Ο Γιώργος Δώνης μίλησε μετά την λήξη του αγώνα με το Πράσινο Ακρωτήρι κάνοντας έναν απολογισμό για την πορεία της Σαουδικής Αραβίας στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο.
Ο Γιώργος Δώνης κατέγραψε ένα ιστορικό ρεκόρ καθώς έγινε ο πρώτος Έλληνας προπονητής ο οποίος πήρε βαθμό σε Παγκόσμιο Κύπελλο. Μάλιστα είναι και μόλις ο δεύτερος Έλληνας προπονητής ο οποίος συμμετάσχει σε Μουντιάλ μετά τον Αλκέτα Παναγούλια.

Ο πρώην τεχνικός της Αλ Καλίτζ μίλησε για τον αποκλεισμό της Σαουδικής Αραβίας από την φάση των ομίλων ενώ έκανε και έναν απολογισμό για την συνολική παρουσία της ομάδας του στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Αξίζει να σημειωθεί πως η ομάδα του Έλληνα τεχνικού κατάφερε να αποσπάσει 2 βαθμούς κάνοντας δύο ισοπαλίες με Ουρουγουάη και Πράσινο Ακρωτήρι ενώ ηττήθηκε από την Ισπανία και κατέλαβε την τέταρτη θέση στην βαθμολογία.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Δώνη
«Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία δράσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά.
Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, γιατί όταν παίζαμε σε έναν τέτοιο αγώνα εναντίον μιας ομάδας λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με εμάς, το επίπεδό μας δεν ήταν καλό. Αυτό προκαλεί ανησυχία. Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».


