Skip to content Skip to footer

F1 Ίμολα: Ο Φερστάπεν ξανά στην κορυφή στον 400ο αγώνα της Red Bull

Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στις νίκες στην Ίμολα δίνοντας δώρο στην Red Bull και θέτει εαυτόν ξανά στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος!

Μεγάλος νικητής του Γκραν Πρι της Εμίλια-Ρομάνια αναδείχθηκε ο Μαξ Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να ανεβαίνει για 65η φορά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου, εκμεταλλευόμενος δύο καθοριστικά σημεία, αρχικά την τολμηρή προσπέραση που έκανε επί του Όσκαρ Πιάστρι στην αρχή του αγώνα και έπειτα την -λανθασμένη όπως αποδείχθηκε- επιλογή της Mclaren να βάλει νωρίς στα pits τον Αυστραλό, μένοντας απτόητος ακόμα και σε επανεκκίνηση από αυτοκίνητο ασφαλείας στο τελευταίο μέρος του αγώνα! Η Mclaren είδε όμως τους δύο οδηγούς της να κάνουν το 2-3, με τον Νόρις να ευνοείται από την εξέλιξη του αγώνα και τις παρεμβάσεις του VSC του 29ου γύρου και του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 46ο γύρο, ώστε να πάρει στο τέλος την 2η θέση, με τον Πιάστρι 3ο!

Ο Πιάστρι «παγιδεύτηκε» ανάμεσα σε αρκετά μονοθέσια και χρειάστηκε να κάνει πολλές προσπεράσεις που του στέρησαν χρόνο και σαν αποκορύφωμα, το VSC για την εγκατάλειψη του Εστεμπάν Οκόν στον 29ο γύρο του κατέστρεψε τις όποιες ελπίδες είχε για νίκη, καθώς έδωσε στον Ολλανδό ουσιαστικά ένα «δωρεάν» pit stop. Το ίδιο ίσχυσε και στο αυτοκίνητο ασφαλείας του 46ου γύρου λόγω της εγκατάλειψης του Κίμι Αντονέλι καθώς δεν έκανε 3ο pit stop και έμεινε εκτεθειμένος έναντι του teammate του που κατάφερε να μπει στα pits.

Πίσω από την τριάδα του βάθρου οι δύο Ferrari ευνοήθηκαν άπειρα από τις παρεμβάσεις της τύχης στον αγώνα και έτσι έσωσαν κάπως πρόσωπο καθώς μετά το φιάσκο των κατατακτηρίων, πήραν το 4-6 με τον Χάμιλτον μπροστά από τον Λεκλέρ! 5ος ύστερα από μάχη στο τέλος με τον Μονεγάσκο αναδείχθηκε ο σταθερά εξαιρετικός Άλεξ Άλμπον, με τους Ράσελ, Σάινθ, Χάτζαρ και Τσουνόντα να συμπληρώνουν την 10αδα!

Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από τις επεμβάσεις της τύχης και του αλυτάρχη καθώς μέχρι το VSC του 28ου γύρου και έπειτα το αυτοκίνητο ασφαλείας του 46ου γύρου, φαινόταν διαδικαστικός, με τον Φερστάπεν να είναι σταθερά μπροστά από τις Mclaren και στην σωστή όπως αποδείχθηκε στρατηγική, η οποία ευνόησε στο τέλος σχεδόν όλους όσους την έκαναν (μεγάλο πρώτο stint είτε με μέση είτε με σκληρή).

Υπήρχαν όμως κάποια higlights όπως η μάχη μεταξύ Τζόρτζ Ράσελ και Λάντο Νόρις στην αρχή του αγώνα, με τον οδηγό της Mclaren να προσπαθεί να περάσει και εντέλει να τα καταφέρνει με υπέροχο τρόπο στον 11ο γύρο και φυσικά στους τελευταίους δέκα γύρους μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας μεταξύ των δύο Mclaren και μεταξύ του Άλεξ Άλμπον και των δύο Ferrari που προσέφεραν θέαμα στο κοινό!

Εκτός βαθμών παρά την ενθαρρυντική εικόνα στον αγώνα βρέθηκαν οι δύο Aston Martin με τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι 11ος και τον Λάνς Στρόλ 15ος, καθώς ήταν από τους άτυχους της εξέλιξης του αγώνα, την ώρα που στο πρώτο stint ήταν σταθερά στην 10αδα. Επίσης στα χαμηλά κινήθηκαν οι δύο Alpine και οι δύο Haas, ενώ ενθαρρυντικός ήταν ο 12ος Νίκο Χούλκενμπεργκ που ήταν πολύ κοντά στο να βαθμολογηθεί!

Πλήρης Κατάταξη

-Το άρθρο ανανεώνεται συνεχώς-