Skip to content Skip to footer

F1: Γκραν Πρι Εμίλια Ρομάνια Preview

Η F1 προσγειώνεται στην Ευρώπη και το δεύτερο triple-header ξεκινάει στην ιστορική Ίμολα!

Μετά από Ασία, Ωκεανία, Αμερική και Μέση Ανατολή, η Formula 1 έρχεται στην Ευρώπη για την αρχή του δεύτερου φετινού triple-header (Ίμολα-Μονακό-Ισπανία) με τα ερωτήματα να παραμένουν πολλά και σημαντικά! Θα συνεχίσουν την επιβλητική παρουσία τους στην Mclaren; Θα καταφέρει ο Νόρις να επιβληθεί του Πιάστρι; Τι θα κάνει η Red Bull; Ποια θα είναι η επίδραση των αναβαθμίσεων της Mercedes; Η Ferrari σε τι μήκος κύματος θα κινηθεί; Τι ντεμπούτο θα έχει ο Κολαπίντο; Αυτά και άλλα πολλά θα απαντηθούν στην άσφαλτο της Ίμολα, η οποία κατά πάσα πιθανότητα φέτος λέει αντίο στην Formula 1.

Πρόγραμμα Τριημέρου

Practice 1 : Παρασκευή 16/5 – 14:30
Practice 2: Παρασκευή 16/5 – 18:00
Practice 3: Σάββατο 17/5 – 13:30
Κατατακτήριες: Σάββατο 17/5 – 17:00
Αγώνας: Κυριακή 18/5 – 16:00

Το τριήμερο όπως πάντα θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από τον συνδρομητικό ANT1+, σε μαγνητοσκόπηση οι κατατακτήριες μεσάνυχτα του Σαββάτου και ο αγώνας ζωντανά από τον ANT1 και όλες οι διαδικασίες ζωντανά από το συνδρομητικό F1TV.

Η πίστα Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari ή πιο γνωστή σε εμάς ως Ίμολα, φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα το 1980 ως αντικαταστάτρια της Μόντσα για το Ιταλικό Γκραν Πρι και έκτοτε η Formula 1 την έχει επισκεφθεί συνολικά άλλες 30 φορές, 26 για το Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο (1981-2006) και τέσσερις πολύ πιο πρόσφατα για το Γκραν Πρι της Εμίλια Ρομάνια (2020-2023, 2024). Η τωρινή διάταξη έχει μήκος 4.909 χλμ. και ο αγώνας διαρκεί 63 γύρους!

Επιλογές ελαστικών της Pirelli

Η Ιταλική προμηθεύτρια ελαστικών φέρνει καινούργια γόμα για τον επερχόμενο αγώνα, με την C6 να κάνει ντεμπούτο όντας η πιο μαλακή από όλες τις φετινές γόμες. Γενικώς θα πραγματοποιηθεί ένα βήμα προς πιο μαλακές γόμες, με την C4 να είναι η σκληρή και η C5 η μέση. Η πίστα της Ίμολα δεν είναι τόσο απαιτητική για τα ελαστικά όπως άλλωστε φαίνεται και στο διάγραμμα.

Η διαχείριση των ελαστικών επηρεάζεται από τα πολλά σημεία επιτάχυνσης και φρεναρίσματος, με τα ελαστικά να υπόκεινται σε χαμηλό μέσο φορτίο και περιορισμένη θερμική καταπόνηση.

Προηγούμενοι νικητές

2024: Μαξ Φερστάπεν
2022: Μαξ Φερστάπεν
2021: Μαξ Φερστάπεν