Κρίσιμη δοκιμή για το μέλλον της Scuderia, διαβάστε όσα αναφέρονται για το test της Τετάρτης στο Μουτζέλο!
Η φετινή σεζόν της Scuderia Ferrari δεν είναι αυτή που θα περίμεναν στο Μαρανέλλο. Παρά τις κατά καιρούς αναλαμπές σε απόδοση, όπως με την νίκη Sprint του Λιόυις Χάμιλτον στην Κίνα και την πολύ καλή απόδοση του Βρετανού στο πρόσφατο Γκραν Πρι Βρετανίας, αλλά και την ενθαρρυντική επίδοση του 3-4 στο Γκραν Πρι Αυστρίας, με τον Σαρλ Λεκλέρ να ανεβαίνει στο βάθρο, η γενική εικόνα είναι απογοητευτική καθώς με βάση την περσινή πορεία οι προσδοκίες ήταν για άμεση διεκδίκηση του «στέμματος» από την Mclaren.
Aντ’ αυτού η Ferrari βρίσκεται μεν στην 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, είναι δε 238 βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Mclaren. Στο μέτωπο των οδηγών τα πράγματα δεν είναι καλύτερα, με τον Σαρλ Λεκλέρ να είναι 5ος με 119 βαθμούς και τρία βάθρα και τον Λιούις Χάμιλτον να είναι 6ος με 108 βαθμούς χωρίς βάθρα σε Γκραν Πρι (με δύο σε αγώνες Sprint).

Για την αντιστροφή της φετινής απογοητευτικής κατάστασης, η Scuderia «ποντάρει» τα λεφτά της στην πολυπόθητη αναβάθμιση- ανακατασκευή της πίσω ανάρτησης της SF-25, η οποία θεωρείται ότι σε συνδυασμό με το νέο πάτωμα που εισήχθη στην Αυστρία, θα ξεκλειδώσει επιτέλους τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθεσίου, επιτρέποντας επιτέλους στους Χάμιλτον και Λεκλέρ να διεκδικήσουν νίκες.
Κρίσιμη θα είναι για την πίσω ανάρτηση η Τετάρτη 16 Ιουλίου λοιπόν, καθώς σύμφωνα με αναφορές σε Βρετανικά αλλά και Ιταλικά μέσα, η Ferrari θα χρησιμοποιήσει στην πίστα του Μουτζέλο μια από της ημέρες κινηματογράφισης (TCC) για να «πιέσει» την πίσω ανάρτηση και να δει πως θα αντιδράσει και εάν όλα λειτουργούν κατ’ ευχήν, με μια θετική έκβαση της δοκιμής αυτής να σημαίνει εισαγωγή του νέου πακέτου στα μονοθέσια στο επερχόμενο Γκραν Πρι Βελγίου!

Μέχρι να κατασκευαστεί η νέα πίσω ανάρτηση, δεν ήταν δυνατόν να σταλεί η SF-25 σε δυναμική δοκιμή, παρόλο που είχε ήδη αξιολογηθεί προσεκτικά με την χρήση CFD. Η πρόκληση ήταν το χαμήλωμα του μπροστινού ψαλιδιού του άνω ψαλιδιού, η εύρεση ενός σημείου σύνδεσης με το κιβώτιο ταχυτήτων που θα μπορούσε να αντέξει τα φορτία.
Οι Χάμιλτον και Λεκλέρ θα βρεθούν στην πίστα του Μουτζέλο την Τετάρτη για μια ημέρα γυρισμάτων, με 200 χιλιόμετρα διαδρομής να επιτρέπονται ως μέγιστο όριο, με τους οδηγούς να μοιράζονται το ποσό που τους αναλογεί.
Οι κανονισμοί της FIA για τις «εκδηλώσεις προώθησης TCC» αναφέρουν, πρώτα απ’ όλα, ότι «ως εκδήλωση προώθησης (PE) ορίζεται μια εκδήλωση στην οποία συμμετέχει ένας αγωνιζόμενος αποκλειστικά για σκοπούς μάρκετινγκ ή προώθησης». Οι κανόνες επίσης τονίζουν πως κατά τη διάρκεια κάθε PE, τα μονοθέσια πρέπει να είναι εφοδιασμένα με την ECU της FIA που απαιτείται από το άρθρο 8.3 του Τεχνικού Κανονισμού. Σε κάθε Αγωνιζόμενο θα επιτραπεί να πραγματοποιήσει δύο (2) PE/χρονιά με τα αυτοκίνητα που ορίζονται στο άρθρο 10.1, τα οποία δεν θα θεωρηθούν TCC και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο ελαστικά που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για το σκοπό αυτό από τον ορισμένο προμηθευτή ελαστικών.
Το τελευταίο σημείο αναφέρεται στο τρέχον αυτοκίνητο. Στους οδηγούς της Ferrari θα επιτραπεί να κάνουν συνολικά 38 γύρους στην πίστα του Μουτζέλο μήκους 5,245 χιλιομέτρων κάτι που σημαίνει ότι Λεκλέρ και Χάμιλτον θα κάνουν από 19 γύρους έκαστος.
