Skip to content Skip to footer

AMuS: «Μένει και το 2026 ο Φερστάπεν στην Red Bull – η ομάδα θα τον αφήσει να φύγει το 2027»

Το Γερμανικό μέσο AMuS ισχυρίζεται ότι ο Ολλανδός έχει έρθει σε «συμφωνία» με την Red Bull. Διαβάστε τις λεπτομέρειες!

Νέα δεδομένα στην υπόθεση Μαξ Φερστάπεν / Mercedes παραθέτει το Γερμανικό μέσο Auto Motor und Sport καθώς σύμφωνα με τα όσα επικαλείται με βάση τις πηγές του, ο Μαξ Φερστάπεν θα παραμείνει και το 2026 στην Red Bull, έχοντας παράλληλα συμφωνήσει με την διοίκηση ότι εφόσον το επιθυμεί θα έχει το ελεύθερο να φύγει από την ομάδα για το 2027!

Το υπονοούμενο αυτό άφησε και ο ίδιος ο Φερστάπεν που στην συνέντευξη τύπου της Πέμπτης δήλωσε ότι «Ο τελευταίος ενάμιση χρόνος δεν ήταν και τόσο καλός. Τώρα κοιτάμε μπροστά. Πρέπει να δουλέψουμε στο αυτοκίνητο και να το βελτιώσουμε για φέτος, αλλά και για την επόμενη σεζόν».

Παρόλο που κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου δεν είπε ευθέως αν μένει ή δεν μένει αυτό είναι ένα ισχυρό υπονοούμενο. Παράλληλα έγινε γνωστό από διάφορες πηγές πως η περίφημη «ρήτρα» του συμβολαίου του Ολλανδού που θα επιτρέπει την αποδέσμευσή του από το ισχύον συμβόλαιο, θα έρθει σε ισχύ εάν ο Φερστάπεν είναι εκτός της πρώτης τριάδας στο πρωτάθλημα οδηγών. Αυτή την στιγμή βρίσκεται 3ος, 18 βαθμούς μπροστά από τον Τζόρτζ Ράσελ

Σε περίπτωση που ο Ολλανδός όντως μείνει στην Αυστριακή ομάδα και για τον πρώτο χρόνο των ερχόμενων κανονισμών θα έχει την ευκαιρία για να διαλέξει μια ξεκάθαρα καλύτερη κατάσταση για τον ίδιο, καθώς θα δει από πρώτο χέρι ποια ομάδα θα ανταποκριθεί και θα δουλέψει καλύτερα όχι μόνο στην αρχή της χρονιάς αλλά και κατά την διάρκειά της καθώς η εξέλιξη ενός μονοθεσίου παίζει επίσης σημαντικό ρόλο.

Επιπροσθέτως ο Φερστάπεν θα πρέπει να υπογράψει μακροπρόθεσμο συμβόλαιο με τη Mercedes ή όποια άλλη ομάδα (πχ. Aston Martin). Έτσι δεν θα μπορεί να κάνει αμέσως άλλη μετακίνηση ένα χρόνο αργότερα σε περίπτωση που κάτι «στραβώσει». Ο 27χρονος θα μπορούσε, φυσικά, να συνεχίσει να οδηγεί για τη Red Bull αν η ομάδα καταφέρει να διεκδικήσει νίκες, ακόμη και υπό τους νέους κανονισμούς. Το camp του Verstappen απαίτησε αυτή την ελευθερία όμως όπως λέγεται στα paddock ο επικεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, αρνήθηκε να την αποδεχτεί. Αυτό λέγεται ότι ήταν το τελικό βήμα στην αποδυνάμωσή του και εν τέλει στην απομάκρυνσή του.

Θα ήταν επίσης ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί αν, αντίθετα με τις προσδοκίες, ο Φερστάπεν πέσει στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας μετά το GP του Βελγίου. Τότε ο Tότο Βολφ θα πρέπει ίσως να επανεξετάσει το θέμα Φερστάπεν. Σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με το AMuS, ο Κίμι Αντονέλι θα πρέπει πιθανώς να πάει σε άλλη ομάδα της Mercedes ως δανεικός. Έτσι πρέπει να ερμηνευθούν οι δηλώσεις του Τζόρτζ Ράσελ, ο οποίος δήλωσε σίγουρος για το μέλλον του στην Mercedes, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «Η Mercedes χρειάζεται τους καλύτερους οδηγούς και πιστεύω ότι είμαι ένας από αυτούς και δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που κάνουν καλύτερη δουλειά από μένα. Επομένως, εγώ τους χρειάζομαι και αυτοί με χρειάζονται, έτσι είναι τα πράγματα στον κόσμο των αγώνων.»