Skip to content Skip to footer
Ταρέμι

Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας ήθελαν εδώ εξ αρχής!»

Ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Μεχντί Ταρέμι μίλησε μετά την λήξη του αγώνα του Ιράν εναντίον της Αιγύπτου, ασκώντας σκληρή κριτική στην FIFA και στον Τζάνι Ιφαντίνο.

Το Ιράν έχει σοβαρά παράπονα για τις διαιτητικές αποφάσεις στον αγώνα εναντίον της Αιγύπτου. Πιο συγκεκριμένα, στις καθυστερήσεις του αγώνα το VAR ακύρωσε γκολ του Ιράν το οποίο θα χάριζε και την πρόκριση στην ομάδα του Μεχντί Ταρέμι.

ECONOMISTS

Το γκολ ακυρώθηκε για οφσάιντ και ο Ταρέμι μετά την λήξη του αγώνα ξέσπασε κατά της FIFA κατηγορώντας την διοργάνωση πως εξ αρχής δεν ήθελε το Ιράν στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ταρέμι

«Πάντα παραπονιόμαστε για αυτά τα πράγματα από την αρχή, είναι ένα Μουντιάλ καταστροφή. Μια καταστροφή. Ως επαγγελματίες παίκτες σε μια επαγγελματική διοργάνωση, δεν είναι σωστό, δεν είναι δίκαιο, αν είναι δίκαιο για τη FIFA, εντάξει, καλά για αυτούς. Αλλά δεν είναι δίκαιο. Ποιος θέλει να μας βοηθήσει; κανείς δεν βοηθάει. Κανείς. Ποιος πρέπει να λύσει αυτό το πρόβλημα για εμάς; Ποιος; Η FIFA; Δεν ξέρω. Οι ΗΠΑ; Δεν ξέρω,απλά πείτε μου ένα όνομα.

Ο Ινφαντίνο ήρθε στα αποδυτήριά μας στο πρώτο παιχνίδι και είπε ότι θα λύσουμε κάθε πρόβλημα εδώ, αλλά στην πραγματικότητα η FIFA δεν έκανε τίποτα. Δεν μας ήθελαν εδώ εξ αρχής, πρέπει να παλέψουμε ενάντια στα πάντα εδώ. Δεν ξέρω αν ο κόσμος το θέλει αυτό ή όχι, αλλά όπως το βλέπουμε από τη δική μας οπτική γωνία, ναι, έτσι είναι, αυτό πιστεύω. Θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα ειρήνης για τους ανθρώπους στο Ιράν, εκτός του Ιράν, για τη FIFA, για όλους. Αλλά δεν υπάρχει ειρήνη από τους άλλους προς εμάς».