Skip to content Skip to footer

F1 – Γκραν Πρι Λάς Βέγκας Κατατακτήριες: Τεράστια και κρίσιμη Pole Position για τον Lando Norris

Στο ανέλπιστα βροχερό Βέγκας ο Lando Norris πήρε προβάδισμα για τον αυριανό αγώνα, με τον Max Verstappen δίπλα του! Διαβάστε το report!

Σημαντική πρωτιά για την μάχη του πρωταθλήματος πήρε ο Βρετανός της McLaren, καθώς ακόμη και στην βροχή που ήρθε σχεδόν από το πουθενά στο Λάς Βέγκας, επικράτησε των αντιπάλων του και θα εκκινήσει από την κορυφή για 16η φορά στην καριέρα του, με τον Max Verstappen δίπλα του στην 2η θέση να παραμονεύει ! Μόλις 5ος ο Oscar Piastri που είδε την τελική του προσπάθεια να «χαλάει» λόγω Racing Bulls και κίτρινης σημαίας!

Όλα όσα έγιναν στις κατατακτήριες

Με τα full wet (βρόχινα) ελαστικά να γίνονται για μια -σπάνια- φορά χρήσιμα στους οδηγούς και με την πρόσφυση στην βρεγμένη πίστα να είναι ερωτηματικό, το Q1 είδε όλους τους οδηγούς να κάνουν γύρους για την συνολική διάρκειά του, με ουκ ολίγες φορές να βλέπουμε μπλοκαρίσματα ελαστικών και εξόδους από την πίστα, σχεδόν από όλους τους οδηγούς, με τον Ollie Bearman μάλιστα να έχει ένα τεράστιο μπλοκάρισμα σε κάποια στιγμή, το οποίο έφερε επαφή με τις προστατευτικές μπαριέρες στο τέρμα της εξόδου διαφυγής της μεγάλης πίσω ευθείας της πίστας (The Strip), ενώ και ο Alex Albon στα τελευταία λεπτά του Q1 είχε σύγκρουση με τον τοίχο στην έξοδο της προτελευταίας στροφής, καταφέρνοντας όμως να επιστρέψει στα pits. Αυτά τα ατυχήματα και τα πολλά «στραβοπατήματα» εξηγούνται εν μέρει και από τα low drag στησίματα των μονοθεσίων, καθώς ο αγώνας της Κυριακής αναμένεται να είναι εντελώς στεγνός.

Η μεγαλύτερη έκπληξη – απογοήτευση της ημέρας ήταν σαφώς ο Lewis Hamilton, ο οποίος όπως δήλωσε και στο team radio δεν κατάφερε να κάνει τα ελαστικά «να λειτουργήσουν», μένοντας απογοητευτικά 20ος και τελευταίος, όντας από νωρίς εκτός συνέχειας μαζί με τους Albon, Antonelli, Bortoleto και Tsunoda, με τον Ιταλό rookie της Mercedes να αποτελεί επίσης τεράστια αρνητική έκπληξη, δεδομένου του πολύ καλού ρυθμού που είχε επιδείξει στις -στεγνές- ελεύθερες δοκιμές.

Στο Q2 ξεκινήσαμε με ακριβώς το «ίδιο έργο», καθώς ακόμη η πίστα δεν ευνοούσε τα Intermediate (ενδιάμεσα) ελαστικά και σε αντίθεση με την αρχή του Q1, καμία ομάδα δεν ρίσκαρε τον πειραματισμό από την αρχή, με την πίστα όμως να είναι σε μια σταδιακά καλύτερη κατάσταση πρόσφυσης, με ελάχιστα «λάθη» στους γύρους των οδηγών, πλην όμως όπως και πριν με πολλές μικροδιορθώσεις, με τον Lance Stroll να είναι ο πρώτος «θαρραλέος», τολμώντας να βάλει τα ενδιάμεσα για το 2ο μισό του Q2, χωρίς όμως το θετικό αποτέλεσμα που θα ήθελε, αφού έμεινε μόλις 12ος, εκτός από τον «τελικό» μαζί με τους Hulkenberg, Ocon, Bearman και Colapinto.

Η ώρα να λάμψουν τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν στην μεγάλη μάχη της Pole Position, με την πίστα πλέον να είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση, χάρη στα αλλεπάλληλα περάσματα των οδηγών. Η μάχη για την κορυφή δικαίωσε ξανά τις προσδοκίες και ο Lando Norris ήταν για ακόμη μια φορά ο κορυφαίος όλων, με το 1:47.934 να είναι αρκετό για να στερήσει από τον Max Verstappen την Pole, με τον Ολλανδό να παραμονεύει όμως για την αυριανή εκκίνηση και τον εκπληκτικό Carlos Sainz να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα, κινδυνεύοντας όμως με ποινή για μη ασφαλή επιστροφή στην πίστα.

4ος ήταν ο George Russell, με τον Oscar Piastri μόλις 5ο, καθώς ο τελευταίος του γρήγορος γύρος καταστράφηκε λόγω παρολίγον επαφής με μία εκ των Racing Bulls και πιθανώς να επηρεάστηκε από την κίτρινη σημαία που είχε βγει για μια έξοδο του Charles Leclerc, με τον Μονεγάσκο να είναι μόλις 9ος, ολοκληρώνοντας μια άκρως απογοητευτική ημέρα για τους Tifosi. Οι Liam Lawson (6), Fernando Alonso (7), Isack Hadjar (8) και Pierre Gasly (10) συμπλήρωσαν την 10αδα, με πολύ καλές επιδόσεις, ειδικά για τις δύο Racing Bulls και για τον Γάλλο της Alpine που για 2ο συνεχόμενο αγώνα θα εκκινήσει από την πρώτη 10αδα!

Πλήρης κατάταξη