Η ομάδα του MPS Motorsports κατατάσσει τα τέσσερα Γκραν Πρι Ουγγαρίας, τα οποία έχουν «χτυπηθεί» από βροχή.
Οι αγώνες υπό βροχή είναι το Νο.1 θέμα συζήτησης τα τελευταία 24ωρα, μετά την απόφαση της καθυστέρησης έναρξης του Βελγικού Γκραν Πρι, κατά περίπου μιάμιση ώρα, λόγω των συνθηκών ορατότητας των οδηγών. Ακούστηκαν πολλά και διάφορα, με τους Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον να είναι οι κύριοι επικριτές της τεράστιας καθυστέρησης και η κουβέντα για το αν θα ξαναδούμε ποτέ έναν «κλασσικό» βρεγμένο αγώνα είναι μεγάλη.
Ενόψει λοιπόν του επερχόμενου Ουγγρικού Γκραν Πρι, οι Μάριος Γαντζούδης και Ιωάννα Καπουρνιώτη κατατάσσουν τα τέσσερα Γκραν Πρι που έγιναν στο Ουγκαρόρινγκ. τα οποία περιείχαν στον ένα ή τον άλλο βαθμό βροχή!
#4 – 2011 – Το masterclass του Μπάτον στον 200ο του αγώνα
Ένας αρκετά ενδιαφέρον αγώνας, σε μια χρονιά που κυριάρχησε ο Σεμπάστιαν Φέτελ και η Red Bull, όπως επίσης και αρκετά σημαδιακός, καθώς ο Τζένσον Μπάτον έδειξε την μαεστρία του στις εναλλασσόμενες συνθήκες, επικρατώντας του teammate του, Λιούις Χάμιλτον και των υπολοίπων, στον 200ο του αγώνα και στην πίστα όπου το 2006 (θα το δείτε αργότερα) πήρε την παρθενική του νίκη. Μπαίνει τελευταίος στην λίστα διότι απλά δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα βροχερά Γκραν Πρι και κάπου στην μέση του αγώνα υπάρχει «κοιλιά» στην δράση. Υπάρχει όμως ποικιλία στην στρατηγική, ωραίες μάχες και αρκετές προσπεράσεις!

#3 – 2014 – Ο Ρικιάρντο «ξαναχτύπησε»
Ο αγώνας του 2014 από νωρίς είχε τις προδιαγραφές για ένα χαοτικό και ενδιαφέρον Γκραν Πρι, με τον Λιούις Χάμιλτον να εκκινεί τελευταίος λόγω φωτιάς στον κινητήρα στις κατατακτήριες. Ο αγώνας ξεκίνησε σε βρόχινες συνθήκες και στο πρώτο μισό του είχαμε προσπεράσεις και χάος, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει δύο φορές και να ανακατεύει εντελώς την τράπουλα, με τελικό νικητή τον Ντάνιελ Ρικιάρντο (για δεύτερη φορά εκείνη την χρονιά) και με παρόντες μαζί του στο βάθρο τους Φερνάντο Αλόνσο ( στην τελευταία του παρουσία σε βάθρο πριν το Κατάρ του 2021) και τον Λιούις Χάμιλτον. Ένας ωραίος αγώνας που αξίζει να επισκεφτείτε ξανά, μόνο και μόνο για εκείνο το «σώσιμο» του Σεμπάστιαν Φέτελ!
#2 – 2021 – Η πρώτη νίκη του Εστεμπάν Οκόν
Το Ουγγρικό Γκραν Πρι του 2021 εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο τρελούς αγώνες της τότε αγωνιστικής σεζόν. Ξεκίνησε με βροχή, και στη συνέχεια μετατράπηκε σε θέαμα γεμάτο εγκαταλείψεις και στρατηγικά λάθη.
Στην εκκίνηση του αγώνα, ο Βάλτερι Μπότας έκανε λάθος φρενάρισμα, χτύπησε τον Λάντο Νόρις -ο οποίος με τη σειρά του έπεσε πάνω στον Φερστάπεν-. Στην ίδια στροφή, ο Λάνς Στρόλ έπεσε πάνω στον Σάρλ Λεκλέρ που ακούμπησε στο μονοθέσιο του Ντάνιελ Ρικιάρντο, ενώ την ίδια στιγμή το μονοθέσιο του Μπότας χτύπησε και τον Σέρχιο Πέρεζ. Αποτέλεσμα; Κόκκινη σημαία και πολλές εγκαταλείψεις.
Κατά την επανεκκίνηση όλοι οι οδηγοί μπήκαν στα pits για να αλλάξουν ελαστικά -εκτός από τον Λιούις Χάμιλτον– που ξεκίνησε μόνος του στο grid, ίσως ένα από τα πιο περίεργα στιγμιότυπα στην ιστορία της Formula 1. Ο Έστεμπαν Οκόν, που τότε αγωνιζόταν για την Alpine, πήρε την πρωτοπορία μετά το χάος και άντεξε στην πίεση των Σεμπάστιαν Φέτελ και Λιούις Χάμιλτον -με την βοήθεια του συνοδοιπόρου του Φερνάντο Αλόνσο-. Ο Γάλλος οδήγησε άψογα και πήρε την πρώτη νίκη της καρίερας του, δίνοντας μάλιστα και στην Alpine την πρώτη της νίκη μετά από σχεδόν δέκα χρόνια.
#1 – 2006 – Η μαγική πρώτη νίκη του Τζένσον Μπάτον μέσα στο χάος
Το Ουγγρικό Γκραν Πρι του 2006 μας χάρισε έναν αγώνα γεμάτο εκπλήξεις, ανατροπές αλλά και βροχή. Ήταν η πρώτη φορά που ο αγώνας στο Ουγκαρόρινκ διεξήχθη υπό βροχερές συνθήκες, γεγονός που άλλαξε εντελώς τα δεδομένα.
Ο Τζένσον Μπάτον, εκκίνησε από την 14η θέση λόγω ποινής αλλαγής κινητήρα. Ωστόσο, ο συνδυασμός της καλής στρατηγικής όπως και της εγκατάλειψης βασικών οδηγών (Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Λιούτσι, Ρόσμπεργκ, Φιζικέλα, Κλιν, Γουέμπερ, Σουμάχερ και Γιαμαμότο) κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του – και την πρώτη νίκη της Honda ως εργοστασιακή ομάδα από τη δεκαετία του 1960.
Ο pole sitter του Σαββάτου, Κίμι Ραϊκόνεν είχε πολύ καλό ρυθμό στον αγώνα αγωνιζόμενος με την McLaren, ωστόσο δυσκολεύτηκε αρκετά με το δεύτερο σετ ελαστικών, και ως αποτέλεσμα συγκρούστκε με το μονοθέσιο της Toro Rosso και του Βιταντόνιο Λιούτσι, έτσι και οι δυο οδηγοί βρέθηκαν εκτός αγώνα. Στο μεταξύ, ο Φερνάντο Αλόνσο βρισκόταν στην κορυφή αλλά λόγω χαλαρού παξιμαδιού (wheel-nut) στον πίσω δεξιό τροχό μετά από ένα pit stop, έχασε τον έλεγχο και τράκαρε, εγκαταλείποντας τον αγώνα.
Ο Μίχαελ Σουμάχερ, παρόλο που προσπάθησε να επιβιώσει στο βρεγμένο σκηνικό, είχε επαφή με τον Φιζικέλα ενώ στον 67ο γύρο με τον Χάιντφελντ, και παρόλο που τελικά αναγκάστηκε επίσης να εγκαταλείψει μόλις τρεις γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας, τερμάτισε όγδοος παίρνοντας έναν βαθμό.
Ο Τζένσον Μπάτον μπόρεσε να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες και πέρασε στην πρωτοπορία μετά τα pit stops. Είχε επιλέξει τα σωστά ελαστικά την κατάλληλη στιγμή και κατάφερε να μείνει μακριά από προβλήματα την ώρα που πολλοί αντίπαλοί του έκαναν λάθη που τους στοίχισαν τον αγώνα.
Από την στιγμή που πήρε την πρωτοπορία, οδήγησε σταθερά, χωρίς να απειλείται και χωρίς λάθη μέχρι το τέλος του αγώνα εξασφαλίζοντας την πρώτη νίκη της καριέρας του, μετά από μόλις 113 εκκινήσεις.