Skip to content Skip to footer

F1: «Συμφώνησαν ήδη Φερστάπεν-Mercedes» σύμφωνα με το SkySports Italia

Το Ιταλικό μέσο αναφέρει πως η συμφωνία «βόμβα» μεταξύ Μαξ Φερστάπεν και Mercedes είναι ήδη προ των πυλών! Διαβάστε τα όσα αναφέρονται!

Φωτιές ανάβει δημοσίευμα του SkySports Italia σύμφωνα με το οποίο ο Μαξ Φερστάπεν όχι μόνο έχει αποφασίσει να εξασκήσει την ρήτρα του συμβολαίου του και να φύγει από την Red Bull ύστερα από 11 συναπτά έτη μαζί της στην Formula 1, αλλά και έχει ήδη συμφωνήσει με την Mercedes! Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η συμφωνία είναι συγκεκριμένη και απτή, με την κίνηση να περιγράφεται ως επικείμενη και να περιμένει την έγκριση του διοικητικού συμβουλίου της Γερμανικής ομάδας.

Η επανεμφάνιση των συνομιλιών μεταξύ της Mercedes και του Ολλανδού φαίνεται ιδιαίτερα συναρπαστική, επειδή μόλις τον Απρίλιο ο επικεφαλής της ομάδας Τότο Βόλφ είχε αποκλείσει οποιαδήποτε επανάληψη των προσπαθειών για την προσέλκυση του εν ενεργεία πρωταθλητή δηλώνοντας κατηγορηματικά σε συνέντευξή του στο SkyF1 ότι «Πάντα λέω ότι δεν φλερτάρω εκτός αν είμαι ευτυχισμένος στη σχέση, επαγγελματικά». Ύστερα ο Αυστριακός είχε τονίσει πως «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος με το οδηγικό δίδυμο που έχουμε. Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ τίποτα καλύτερο, και ο Μαξ είναι στη Red Bull. Δεν έχουμε κάνει καμία συζήτηση, συνεχίζουμε την πορεία μας».

Παρά τις δημόσιες τοποθετήσεις των Τότο Βόλφ καιΤζόρτζ Ράσελ για επικείμενη συμφωνία των δύο πλευρών για νέο συμβόλαιο, υπάρχουν υπόνοιες ότι ίσως η πλευρά της Mercedes να θέλει να τραβήξει προς τα κάτω τις οικονομικές απαιτήσεις του Βρετανού αλλά και ότι ίσως ο διακαής πόθος του Βόλφ να υπογράψει τον Φερστάπεν, μη θέλοντας να χάσει ξανά την ευκαιρία όπως το 2014, παίζουν σημαντικό ρόλο.

Εκ πρώτης όψεως, λοιπόν, το γεγονός ότι έχουν γίνει συζητήσεις τώρα υποδηλώνει ότι η κατάσταση έχει αλλάξει και ότι ο Βόλφ αποφάσισε να κινηθεί επειδή αναζητά αλλαγή οδηγού. Υπάρχουν όμως άλλες πηγές των paddock που υποστηρίζουν ότι η προσπάθεια επανεκκίνησης των συζητήσεων έγινε από την μεριά του Φερστάπεν, κοινώς μέσω του Ρέιμοντ Βερμιούελεν που είναι ο μάνατζερ του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.

Είναι ευρέως γνωστό ότι ο άξονας Γιός Φερστάπεν- Βερμιούελεν είναι δυσαρεστημένος με την φθίνουσα πορεία της Red Bull και έχουν κατηγορήσει ευθέως (μέσω του Γιός) την ηγεσία της ομάδας υπό τον Κρίστιαν Χόρνερ. Ο ίδιος ο Φερστάπεν δημόσια δεν έχει δείξει το παραμικρό, όντας ενοχλημένος από τις συνεχείς ερωτήσεις για το μέλλον του. Όμως ο Ολλανδός σίγουρα δεν είναι ευχαριστημένος από την αγωνιστική κατάσταση της Red Bull, η οποία δεν άλλαξε ούτε με τις τελευταίες αναβαθμίσεις της ομάδας, η οποία ύστερα και από την φυγή του Άντριαν Νιούι τον περασμένο Απρίλιο, βυθίζεται ολοένα και περισσότερο, αδυνατώντας να ξεκλειδώσει πλήρως τον «γρίφο» της RB21.

Η κίνηση αποχώρησης η μη του Μαξ μπορεί να καθορίσει το μέλλον του, καθώς από αγωνιστικής άποψης, τα επόμενα δύο χρόνια θα μπορούσαν κάλλιστα να υπαγορεύσουν αν θα γίνει ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία της F1 ή όχι. Η όποια συμφωνία μεταξύ των δύο μεριών όμως δεν είναι απαραίτητο ότι θα πραγματοποιηθεί για το 2026. Πολλοί έμπειροι των paddock, insiders αλλά και ορισμένοι δημοσιογράφοι τονίζουν ότι είναι πιθανό ο Φερστάπεν να ζυγίσει τις επιλογές του και να αλλάξει ομάδα για το 2027, στην περίπτωση που επιβεβαιωθούν τα δύο σενάρια που μοιάζουν πιθανά αυτή την στιγμή: Αρχικά η Mercedes να έχει όπως φημολογείται ξανά την καλύτερη κινητήρια μονάδα στο grid και ύστερα η Red Bull να συνεχίσει την πτωτική της πορεία και στους νέους κανονισμούς.

Υπάρχει μάλιστα και μια ακόμη ιδέα που όμως φαντάζει πιο απίθανη από τις άλλες, η οποία είναι ότι ο Ολλανδός ίσως αποχωρήσει από την Red Bull στο τέλος της χρονιάς, προτού μείνει έναν χρόνο εκτός Formula 1, περνώντας περισσότερο χρόνο με την οικογένειά του ή/και συμμετέχοντας σε κάποια άλλη κατηγορία αγώνων, με την ομάδα του, Verstappen.com Racing, να έχει πλέον αυξημένο πρόγραμμα αγώνων. Ο Ολλανδός εξ’ άλλου έχει δείξει και εκφράσει πολλάκις το πάθος του για τους αγώνες αντοχές και ειδικότερα αυτούς της GT3.

Τον είδαμε ήδη να πραγματοποιεί στο Nurburgring Nordschleife και στο Spa-Francorchamps την περασμένη εβδομάδα πριν από τις 24 ώρες του Spa – τις οποίες προτίμησε να κάνει αντί για την πρεμιέρα της ταινίας F1 στη Νέα Υόρκη, ενώ στο πρόσφατο Γκραν Πρι Αυστρίας σε μια πολύ χαρακτηριστική ατάκα μετά την πρόωρη εγκατάλειψή του από το σχετικά με το γιατί περίμενε 40 λεπτά για να κάνει την υποχρεωτική του εμφάνιση στα μέσα, είπε ότι δεν ήταν επειδή ήθελε να δει πώς εξελίσσονται τα γεγονότα στο Red Bull Ring. «Για να είμαι ειλικρινής, δεν παρακολούθησα και πολύ τον αγώνα», είπε. «Παρακολουθούσα τις 24 ώρες του Σπα».

Το μόνο που μένει είναι να δούμε την εξέλιξη της όλης υπόθεσης και το πόσο αλήθεια είναι τα όσα λέγονται. Πρόκειται όντως για τη Mercedes που θέλει να κάνει μια κρούση-σοκ για να δελεάσει τον Φερστάπεν μακριά από τη Red Bull για το 2026; Ή μήπως πρόκειται περισσότερο για μακροπρόθεσμες επιλογές για το 2027 και μετά; Ή μήπως όλα αυτά είναι απλώς ένα βολικό τέχνασμα που βοηθάει και τις δύο πλευρές να ενισχύσουν τα διαπραγματευτικά τους χέρια αλλού;