Η ομάδα του MPS Motorsports δίνει την δική της άποψη για το επίσημο πλέον δίδυμο οδηγών της Cadillac!
Όπως όλα δείχνουν, η Cadillac δεν θέλει απλώς να γίνει η ενδέκατη ομάδα που εντάσσεται στο grid της Formula 1 και να περάσει απαρατήρητη. Με την υπογραφή των Σέρχιο Πέρεζ και Βάλτερι Μπότας, η Αμερικανική ομάδα δείχνει από την πρώτη κιόλας στιγμή πως επιθυμεί να αφήσει το στίγμα της και ίσως να κυριαρχήσει. Δυο οδηγοί με εμπειρία όπως και ιστορία στο άθλημα, γίνονται πλέον τα θεμέλια ενός ξεχωριστού πρότζεκτ που έχει θέσει τον πήχη ψηλά και θέλει να ενώσει το Aμερικανικό όνειρο, τόσο με την παράδοση όσο και με την κουλτούρα του κόσμου της Formula 1. Όμως, το ερώτημα είναι το εξής: Μπορεί αυτή η επιλογή να αποδώσει στο επίπεδο της Formula 1;
Η Ιωάννα Καπουρνιώτη και ο Μάριος Γαντζούδης δίνουν την δική τους γνώμη για το δίδυμο που θα εκπροσωπήσει την Cadillac στην παρθενική της σεζόν στο άθλημα.
Ιωάννα Καπουρνιώτη: «Ασφαλής επιλογή, αλλά χαμένη ευκαιρία»

Η επάνοδος των Πέρεζ και Μπότας στο grid της Formula 1 δεν αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη, καθώς οι φήμες περί επιστροφής των δυο με την ομάδα της Cadillac κυκλοφορούσαν εδώ και αρκετό καιρό. Η επιλογή της ομάδας να έχει το συγκεκριμένο lineup για την πρώτη της σεζόν στο άθλημα έχει λογική, διότι πρόκειται για δυο έμπειρους οδηγούς με πολυετή θητεία που έχουν αποδείξει την αξία τους αγωνιζόμενοι σε κορυφαίες ομάδες – ο Πέρεζ στην Red Bull και ο Μπότας στην Mercedes αντίστοιχα – και προφανώς μπορούν να προσφέρουν σταθερότητα από την στιγμή που γνωρίζουν τον μηχανισμό του αθλήματος και έχουν την δυνατότητα να φέρουν θετικά αποτελέσματα άμεσα, χωρίς να χρειαστούν αρκετό χρόνο προσαρμογής.
Ωστόσο, προσωπικά θα προτιμούσα να δούμε ένα νέο πρόσωπο σε μια νέα ομάδα, όπως για παράδειγμα τον Μικ Σουμάχερ -που αγωνίστηκε τις σεζόν 2021-2022 στη Formula 1 με την Haas-, τον Άλεξ Παλού -πρωταθλητή στο πρωτάθλημα Indycar-, τον Πάτο Ο’ Γουόρντ ο οποίος είναι 2ος στο πρωτάθλημα Indycar ή κάποιον άλλον ανερχόμενο οδηγό που θα έδινε φρεσκάδα σε αυτό το νέο πρότζεκτ, γιατί η Formula 1 δεν είναι μόνο ένα άθλημα ταχύτητας και στρατηγικής, αλλά αποτελεί πηγή εξελίξεων και νέων προκλήσεων τόσο για τις ομάδες όσο και για τους οδηγούς και έτσι, θεωρώ πως χρειάζεται το ρίσκο και η τόλμη για να ανοίξουν νέοι δρόμοι για νέα κεφάλαια.
Παράλληλα, η παρουσία ενός lineup με νέους οδηγούς θα μετέτρεπε την απόφαση της Cadillac από «ασφαλή επιλογή» σε ένα σύμβολο ανανέωσης,το οποίο θα προωθούσε το μήνυμα ότι η ομάδα δεν φοβάται να ρισκάρει και να ποντάρει σε νέες προσωπικότητες.
Παρόλο που η εμπειρία μπορεί να φέρει αυτή την ασφάλεια στην ομάδα και να την καθησυχάσει εν μέρει, πιστεύω πως η τόλμη που βρίσκεται στο να δίνεις ευκαιρίες σε νέους οδηγούς μπορεί όχι μόνο να φέρει έμπνευση αλλά και εκείνες τις στιγμές που θα χαραχθούν για πάντα στην ιστορία του αθλήματος και στην μνήμη του κοινού.
Μάριος Γαντζούδης: «Το ιδανικό δίδυμο για την αρχή μιας νέας ομάδας»

Πολλοί συνδέθηκαν με τις κενές θέσεις της Cadillac. Μάλιστα μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού το μήνυμα που έβγαινε από τους Αμερικανούς ήταν ότι θα επέλεγε έναν έμπειρο και έναν πιο νέο οδηγό. Όμως εν τέλει η προοπτική αυτή ήταν πολύ δελεαστική για να την προσπεράσουν. Το δίδυμο Μπότας – Πέρεζ είναι το ιδανικό δίδυμο για την αρχή μιας νέας ομάδας. Βρίσκονται στα «τελευταία τους» όσον αφορά την Formula 1 και το ξέρουν. Πάνε οι μέρες που πάλευαν για βάθρα και ίσως νίκες. Όμως κουβαλάνε πολύτιμη γνώση η οποία θα αποδειχθεί χρυσάφι για την Cadillac.
Ο μεν πέρασε πέντε χρόνια στην Mercedes, την μεγαλύτερη -βάσει τίτλων- δυναστεία στην ιστορία της Formula 1, ενώ πέρασε τα τελευταία τρία -αγωνιστικά- χρόνια του στην Sauber η οποία βρέθηκε από ισχυρή παίχτρια του midfield, στο να παλεύει για έστω έναν βαθμό το 2024. Ο δε πέρασε τέσσερα χρόνια στην πιο πρόσφατη δυναστεία της Red Bull και πριν από αυτό άλλα εννέα συνολικά χρόνια σε ομάδες του midfield. Έχουν την απαιτούμενη ικανότητα να κατευθύνουν την Cadillac προς την σωστή κατεύθυνση, γνωρίζοντας ότι δεν έχουν κάποια πίεση προς το πρόσωπό τους πλέον, καθώς τα πρώτα δύο χρόνια εκτός απροόπτου θα είναι χρόνια ανάπτυξης και επέκτασης της ομάδας.
Ένας νεαρός οδηγός απλά θα καιγόταν χωρίς λόγο με το να τερματίζει 20ος, 15ος άντε στην πολύ καλή στο 9-10. Τουλάχιστον έτσι θεωρώ. Οι δυο τους έχουν ήδη «καεί» στο παρελθόν. Πλέον σε συνδυασμό με το ήδη υπάρχον προσωπικό των Αμερικάνων έχουν την ευκαιρία να κάνουν την αρχή σε ένα μεγαλεπήβολο project το οποίο στις αρχές της επόμενης δεκαετίας θα έχει βλέψεις τίτλων. Εξ’ άλλου δεν ξέχασαν να οδηγούν, αλλιώς δεν θα τους κυνήγαγε η Alpine και ο Φλάβιο.
Η Cadillac μόλις ολοκλήρωσε το πρώτο της βήμα, επενδύοντας σε δυο οδηγούς που γνωρίζουν καλά την πίεση και τις απαιτήσεις που κρύβει το άθλημα. Το αν αυτή η επιλογή θα αποδειχθεί αρκετή για να χτίσει το μέλλον της αμερικανικής ομάδας στην Formula 1 θα φανεί στην πίστα, την ερχόμενη σεζόν, καθώς εκεί κρίνονται τα πάντα!
Για την ώρα, η δράση της Formula 1 συνεχίζει με το Ολλανδικό Γκραν Πρι στις 29-31 Αυγούστου στην μαγευτική πίστα του Ζάντβορτ, με την μάχη μεταξύ των δυο οδηγών της McLaren – Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις να κορυφώνεται!