Η σεζόν δεν ξεκίνησε όπως περίμεναν στη Ferrari, και οι επιπτώσεις είναι έντονες. Διαβάστε τα όσα υποστηρίζει ο Ιταλικός Τύπος!
Παρότι οι δύο συνεχόμενες παρουσίες στο βάθρο φαίνεται να σηματοδοτούν μια ανάκαμψη, η ομάδα απέχει πολύ από τους αρχικούς της στόχους. Οι εσωτερικές εντάσεις αυξάνονται, η θέση του επικεφαλής Φρέντ Βασέρ κλονίζεται, και για πρώτη φορά ο Σάρλ Λεκλέρ δείχνει να αμφιβάλλει σοβαρά για το μέλλον του στη Σκουντερία.
Κλονίζεται η εμπιστοσύνη του Λεκλέρ
Παρόλο που υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο έως το 2029, ο Λεκλέρ δεν δείχνει πλέον την ίδια πίστη προς τη Ferrari. Οι συγκρίσεις με τον Πιάστρι -ο οποίος μέσα σε μόλις τρείς σεζόν καριέρας, έχει καταφέρει να αναδειχθεί νικητής επτά φορές, σε αντίθεση με τον Λεκλέρ, που διανύει την έβδομη αγωνιστική σεζόν του με την Scuderia στο πρωτάθλημα (οκτώ σύνολο)έχοντας μόνο οκτώ νίκες- καθώς και η απότομη άνοδος της Mclaren έχουν προφανώς ενισχύσει τις αμφιβολίες του.
Πηγές από το περιβάλλον του αφήνουν να εννοηθεί ότι δεν αποκλείει το ενδεχόμενο αποχώρησης, ειδικά εν όψει του νέου τεχνικού κανονισμού το 2026, καθώς υπάρχουν στο συμβόλαιό του ρήτρες. Ο φόβος του είναι να βρεθεί ξανά σε έναν μη ανταγωνιστικό συνδυασμό.
Το ενδιαφέρον άλλων ομάδων
Η Mercedes φέρεται να διαθέτει τεχνικό πλεονέκτημα εν όψει 2026. Ωστόσο, δεν έχει ανανεώσει ακόμα το συμβόλαιο του Ράσελ, ενώ ο Τότο Βόλφ έχει εκφράσει την εκτίμησή του για τον Λεκλέρ. Παράλληλα, η Aston Martin προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει την παρουσία της με την προσθήκη του Άντριαν Νίουι, αλλά για τον Λεκλέρ μια τέτοια κίνηση θεωρείται ρίσκο.
Ο Βασέρ υπό πίεση

Η διοίκηση της Φερράρι έχει αρχίσει να αμφισβητεί την ικανότητα του Φρέντ Βασέρ να διαχειριστεί την ομάδα. Κατηγορείται ότι δεν έχει ενσωματωθεί πλήρως στο περιβάλλον της Σκουντερία. Το όνομα του Αντονέλλο Κολλέτα, -επικεφαλής του προγράμματος αντοχής της Φερράρι– ακούγεται ως πιθανός αντικαταστάτης, ειδικά μετά τις επιτυχίες του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) παρόλο που μέχρι τώρα έχει αρνηθεί την θέση.
Ο Χάμιλτον σε κρίση

Η άφιξη του Λίουις Χάμιλτον, με εξαίρεση τη νίκη του στο Sprint Race της Κίνας, δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αντίθετα, ανέδειξε τη σταθερότητα και την ταχύτητα του Λεκλέρ. Ο Βρετανός επτάκις πρωταθλητής δείχνει να παλεύει με την απόδοσή του και ταυτόχρονα νιώθει ότι η Ιταλική ομάδα δεν τον ακούει επαρκώς, παρά τη μεγάλη επένδυση που έγινε στο όνομά του.
Η Ferrari βρίσκεται πλέον σε κρίσιμο σταυροδρόμι: με έναν Βασέρ υπό πίεση, έναν Λεκλέρ γεμάτο αμφιβολίες και έναν Χάμιλτον σε συναισθηματική απόσταση, το μέλλον μοιάζει αβέβαιο. Φυσικά η Ιταλική ομάδα θα αρνηθεί όλες τις αναφορές (ή τουλάχιστον αυτό προτάσσει η λογική) όμως σίγουρα δεν υπάρχει «καπνός χωρίς φωτιά» στο Μαρανέλλο!