μπαμ, μπαμ. Ο Fernando [Alonso] οδηγούσε στη Formula 3000 ή κάτι τέτοιο και κέρδιζε κάθε αγώνα. Θυμάμαι που δοκίμασα τον Fernando. Έβαλα τον Fernando στη Minardi και ο Giancarlo [Μinardi] με πήρε τηλέφωνο και μου είπε: «Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο». Τώρα, αφαιρέστε τον Max [Verstappen]. Οι υπόλοιποι;…» Ο Μπριατόρε σταμάτησε, απαντώντας με ένα σήκωμα των ώμων.

«Είδατε τους αγώνες της F2 και της F3; Βλέπετε έναν οδηγό να κερδίζει έναν αγώνα. Στον επόμενο αγώνα είναι 14ος. Στον επόμενο αγώνα είναι 3ος και μετά από μια εβδομάδα είναι πάλι 12ος. Στην εποχή μας, στο GP2, ό,τι κι αν ήταν, ο Hamilton, ήταν εκεί και τερμάτιζε πρώτος, δεύτερος, δεύτερος, τρίτος, δεύτερος, τρίτος, πρώτος, τρίτος. Ήταν μια πολύ σαφής ένδειξη, έτσι δεν είναι;»
Ο [Nico] Rosberg, μπαμ, μπαμ, μπαμ, GP2. Θυμάστε πολλούς ανθρώπους από το GP2. Τώρα είναι πολύ δύσκολο, γιατί βλέπετε κάποιον στην πρώτη θέση. Και μετά από μια εβδομάδα, δεν είναι πια στην πρώτη θέση. Δεν είναι πια στη δεύτερη θέση – είναι στη 14η θέση. Eίναι πολύ μπερδεμένο.»
Όσον αφορά τις πρόσφατες επιδόσεις του Franco Colapinto, ο Ιταλός τόνισε πως ενώ στους πρώτους αγώνες του Αργεντίνου δεν ήταν και πολύ εντυπωσιασμένος, προσφάτως αρχίζει να αλλάζει την στάση του βλέποντας τις ολοένα και πιο καλές εμφανίσεις του, καθώς αρχίζει να συνηθίζει την A525 αλλά και δουλεύει καλύτερα με τους μηχανικούς.
«Ο Franco ήρθε… αυτοί οι νέοι οδηγοί ήρθαν στις ομάδες με μεγάλη πίεση», είπε. «Ο [Kimi] Antonelli, ο Colapinto, ο Jack Doohan και άλλοι. Είναι πολύ δύσκολο να χειριστείς το αυτοκίνητο, πολύ δύσκολο να μιλήσεις με τους μηχανικούς. Είναι μια μεγάλη ομάδα. Χίλια άτομα, μεγάλη ευθύνη, και ίσως μερικοί οδηγοί μπήκαν στην F1 λίγο νωρίς. Μετά από έξι-επτά ή οκτώ αγώνες, βλέπετε, ο Antonelli ήταν καλύτερος, και μετά από αυτό ο [Gabriel] Bortoleto ήταν καλύτερος. Μετά από αυτό ο Franco είναι καλύτερος. Πρέπει να σκεφτούμε τι μπορούμε να έχουμε».