Skip to content Skip to footer

F1 Μονακό: Μεγάλος νικητής στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις

Ο Λάντο Νόρις κατάφερε να κερδίσει στο Μονακό, έπειτα από έναν αγώνα που τα υποχρεωτικά pit stop δεν κατάφεραν να κάνουν σπουδαίο!

Μεγάλος νικητής στο Γκραν Πρι του Μονακό αναδείχθηκε ο Λάντο Νόρις, πετυχαίνοντας την 2η νίκη του για φέτος, την 6η της καριέρας του και την πρώτη για την Mclaren στο Πριγκιπάτο έπειτα από αυτή του Λιούις Χάμιλτον το μακρινό πλέον 2008! Πίσω του ο Σάρλ Λεκλέρ ήταν 2ος όντας κολλημένος πίσω του στο τελευταίο διάστημα του αγώνα με την έτερη Mclaren του Όσκαρ Πιάστρι να είναι στην 3η θέση.

Λίγο πιο πίσω ο Μαξ Φερστάπεν εκκίνησε και τερμάτισε 4ος διατηρώντας την «πρωτοπορία» μέχρι και δύο γύρους από το τέλος όταν και αναγκάστηκε να κάνει το δεύτερο υποχρεωτικό του pit stop, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον κάνοντας έναν καλό αγώνα και επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισε 5ος!

Ο κανόνας των δύο υποχρεωτικών pit stop που εισήχθη ειδικά για το Γκραν Πρι του Μονακό ήταν αρκετά υποσχόμενος, όμως κατάφερε να προσφέρει ελάχιστα στο πενιχρό θέαμα του Πριγκιπάτου, ακόμα και ύστερα από το VSC του 2ου γύρου το οποίο βγήκε για την σύγκρουση του Γκάμπριελ Μπορτολέτο στις μπαριέρες ύστερα από το προσπέρασμα που δέχθηκε από τον Κίμι Αντονέλι, δίνοντας μόνο «παιχνίδια» μεταξύ των ομάδων όπως η VCARB και η Williams που χρησιμοποίησαν τον έναν από τους δύο οδηγούς τους για να συμπιέσουν και να καθυστερήσουν τους πίσω, προκειμένου να ευνοηθούν οι teammates τους.

Κάτι το οποίο και έγινε, με τον Ίσακ Χάτζαρ να πετυχαίνει το καλύτερο πλασάρισμα της καριέρας του, αυτό της 6ης θέσης, χάρη στην βοήθεια του 8ου Λίαμ Λόσον, ενώ το ίδιο έγινε και με τον 9ο Άλεξ Άλμπον χάρη στην βοήθεια του 10ου Κάρλος Σάινθ, με τον Ταϊλανδό βέβαια να βοηθάει τον Ισπανό προκειμένου και αυτός να μπει στους βαθμούς!
Εδώ αξίζει να σημειωθεί και η σπουδαία 7η θέση του Εστεμπάν Οκόν έπειτα από κάμποσες απογοητεύσεις το προηγούμενο διάστημα!

Καταστροφικός αγώνας για την Mercedes, της οποίας το ρίσκο του πολύ μεγάλου πρώτου stint με την σκληρή γόμα δεν βγήκε όπως το ήθελαν, με τα «Ασημένια Βέλη» να τερματίζουν αμφότερα εκτός 10αδας, στις θέσεις 11 (Ράσελ) και 18 (Αντονέλι), με τον Βρετανό μάλιστα να εκτίει και ποινή διέλευσης από το pit lane για κόψιμο του σικέιν Nouvelle από το οποίο πήρε πλεονέκτημα, χωρίς το οποίο ίσως έπαιρνε έναν βαθμό.

Επίσης καταστροφικός αγώνας για τον Πιέρ Γκασλί, ο οποίος εγκατέλειψε νωρίς στον αγώνα έπειτα από πρόβλημα στα φρένα, το οποίο τον ανάγκασε να τρακάρει στο πίσω μέρος του Γιούκι Τσουνόντα στον 9ο γύρο.

Πλήρης κατάταξη Γκραν Πρι Μονακό 2025

-Το άρθρο ανανεώνεται διαρκώς-