Συνεχίζει να σαρώνει τις νίκες ο Ολλανδός, εντός και εκτός Formula 1!! Πρώτος επίσημος αγώνας και πρώτη νίκη για τον συνδυασμό Verstappen/Lulham, διαβάστε όσα έγιναν στον αγώνα του NLS!
Οι Max Verstappen και Chris Lulham εξασφάλισαν μια εντυπωσιακή νίκη στον 9ο αγώνα του πρωταθλήματος NLS (Nurburgring Langstrecken-Serie), που διεξάγεται στην θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ Νόρντσλάιφε!
Αφού δούλεψε σκληρά και πέρασε όλα τα απαραίτητα τεστ για να αποκτήσει την άδεια Nordschleife Grade A νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Verstappen κάθισε πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari 296 GT3 της ομάδας Emil Frey Racing στον αγώνα του Σαββάτου, μόλις έξι ημέρες αφότου κατέκτησε μια επιβλητική νίκη στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, έχοντας για teammate του τον 22χρονο Βρετανό, Chris Lulham, ένα από τα κύρια στελέχη της Team Redline, της ομάδας sim racing του Verstappen.

Ύστερα από τις κατατακτήριες που έγιναν το πρωί του Σαββάτου σε ομιχλώδη και βροχερό καιρό και στις οποίες ο Ολλανδός κατάφερε να πάρει την 3η θέση, στον αγώνα που διεξήχθη μερικές ώρες αργότερα, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, άφησε το στίγμα του, απέναντι σε ανταγωνισμό ο οποίος ως επί το πλείστον γνωρίζει την πίστα μέσα – έξω.
Στην εκκίνηση που γίνεται εν κινήσει σε αυτούς τους αγώνες, ο Verstappen κατάφερε σχεδόν αμέσως να βρεθεί στην 1η θέση και ύστερα δεν κοίταξε πίσω του για το υπόλοιπο των δύο συνεχόμενων stints του στην Ferrari , καθώς όταν ήρθε η ώρα να παραδώσει τα ηνία στον Lulham, ύστερα από δύο ώρες για το δεύτερο μισό του αγώνα, το προβάδισμα της Ferrari #31 από την 2η θέση την οποία κατείχε ένα Ford Mustang #6 της Haupt Racing Team ήταν πάνω από ένα λεπτό, με τον Ολλανδό να σημειώνει επίσης τον ταχύτερο γύρο του αγώνα!!!
Έτσι ο Βρετανός teammate του είχε ένα πιο εύκολο έργο και παρόλο που έχασε χρόνο, λόγω διαφόρων κίτρινων σημαιών και ζωνών χαμηλής ταχύτητας, τερμάτισε πρώτος, κατακτώντας έτσι για λογαριασμό της ομάδας την νίκη της κατηγορίας GT3 αλλά και νίκη γενικής, πάνω από 20 δευτερόλεπτα μπροστά από ένα άλλο Ford Mustang #9 με οδηγούς τους Jann Mardenborough, Dennis Fetzer και Fabio Scherer, επίσης της Haupt Racing Team που πήρε εντέλει την 2η θέση.
Ο Max Verstappen μετά τον αγώνα δήλωσε: «Ναι, ήταν υπέροχο. Τα δύο πρώτα σκέλη πήγαν πολύ καλά. Το αυτοκίνητο έχει καλή απόδοση σε στεγνή πίστα, το ήξερα ήδη από τα προκριματικά, δεν κάναμε μεγάλα λάθη και το να κερδίσουμε εδώ στην πρώτη μας προσπάθεια είναι προφανώς φανταστικό».
«Δεν είδα το [ατύχημα του πρώτου γύρου που αφορούσε ένα άλλο αυτοκίνητο] εκείνη τη στιγμή. Το είδα μόνο μετά τα σκέλη μου, αλλά αυτά τα πράγματα συμβαίνουν. Φυσικά, θα ήθελα πολύ να συμμετάσχω στον 24ωρο αγώνα, είτε αυτό συμβεί του χρόνου είτε αργότερα, αλλά φυσικά χρειαζόμαστε περισσότερη εμπειρία για αυτό. Αυτό είναι δεδομένο, οπότε ελπίζω να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε σε περισσότερους αγώνες του χρόνου».
Πιο πίσω το HRT Mustang GT3 # 6, με οδηγούς τους Frank Stippler και Vincent Kolb, συμπλήρωσε το βάθρο, με τα δύο αυτοκίνητα της ομάδας, να ανταλλάσσουν θέσεις μετά τα τελικά pit stops.
Σε μια εξαιρετική επίδοση, το Audi R8 LMS GT3 Evo II #22, της Max Kruse Racing (κατηγορίας ΑΤ1), με οδηγούς τους Benjamin Leuchter, Dominik Fugel και Marcel Fugel, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά βιοκαύσιμο E20, κατέκτησε την 4η θέση στη γενική κατάταξη, χάνοντας το βάθρο για λίγο. Το Aston Martin Vantage GT3 Evo #34 της Walkenhorst Motorsport, με οδηγούς τους Christian Krognes, Mateo Villagomez και Anders Buchardt που ξεκίνησε από την pole position, κατέκτησε την 5η θέση, κερδίζοντας την κατηγορία SP9 Pro-Am.
Στα αξιοσημείωτα επίσης ότι ο 65χρονος ιδιοκτήτης/οδηγός της Frikadelli Racing, Klaus Abbelen, οδήγησε μόνος του για όλο τον αγώνα την Ferrari 296 GT3 του και κατέκτησε την εντυπωσιακή 10η θέση στον τελευταίο του αγώνα στο Nordschleife, σηματοδοτώντας ένα συγκινητικό αποχαιρετισμό από την εμβληματική πίστα.
Πλήρη αποτελέσματα (αναφέρονται οι οδηγοί που έτρεχαν την ώρα του τερματισμού)
