Skip to content Skip to footer

Σέρχιο Πέρεζ: Δεν με προστάτεψε η Red Bull πέρυσι – Ξέρω ότι έχουν μετανιώσει

Ο Σέρχιο Πέρεζ μίλησε για την περσινή του δύσκολη χρονιά στο podcast Desde El Paddock . Διαβάστε τα όσα είπε για τις δυσκολίες του και την ομάδα!

Έχει περάσει μισός χρόνος από την στιγμή που ανακοινώθηκε ότι ο Σέρχιο Πέρεζ δεν θα είναι οδηγός της Red Bull το 2025 και πως θα βρίσκεται μακριά από το grid. Στο διάστημα αυτό ο Μεξικανός έχει πάρει τον χρόνο του για να σκεφτεί με απόλυτη προσοχή το μέλλον του και κατά πόσο θέλει να επιστρέψει στην Formula 1, χρησιμοποίησε κατά τα λεγόμενά του τον ελεύθερο αυτό χρόνο για να περάσει ευχάριστα με την οικογένειά του, που είναι για αυτόν ότι πιο σημαντικό και έχει περιοριστεί σε ελάχιστες δημόσιες εμφανίσεις και συνεντεύξεις. Μία όμως από αυτές στο podcast Desde El Paddock την Τρίτη ήταν αρκετά αποκαλυπτική εκ μέρους του.

«Θα ήταν εύκολο για την ομάδα να με προστατέψει- Υπήρχε μεγάλη πίεση στη δική μου πλευρά»

Ο Πέρεζ πιστεύει ότι η Red Bull συνέβαλε στο τοξικό περιβάλλον που αναπτύχθηκε γύρω του κατά το δεύτερο μισό του 2024, ασκώντας του περιττή πίεση για να φέρει αποτελέσματα. Τόνισε μάλιστα ότι η Αυστριακή ομάδα δεν τον προστάτευσε, παρά το γεγονός ότι η ομάδα γνώριζε τις δυσκολίες στην εξέλιξη του μονοθεσίου.

LAS VEGAS, NEVADA – NOVEMBER 21: Sergio Perez of Mexico driving the (11) Oracle Red Bull Racing RB20 on track during practice ahead of the F1 Grand Prix of Las Vegas at Las Vegas Strip Circuit on November 21, 2024 in Las Vegas, Nevada. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202411220065 // Usage for editorial use only //

«Τελικά, έτσι είναι το άθλημα. Οι αποφάσεις πάρθηκαν επειδή υπήρχε υπερβολική πίεση που τελικά οι ίδιοι δημιούργησαν. Είχα υπογεγραμμένο συμβόλαιο στο Μονακό, αλλά από τον επόμενο αγώνα και μετά, όλοι μιλούσαν για το μέλλον μου, παρόλο που είχα ήδη υπογεγραμμένο συμβόλαιο» είπε ο Μεξικανός.

«Θα ήταν εύκολο για την ομάδα να με προστατέψει και να πει: ‘Ξέρετε κάτι; Έχουμε έναν οδηγό υπογεγραμμένο για τα επόμενα δύο χρόνια’. Αλλά αυτό δεν συνέβη. Από τότε, κανείς δεν μιλούσε για τίποτα άλλο εκτός από τη Red Bull σε κάθε αγώνα. Στο τέλος, υπήρχε μεγάλη πίεση στη δική μου πλευρά του γκαράζ… ασκήθηκε μεγάλη πίεση στους μηχανικούς, σε όλους τους εμπλεκόμενους, και νομίζω ότι στο τέλος αυτό μας κόστισε πολύ».

«Έχουν μετανιώσει βαθιά μέσα τους»

Η Red Bull αντικατέστησε τον Πέρεζ με τον Λίαμ Λόσον, ο οποίος όμως άντεξε μόλις δύο γκραν πρι προτού αντικατασταθεί από τον Γιούκι Τσουνόντα. Κανένας από τους δύο οδηγούς δεν έχει πετύχει το σύνολο των βαθμών που αναμενόταν, ακολουθώντας αμφότεροι τα βήματα του Πέρεζ, δυσκολευόμενοι να φέρουν τα απαιτούμενα αποτελέσματα και αδυνατώντας μέχρι τώρα να εξάγουν από την RB21 όσα εξάγει ο Μαξ Φερστάπεν, που μετράει φέτος δύο νίκες και επιπλέον άλλες τρείς δεύτερες θέσεις.

Ο Μεξικανός αποκάλυψε ότι πηγή εντός της ομάδας του είπε πως έχουν μετανιώσει στο Μίλτον Κέινς για την απόφαση να τον διώξουν λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ξέρω ότι βαθιά μέσα τους έχουν μετανιώσει πολύ, το γνωρίζω αυτό από πολύ καλή πηγή. Ο κόσμος μπορεί να νομίζει ότι είμαι χαρούμενος γι’ αυτό, αλλά όχι… είχαμε μια σπουδαία ομάδα και στο τέλος διαλύθηκε, σιγά-σιγά».

«Ο Μαξ αξίζει όλη την επιτυχία που έχει»

Θυμίζουμε ότι παρά τις δυσκολίες της Red Bull πέρσι ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να πάρει ξανά το πρωτάθλημα, για 4η σερι χρονιά, «διαλύοντας» βαθμολογικά τον teammate του, με τον Ολλανδό να πετυχαίνει 437 βαθμούς έναντι μόλις 152 του Πέρεζ, μια ιλιγγιώδης διαφορά της τάξεως των 285 βαθμών, με τον Μεξικανό να μην ανεβαίνει ούτε για μια φορά στο βάθρο ύστερα από τον 5ο αγώνα της σεζόν στην Κίνα.

Παρά την διαφαινόμενη πικρία του για τον τρόπο που τον χειρίστηκε η Red Bull, ο Πέρεζ έπλεξε το εγκώμιο του Φερστάπεν λέγοντας χαρακτηριστικά «Η αλήθεια είναι ότι ο Μαξ αξίζει όλη την επιτυχία που έχει. Είναι ένας απίστευτος οδηγός και πολύ λίγοι άνθρωποι καταλαβαίνουν τον τρόπο που δουλεύει – είναι εξαιρετικός».

«Όταν έφυγε ο Νιούι άρχισαν τα προβλήματα»

Κατά τη γνώμη του Μεξικανού, η Red Bull άρχισε να χάνει το δρόμο της με την αποχώρηση του σχεδιαστή Άντριαν Νιούι τον Απρίλιο, γεγονός που είχε αντίκτυπο και στην εξέλιξη του μονοθεσίου και στις δυσκολίες που δημιουργήθηκαν. Συγκεκριμένα ο Πέρεζ είπε:

«Είχαμε μια σπουδαία ομάδα. Στο τέλος, σιγά σιγά διαλύθηκε, αλλά είχαμε πραγματικά κάτι ξεχωριστό, σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές εποχές της F1. Δεν κυριαρχήσαμε σε μια εποχή όπως η Mercedes, η οποία είχε πλεονέκτημα με τον κινητήρα. Εδώ, το πλεονέκτημα ήταν πολύ μικρό και είχαμε μια σπουδαία ομάδα. Όταν έφυγε ο Άντριαν Νιούι, νομίζω ότι τότε άρχισαν πολύ περισσότερα προβλήματα. Στη συνέχεια έφυγε ο Τζόναθαν Γουίτλι, ο οποίος ήταν θεμελιώδες κομμάτι της ομάδας”.

To κομμάτι αυτό μάλιστα είναι και η δημόσια αντίληψη για την σταδιακή κατάρρευση της παντοδύναμης -τα έτη 2022 και 2023- Red Bull, καθώς παρά τις συνεχείς δηλώσεις του Κρίστιαν Χόρνερ και άλλων στελεχών σχετικά με τον βαθμό συμμετοχής του Νιούι στην δημιουργία των τελευταίων μονοθεσίων της ομάδας, φαίνεται ακόμη και σήμερα ότι δίχως την ιδιοφυία του, ακόμη η ομάδα μοιάζει κάπως χαμένη.

Αρκετοί μάλιστα υποστηρίζουν ότι η απαρχή της «καταστροφής» ήταν η δημόσια κόντρα του Κρίστιαν Χόρνερ με τον Γιός Φερστάπεν ύστερα από την καταγγελία για ανάρμοστη συμπεριφορά του Αυστριακού επικεφαλής της ομάδας από γυναίκα υπάλληλο της Red Bull, η οποία έγινε δημόσια λίγο πριν την έναρξη της σεζόν του 2024 και συνεχίστηκε για αρκετούς μήνες. Μάλιστα είχαν ηχήσει σειρήνες εμφυλίου εντός της ομάδας, καθώς βάσει όσων γνωρίζουμε η Αυστριακή μεριά της εταιρείας μαζί με τους Γιός Φερστάπεν και Χέλμουτ Μάρκο ήταν απέναντι στον Χόρνερ, ο οποίος υποστηριζόταν από μεγάλη μερίδα του εργοστασίου του Μίλτον Κέινς και από το Ταιλανδικό μέρος της Red Bull.

Ένας από τους λόγους αποχώρησης του Άντριαν Νιούι μάλιστα ήταν αυτό το χάος και πολύ πιθανότατα το ίδιο να ισχύει και για τον Γουίτλι.