Η UEFA φαίνεται πως είναι έτοιμη να προχωρήσει σε μια μεγάλη αλλαγή στα τηλεοπτικά δικαιώματά της, καθώς επιθυμεί να προσελκύσει μεγάλες streaming πλατφόρμες για τους αγώνες του Champions League.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, πρόθεση της UEFA είναι να αλλάξει την πώληση και την αγορά των δικαιωμάτων των αγώνων της σε streaming πλατφόρμες, στοχεύοντας με αυτόν τον τρόπο στη παγκόσμια αγορά και όχι σε κάθε χώρα ξεχωριστά.

Η Ευρωπαϊκή ομοσπονδία βλέποντας ότι οι streaming πλατφόρμες έχουν αρχίσει να αγοράζουν τα δικαιώματα αγώνων παγκοσμίου ενδιαφέροντος από διάφορα αθλήματα, αλλά και τα χρήματα που έχει αποφέρει η πώλησή τους σε Netflix, Amazon και όχι μόνο, θέλει να μπει και αυτή στο ίδιο «τρυπάκι».
Για αυτό είναι έτοιμη να πουλήσει το καλύτερό της προϊόν, το Champions League. Η σκέψη της UEFA είναι να να αλλάξει τους κανονισμούς πώλησης και αγοράς των τηλεοπτικών δικαιωμάτων διοργάνωσης, ώστε οι streaming πλατφόρμες να μπορούν να αγοράσουν και να μεταδώσουν σε όλες τις χώρες που διαθέτουν το περιεχόμενό τους όλους τους αγώνες μιας διοργάνωσης ή έστω και κάποιους μεμονωμένους, τους οποίους θα έχουν επιλέξει εκείνες.
Σύμφωνα και πάλι με το ρεπορτάζ του Bloomberg, η UEFA είναι έτοιμη να προκηρύξει διαγωνισμούς για αναμετρήσεις από τη σεζόν 2027 και μετά.
Οι σκέψεις αυτές γεννήθηκαν από τις προβολές μεγάλων αγώνων από τις πλατφόρμες αυτές παγκοσμίως, όπως ήταν ο τελικός του NFL, οι αναμετρήσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου Συλλόγων, αγώνες πυγμαχίες και φυσικά η πορεία της ήδη πετυχημένης πλατφόρμας DAZN, την στιγμή που η UEFA έχει πουλήσει τα δικαιώματα του Champions League στην Paramount για προβολή των αγώνων στις ΗΠΑ μέχρι το 2030 έναντι του ποσού 1,5 δις δολαρίων.
Επίσης ρόλο έχει παίξει και η τροποποίηση της διεξαγωγής του Champions League και των άλλων διοργανώσεών της με τη League Phase, η οποία αύξησε τον αριθμό των αγώνων τους και φυσικά και τα έσοδά της UEFA.