Skip to content Skip to footer

Τζώρτζ Σεμπάστιαν Παυλόπουλος στο MPS Motorsports: «Υπάρχουν ταλέντα στην Ελλάδα, απλά πρέπει να αναδειχθούν – Τιμή να οδηγώ στο Άντερστορπ»

Ο 15χρονος ταλαντούχος οδηγός της STEP Motorsport στην Nordic 4, Τζώρτζ Σεμπάστιαν Παυλόπουλος μιλάει στο MPS Motorsports και τον Μάριο Γαντζούδη για την έως τώρα πορεία του, τους στόχους του και την εμπειρία της Nordic 4!

Ο Τζώρτζ Σεμπάστιαν Παυλόπουλος δεν είναι μια συνηθισμένη περίπτωση ταλαντούχου Έλληνα οδηγού. Ο 15χρονος που αποτελεί μέλος της STEP Motorsport στην Νordic 4 εκτός από εμφανείς ικανότητες στην οδήγηση έχει χαρακτηριστεί και ως ένας υπερ-αθλητής, καθώς ασχολείται και με την κολύμβηση και το τένις μεταξύ άλλων. Το όνειρό του όμως είναι να γίνει ο πρώτος Έλληνας που θα αγωνιστεί στην Formula 1.

Παραμένει παρόλα αυτά προσγειωμένος και συνεχίζει να είναι εξαιρετικός μαθητής έχοντας αποκτήσει επαίνους για τις επιδόσεις του και γνωρίζει καλά πως πρέπει να συνεχίσει την πορεία του. Τον ευχαριστώ για την συζήτηση που θα διαβάσετε όπως επίσης και τον πατέρα και προπονητή του, Δημήτρη Παυλόπουλο, του οποίου μερικές πολύτιμες παρεμβάσεις έκαναν την κουβέντα μας καλύτερη!

Το μεσαίο σου όνομα είναι Σεμπάστιαν. Αυτό παραπέμπει όπως έχει πει και ο πατέρας σου άλλωστε σε σύγχρονους θρύλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού όπως ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Σεμπαστιάν Λέμπ και ο Σεμπαστιάν Οζιέ. Πιστεύεις ήταν γραφτό να έχεις μια κλίση προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

«Από την αρχή είχα μια κλίση προς τα πράγματα με ρόδες, όπως το πατίνι μου, το ποδήλατό μου, έβγαλα τις βοηθητικές από το ποδήλατο στα τρία και στο καρτ άρχισα με ένα διθέσιο με τον μπαμπά μαζί όταν ήμουνα πέντε, στην πίστα της Αγίας Μαρίνας και αγοράσαμε δικό μου καρτ στα επτά και πιστεύω γενικά ότι είναι γραφτό στο DNA, γιατί υπάρχει μια έμφυτη αγάπη των γονιών μου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.»

Οπότε ποια ήταν η πρώτη επαφή σου με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αυτή που θυμάσαι, είτε με την Formula 1 είτε με κάποιο άλλο άθλημα;

«Θυμάμαι ότι έβλεπα Formula 1 όταν ήμουνα μικρός, το πιο χαρακτηριστικό πράγμα είναι θυμάμαι το 2016 που έβλεπα Formula 1 και είχε ο [Φερνάντο] Αλόνσο ένα ατύχημα στο Γκραν Πρι Αυστραλίας. Από όσα μου έχουν πει ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπα από όταν ήμουν δύο μηνών Formula 1 στην τηλεόραση και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω.»

Ποια ήταν η στιγμή που κατάλαβες ότι θες να ακολουθήσεις αυτή την πορεία, του να γίνεις οδηγός αγώνων;

«Ήταν ψιλοαυτόματο γιατί από την αρχή ήταν κάτι που μου άρεσε και ήξερα ότι θα μπορούσα να κατευθυνθώ προς αυτό.»

Το αναφέρω γιατί εκτός από τα καρτ και την Formula 4 τώρα είσαι πάρα πολύ καλός σε αρκετά άλλα αθλήματα.

«Ναι, παίζω τένις, κάνω κολύμβηση, τρέχω σε αγώνες τρεξίματος, έπαιζα και ποδόσφαιρο μέχρι την έκτη δημοτικού όπου και σταμάτησα για μην έχω κίνδυνο τραυματισμού και γενικά μου αρέσει το μπάσκετ, μου αρέσει η ποδηλασία, είμαι αθλητικός τύπος.»

Στο σημείο αυτό ο Δημήτρης Παυλόπουλος σημείωσε ότι αρκετοί προπονητές λυπούνται όταν βλέπουν τον Τζώρτζ να σταματάει από τα άλλα αθλήματα γιατί τον θεωρούν ικανό να κάνει πρωταθλητισμό εκεί.

Είπες πριν ότι ήταν αυτόματο το ενδιαφέρον για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πως ξεκίνησε ακριβώς το καρτ; Ήταν το μόνο διαθέσιμο μέσο;

«Θυμάμαι ότι άρχισα να οδηγώ μόνος μου σε αρκετά μικρή ηλικία, από τα έξι με ένα νοικιάρικο [κάρτ] όταν είχαμε πάει στη Βάρη και δικό μου καρτ αγοράσαμε στα επτά και οδηγούσα σε τοπικούς αγώνες.»

Πως ήταν αυτές οι πρώτες εμπειρίες από τους τοπικούς αγώνες και γενικότερα από τους αγώνες μέχρι να ξεκινήσεις επίσημα;

«Στην αρχή σε αυτούς τους τοπικούς αγώνες φοβόμουνα λίγο γιατί οι άλλοι ήταν πιο έτοιμοι και εγώ δεν ήξερα πως θα πάει, αλλά μετά όταν πήγα για πρώτη φορά στις Αφίδνες που ήταν όλοι που τρέχανε στο Πανελλήνιο, σταμάτησα να φοβάμαι γιατί κατάλαβα ότι κι εγώ μπορώ να τους συναγωνιστώ.»

Ο Τζώρτζ Σεμπάστιαν κατά την διάρκεια αγώνα Rotax Max Challenge (Νο. 65)

Οπότε άρχισε σιγά σιγά να χτίζεται και η αυτοπεποίθηση μαζί με τις ικανότητές σου.

«Ακριβώς.»

Γενικά σημείωσες αρκετές επιτυχίες στα καρτ, έχω διαβάσει κιόλας ότι χαρακτηριστικό σου είναι η σταθερότητά, εκτός από την ταχύτητα και ανάμεσα στις επιτυχίες σου είναι η 2η θέση στο Rotax Max Challenge του 2024 στην κατηγορία Junior Max και έχεις εκπροσωπήσει την χώρα μας δύο φορές στο RMC Rotax Grand Finals. Ποια είναι η καλύτερη σου ανάμνηση από τους Ελληνικούς και τους ξένους αγώνες;

«Εδώ να κάνω μια μικρή διόρθωση, έχω προκριθεί δύο φορές ώστε να εκπροσωπήσω την Ελλάδα, αλλά μόνο μια φορά καταφέραμε να πάμε. Την πρώτη χρονιά επειδή είχε γίνει κάτι περίεργο με ενστάσεις, δεν είχε πάει κανείς και είχε δώσει Wildcard η ομοσπονδία σε έναν άλλον οδηγό, ο οποίος δεν εκπροσωπούσε επίσημα την Ελλάδα.»

Ο Δημήτρης Παυλόπουλος προσέθεσε τις εξής λεπτομέρειες: «Την πρώτη δεν πήγαμε λόγω αντιδικίας μεταξύ άλλων οδηγών.»

«Καλύτερη ανάμνηση ήταν όταν συνειδητοποίησα ότι μου δόθηκε η ευκαιρία να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στο Grand Finals του Rotax και γενικά όλες αυτές οι εμπειρίες και στο εξωτερικό και στο παγκόσμιο που οδηγούσα μαζί με άλλους ταλαντούχους οδηγούς. Είχα τρέξει και μαζί με τον [Αντρέα Κίμι] Αντονέλι.»

Ο Τζώρτζ Σεμπάστιαν μαζί με τους υπόλοιπους εκπροσώπους της Ελλάδας (Χρήστο Μαλακό, Γιώργο Καφαντάρη και Χρήστο Οικονόμου) στο Rotax Grand Finals του 2024 στο Σάρνο της Ιταλίας.

Πως προέκυψαν η Nordic 4 και η STEP Motorsport;

«Το καλοκαίρι του 2024 ήταν το πρώτο μεγάλο ταξίδι που κάναμε χωρίς το καρτ και είδαμε πολλές ομάδες Formula 4 και στην Αγγλία και στην Ολλανδία και τελικά καταλήξαμε στην Δανία γιατί πιστεύω ότι αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή για το πρώτο μου βήμα στην Formula 4.»

Δημήτρης Παυλόπουλος «Έπαιξε και το κόστος μεγάλο ρόλο, Βρετανία και Ιταλία είναι τριπλάσιο περίπου το κόστος, μπορεί και τετραπλάσιο. Να πω ότι συνολικά πήγαμε με το βαν οδικώς σε 17 χώρες σε ένα ταξίδι 40 ημερών, έγιναν επαφές με ομαδάρχες, με διοργανωτές πρωταθλημάτων, παρακολουθήσαμε αγώνες όλων των κατηγοριών, από Formula 4 μέχρι και Formula 1. Σε αυτό το πλαίσιο φαντάσου κοιμόμασταν σε κάμπινγκ κοντά στις πίστες για να μπορούμε να πάμε γρήγορα, να δούμε διάφορους ανθρώπους και αγωνιστική δράση. Δηλαδή σχεδιάσαμε ένα ταξίδι γενικά σαν ecinisi.gr και σαν οικογένεια για να σχεδιαστούν τα επόμενα βήματα μετά τα καρτ για τον Τζώρτζ Σεμπάστιαν.»

Και τελικά ήρθατε σε συμφωνία με την STEP Motorsport.

Δ.Π .«Ακριβώς.»

Το ρωτάω γιατί άλλοι Έλληνες που έκαναν ή κάνουν το βήμα αυτό μετά τα καρτ, επιλέγουν κάτι πιο κοντινό. Παράδειγμα ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης που έχει τρέξει στην Ιταλική F4, ο Βασίλης Αποστολίδης έχει επίσης κάνει δοκιμές στην Ιταλική F4 και τα αδέρφια Καρρά [Φιλίπ-Αρμάντ και Ζάν Πόλ] έχουν συμμετάσχει στην Ισπανική F4. Εσύ διάλεξες κάτι πιο μακρινό.

«Ε ναι γιατί εκεί είναι και αρκετά υψηλό το επίπεδο είναι αρκετά έμπειροι οι οδηγοί και είναι αρκετά οργανωμένοι.»

Είσαι λοιπόν όπως είπα ένας από τους ελάχιστους Έλληνες που κάνουν αυτό το βήμα, να βγουν από την χώρα και να πάνε στην Formula 4 που είναι το επόμενο βήμα από τα καρτ. Πιστεύεις ότι είναι μόνο το υψηλό κόστος που απαγορεύει σε πολλούς να κάνουν αυτό το βήμα ή είναι και κάτι άλλο;

«Ναι, στην ουσία είναι κυρίως πάρα πολύ ακριβά και οι οικογένειες των οδηγών, εδώ στην Ελλάδα δεν έχουν τα λεφτά που είναι περίπου 400-500 χιλιάδες για μία σεζόν Formula 4. Οπότε ναι είναι κυρίως το υψηλό κόστος γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν τα ταλέντα στην Ελλάδα.»

Δημήτρης Παυλόπουλος «Και εδώ είχαμε όμως μια στρατηγική, γιατί κι εμείς μια φυσιολογική οικογένεια είμαστε, είχαμε μια στρατηγική εξοικονόμησης μεγάλης. Πετύχαμε μεγάλες εξοικονομήσεις σαν ομάδα στα καρτ, στο πως δουλεύαμε σαν ομάδα. Κρατήσαμε αρκετά χρήματα στην άκρη επιλέγοντας μια λύση πιο οικονομική σε σχέση με την Ιταλική F4 ή την Βρετανική, αν και φτάσαμε πολύ κοντά στο να δημιουργήσουμε δική μας ομάδα F4, για να συμμετάσχουμε στο Βρετανικό πρωτάθλημα GB4.»

«Κάναμε επικοινωνίες αρκετά προχωρημένες, όταν όμως τελευταία στιγμή έπρεπε να πάρουμε την τελική απόφαση τον Δεκέμβριο, έχοντας ήδη και την πρόταση από την STEP Motorsports, τα ζυγίσαμε και αποφασίσαμε ότι είναι καλύτερο να πάμε σε μια έτοιμη ομάδα. Οπότε αυτό το σχέδιο το αφήσαμε για το μέλλον, προκειμένου να αποκτήσουμε την εμπειρία μέσα από μια υφιστάμενη επαγγελματική ομάδα.»

Πόσα ήταν τα έξοδα στα καρτ και πως συγκρίνονται με τα έξοδα της Nordic 4;

Δημήτρης Παυλόπουλος: «Καταφέρναμε με την προσωπική μας δουλειά το έξοδο να είναι το 1/3 σε σύγκριση με άλλα παιδιά, επιλέγοντας και πιο στοχευμένους αγώνες. Για παράδειγμα αντί να κατέβουμε σε είκοσι αγώνες σε μια χρονιά κατεβαίναμε σε πέντε, έξι ή οκτώ. Όσους δηλαδή επέτρεπε το μπάτζετ μας. Και με μεγάλη οικονομία στα ελαστικά, καθώς ένας οδηγός μπορεί να αλλάξει έως και επτά σετ ελαστικών σε ένα αγωνιστικό τριήμερο.»

«Εμείς θα πηγαίναμε με το υποχρεωτικό σετ του αγώνα συν ένα σετ προπόνησης, δηλαδή δύο. Με τέτοιες επιλογές [στα καρτ] μπορούσαμε να έχουμε για παράδειγμα ένα ετήσιο κόστος 25.000 ευρώ, που είναι αρκετά χαμηλότερο από ποσά που ακούγονται για άλλους οδηγούς που θα πάνε στην πεπατημένη, που θα είναι να έχουν συμφωνία με μια ομάδα. Εμείς δημιουργώντας την δική μας ομάδα και κάνοντας αυτές τις επιλογές καταφέρναμε να έχουμε αρκετά χαμηλότερο κόστος και να εξοικονομούμε για αυτό το βήμα.»

Το λέω για να καταλάβουν οι αναγνώστες ειδικά και για το βήμα στην Formula 4 πόσο μεγάλο είναι αυτό το βήμα στα έξοδα, γιατί τα καρτ τα έχουμε σαν Ελλάδα στην περιφερειακή μας όραση και δεν το αντιλαμβάνεται πολύς κόσμος.

Δημήτρης Παυλόπουλος: « Είναι πολύ σημαντικό που το ρωτάς αυτό και επέτρεψέ μου να απαντήσω πάλι εγώ γιατί ο Τζώρτζ δεν γνωρίζει τόσο καλά το οικονομικό, αν και προσπαθούμε να είναι εν γνώσει του ότι γίνεται γιατί είναι σημαντικό μια ομάδα να είναι σαν γροθιά και όλα τα θέματα να είναι ανοιχτά. Είναι η φιλοσοφία μας αυτή, άλλες ομάδες ίσως να μην το επιλέγουν. Η φιλοσοφία της ecinisi.gr είναι ακριβώς αυτή, ανοιχτότητα και διαφάνεια σε ότι κάνουμε.»

«Έρχονται πολλοί και μου λένε ααα ο Τζώρτζ υπέγραψε συμβόλαιο με την πρωταθλήτρια Δανίας άρα θα πληρώνεται ε; Παρεξηγούν δηλαδή και νομίζουν ότι ένας οδηγός στην Formula 4 έχει αμοιβή από την ομάδα. Καλό είναι λοιπόν να αναφέρεται αυτό γιατί υπάρχει αυτή η άγνοια, ότι αυτό δηλαδή είναι ένα άθλημα πολύ απαιτητικό για την οικογένεια του οδηγού και η πλειονότητα των οδηγών ακόμα και στην Formula 2 χρειάζονται να βάλουν από την τσέπη τους.»

«Άρα για να μπορέσει μια οικογένεια αρχικά και γενικά μια χώρα να βγάλει έναν οδηγό στο κορυφαίο επίπεδο, θα πρέπει στα προηγούμενα βήματα να έχει μεγάλη οικονομική στήριξη. Η μέση οικογένεια δεν μπορεί να βάλει τέτοια ποσά, όπως τα 160 χιλιάδες που καλούμαστε να δώσουμε εμείς φέτος ή τα τριπλάσια που είναι στην Βρετανική η την Ιταλική F4. Για να μπορέσει η χώρα μας να βγάλει έναν οδηγό πρέπει να τον δούμε σαν πρότζεκτ όλοι μαζί, όχι μόνο η οικογένεια.»

Ο Τζώρτζ Σεμπάστιαν έχει πετύχει θεαματικά αποτελέσματα και στους Online αγώνες της FIA που διεξάγονται μέσω του iRacing, έχοντας καταταγεί 2ος στο Ασιατικό, 3ος στο Παγκόσμιο και 7ος στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, σε αγώνες που διεξάγονταν για 12 εβδομάδες!

Εκτός από την οικονομική στήριξη της οικογένειας υπάρχει κάποιος άλλος (χορηγός) αυτή την στιγμή;

Δημήτρης Παυλόπουλος «Έχουμε κάποιους χορηγούς, θα τους πω καλύτερα δωρητές γιατί δεν έχουν την απαίτηση να τους προβάλλουμε, άνθρωποι που έχουν αναγνωρίσει την σημασία αυτής της προσπάθειας και θέλανε να βοηθήσουν με κάποια μικρά ποσά, όμως τώρα που ξεκίνησε το πρωτάθλημα και υπάρχει και τεράστιο ενδιαφέρον και από κανάλια αλλά και στα social media και μπορούν να αντιληφθούν οι υποψήφιοι χορηγοί την αξία και αρχίζει να υπάρχει ενδιαφέρον.»

Το αναφέρω γιατί όπως πιθανότατα να ξέρεις Τζώρτζ, έχουμε περιπτώσεις οδηγών που έχουν καταφέρει να φτάσουν στην Formula 1 σε μεγάλο βαθμό λόγω των χορηγών τους, όπως για παράδειγμα ο [Πάστορ] Μαλντονάλντο που είχε πίσω του την κρατική εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας ή τώρα ο [Φράνκο] Κολαπίντο που έχει στήριξη από την Mercado Libre και την κρατική εταιρεία πετρελαίου της Αργεντινής. Εσύ πως αισθάνεσαι ξέροντας ότι θα αντιμετωπίσεις στις κατηγορίες τέτοιους οδηγούς, που θα προχωρήσουν χωρίς να είναι πιο ταλαντούχοι απαραίτητα, αλλά επειδή πίσω τους έχουν χρήμα και κρατική στήριξη, την οποία εσύ και άλλοι Έλληνες δεν έχετε;

«Ταλέντα υπάρχουν, απλά πρέπει να αναδειχθούν. Πρέπει να δοθεί στήριξη από το κράτος και τις μεγάλες εταιρείες. Κάποιος πρέπει να ενδιαφερθεί για την ενημέρωση και την προβολή όλων αυτών που κάνουμε εμείς οι Έλληνες οδηγοί.»

Ας επανέλθουμε στην Nordic 4. H STEP Motorsport είναι η πρωταθλήτρια ομάδα των τελευταίων τριών ετών στο κατασκευαστών και έχει αναδείξει επίσης δύο από τους τελευταίους τρείς πρωταθλητές (’22, ’24). Σου δίνει αισιοδοξία το γεγονός ότι οδηγείς πλέον για αυτή την ομάδα και ότι θα σε βοηθήσει να βελτιώνεσαι;

«Γενικά πιστεύω ότι το να είσαι μέλος μιας ομάδας βοηθάει γιατί έχεις συνοδηγούς με τους οποίους μπορείς να συγκρίνεσαι. Στην δική μας περίπτωση έχουμε τον περσινό rookie πρωταθλητή που είναι ο Σεμπάστιαν Μπαχ που είναι και τρία χρόνια μεγαλύτερος οπότε έχει μεγαλύτερη εμπειρία και υπάρχουν έμπειροι προπονητές και μηχανικοί και πιστεύω ότι άμα δουλεύουμε όλοι μαζί μπορούμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς.»

Η φετινή ομάδα της STEP Motorsport.

Το μονοθέσιο του Τζώρτζ στην Nordic 4 είναι ένα Mygale F14-F4 FIA Gen 1, το οποίο έχει κινητήρα Renault 2.000 κ.εκ και εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και παράγει περί τους 160 ίππους

Έκανες αρκετή προετοιμασία για το πρωτάθλημα της Nordic 4 στο Padborg Park της Δανίας, στο Calafat της Ισπανίας και στο Anderstorp της Σουηδίας. Θέλω να μου περιγράψεις μια τυπική ημέρα σου σε αυτή την περίοδο.

«Με το που πηγαίναμε στην πίστα τρώγαμε το πρωινό μας στις εγκαταστάσεις που είχε η ομάδα στην πίστα, μετά συνήθως ακολουθούσαν τρία σκέλη [δοκιμών] ενδιάμεσα των οποίων συζητάγαμε με τους προπονητές για το πού πρέπει να βελτιωθούμε και ποια στρατηγική θα ακολουθούσαμε στο επόμενο σκέλος και βλέπαμε τηλεμετρία και βίντεο. Μετά ήταν το ενδιάμεσο μεσημεριανό διάλειμμα και έπειτα άλλα τρία σκέλη [δοκιμών] με τα ίδια ενδιάμεσα.»

Απόσπασμα από τις δοκιμές-προπόνηση του Τζώρτζ Σεμπάστιαν στο Padborg Park της Δανίας πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν. Το πλήρες βίντεο θα βρείτε στην σελίδα του οδηγού στο Facebook

Πως είναι το πρόγραμμα προπόνησης και διατροφής σου;

«Γενικά σαν προπόνηση κάνω τένις, κολύμβηση και τρέξιμο και η διατροφή είναι σύμφωνα με τις ομάδες αίματος, χωρίς κάποια συγκεκριμένη δίαιτα. Δεν αποφεύγω κάτι.»

Πως μπορείς να συνδυάζεις αγώνες, προπόνηση, σχολείο στο οποίο είσαι αριστούχος, με επαίνους και μάλιστα πήρες και αρκετά νωρίς το proficiency στα Αγγλικά και τους φίλους σου; Πόσο δύσκολο είναι;

«Καταφέρνω να φτιάχνω ένα πρόγραμμα ή στο Excel ή στο Google Sheets το οποίο μου επιτρέπει να ασχολούμαι και με την προπόνηση και με το πότε να διαβάζω και μου επιτρέπει να βγαίνω έξω με τους φίλους μου.»

Στιγμιότυπο από το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο του Τζώρτζ Σεμπάστιαν στο Padborg Park της Δανίας.
Nordic 4 til Åbningsløb på Padborg Park, Sunday den 27. April 2025 Foto: Jesper Larsen – adwerk.dk

NIKON Z 8 + NIKKOR Z 180-600mm f/5.6-6.3 VR
Iso 160 – f5.6 – 1/1/640 – 250 mm

Συμμετέχεις σε ένα πρωτάθλημα το οποίο ίσως να μην έχει την φήμη άλλων πρωταθλημάτων, άλλα έχει αναδείξει αρκετούς οδηγούς, όπως τον εφεδρικό οδηγό της Mercedes, Φρέντερικ Βέστι, ο Μάρτιν Γιάκομπσεν που αγωνίζεται στο WEC με την Peugeot,οι Κρίστιαν Λούντγκαρντ και Κρίστιαν Ράσμουσεν που αγωνίζονται στα IndyCar και ο Νόα Στρόμστεντ που αγωνίζεται στην Formula 3 με την Trident. Πόσο κίνητρο σου δίνει το να ξέρεις ότι είναι μια κατηγορία που παρακολουθούν οι μεγάλες ομάδες;

«Πιστεύω ότι εάν βρεθούν και χρήματα για το βήμα παραπάνω στην Formula 3 ας πούμε ή στην Formula Regional, θα βρεθούν σίγουρα και ομάδες που θα με έχουν προσέξει. Υπάρχει αρκετή προβολή σε αυτό το πρωτάθλημα.»

Είναι ένας στόχος σου το να ενταχθείς κάποια στιγμή σε ακαδημία ομάδας Formula 1;

«Ναι είναι σίγουρα ένας στόχος που θέλω να πετύχω μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια ή ακόμα και του χρόνου. Όσο πιο νωρίς γίνεται.»

Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι σου οι αντίπαλοι έχουν μεγαλύτερη εμπειρία από εσένα, είτε λόγω ηλικίας είτε λόγω προηγούμενης συμμετοχής στην κατηγορία, όμως παρόλα αυτά έχεις σταθεί επάξια μέχρι τώρα, πετυχαίνοντας βαθμούς και δεν έχεις έρθει τελευταίος σε αγώνα που έχεις τερματίσει. Ποια είναι η πρόσληψη των επιδόσεών σου μέχρι τώρα; Από την ομάδα, από τον κόσμο αλλά και από εσένα τον ίδιο;

«Όλοι μου οι φίλοι και οι γνωστοί με συγχαίρουν, δέχομαι και στο facebook στην σελίδα που έχουμε αρκετά σχόλια που μου λένε μπράβο και συγχαρητήρια και να συνεχίσω. Τώρα από την πλευρά της ομάδας μου λένε ότι πάω αρκετά καλά σε σχέση με το ότι είναι πρώτη μου σεζόν και γενικά πιστεύω ότι πάντα έχω περιθώρια βελτίωσης και μπορώ να τα πάω λίγο καλύτερα κάθε φορά.»

Πως ήταν η εμπειρία του να τρέχεις σε μια ιστορική πίστα όπως το Anderstorp, στην οποία έχουν αγωνιστεί στο παρελθόν θρύλοι της Formula 1 όπως ο Νίκι Λάουντα, ο Μάριο Αντρέτι, ο Τζέιμς Χάντ και άλλοι.

«Καταρχάς είναι τιμή να τρέχεις σε μια πίστα που έχουν τρέξει αυτοί οι θρύλοι και γενικά ήταν μια πολύ ωραία πίστα. Το να οδηγάς στα χνάρια τους είναι πολύ ευχάριστο. Πολύ ωραία εμπειρία!»

Στιγμιότυπο από το δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο του Τζώρτζ Σεμπάστιαν στο Anderstorp της Σουηδίας.

Για τους αγώνες ταξιδεύετε οικογενειακώς και γενικότερα η οικογένεια σου έχει αφιερώσει πολύ χρόνο και πολύ χρήμα για την καριέρα σου. Διάβασα ότι μέχρι και τους μηχανικούς σου έχουν κάνει. Αυτό εκτός από εκτίμηση και αγάπη προς το πρόσωπό σου, νιώθεις ότι ίσως σου προσθέτει και πίεση για να πετύχεις;

«Δεν ξέρω αν θα το έλεγα πίεση, αλλά πιο πολύ κίνητρο για να μην σταματήσω μέχρι να καταφέρω να πετύχω τον στόχο μου.»

Πρόσφατα σε είδαμε αρκετές φορές στην δημόσια σφαίρα. Έγινε εκδήλωση για εσένα από τον Δήμο Φιλοθέης-Ψυχικού, ήσουν προσκεκλημένος σε εκδήλωση στο Μαρούσι και σε είδαμε και στον αέρα του ΣΚΑΙ. Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για εσένα και πιθανώς και να σε στηρίξει, που μπορεί να το κάνει;

«Έχουμε την σελίδα μας στο facebook, στην οποία έχουμε ανεβάσει και όλα τα άρθρα που γράφονται για εμένα, κάνουμε report (αναφορές) μετά από κάθε αγώνα και προπόνηση και υπάρχουν και τα στοιχεία μας στο ecinisi.gr για πιθανές χορηγίες.»

Πότε είναι ο επόμενός σου αγώνα και πού;

«Είναι το επόμενο Σαββατοκύριακο (31 Μαΐου – 1η Ιουνίου) στην πίστα του Gelleråsen στην Σουηδία.»

Και που μπορεί κάποιος ενδιαφερόμενος να τον παρακολουθήσει ;

«Λογικά θα μεταδοθεί στο youtube. Δίνουμε πάντα τα links (συνδέσμους) στο Facebook όταν τα μαθαίνουμε και εμείς.»

Στο σημείο αυτό ο Δημήτρης Παυλόπουλος πρόσθεσε ότι κάθε πίστα έχει την δική της σκηνοθεσία-κάλυψη του εκάστοτε αγώνα με την ζωντανή μετάδοση να μην είναι βέβαιη. Οι πρώτοι τρείς αγώνες μεταδόθηκαν από διαφορετικά κανάλια στο Youtube.

Πως βλέπεις την φετινή Formula 1; Ποιος θα το σηκώσει φέτος;

«Γενικά βλέπω ότι η Mclaren είναι δυνατή και θα έχει ενδιαφέρον προς το τέλος της σεζόν ποιος από τους δύο οδηγούς της θα είναι πιο πάνω, ο Νόρις ή ο Πιάστρι και πιστεύω ότι και ο Φερστάπεν πάντα μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο.»