Skip to content Skip to footer

F1: Υπό άμεσο κίνδυνο η θέση του Ντούχαν – Εξετάζει την άμεση αντικατάστασή του η Alpine

Φαίνεται ότι είναι πολύ πιθανό ο Τζάκ Ντούχαν να μην τρέξει στην Ίμολα!

!!! Νέα ενημέρωση. Σύμφωνα με νέες πληροφορίες ο ίδιος ο Ντούχαν έχει ήδη ενημερωθεί πως χάνει την θέση του για τον επόμενο αγώνα. Για οποιαδήποτε επόμενη ενημέρωση, θα ανανεωθεί το παρόν άρθρο!

Άμεσο κίνδυνο διατρέχει η θέση του Τζάκ Ντούχαν στην Alpine, δίπλα στον Πιέρ Γκασλί, καθώς πληροφορίες έγκυρων μέσων όπως το The Race και το Motorsport Italia, τονίζουν ότι η Γαλλική ομάδα ήδη εξετάζει το ενδεχόμενο αντικατάστασής του με τον Φράνκο Κολαπίντο ακόμα και από τον επόμενο αγώνα στην Ίμολα!

Ο Αυστραλός δεν διανύει καλή σεζόν μέχρι στιγμής, όντας ένας από τους τέσσερις οδηγούς που ακόμα είναι στους μηδέν βαθμούς, ενώ έχει εμπλακεί σε αρκετά ατυχήματα όπως στον πρώτο γύρο στην Αυστραλία ή στις ελεύθερες δοκιμές στην Ιαπωνία όπου έχασε τον έλεγχο στην πρώτη στροφή, ενώ στο πρόσφατο Γκραν Πρι Μαϊάμι εγκατέλειψε πάλι στον πρώτο γύρο έπειτα από κλατάρισμα που αποκόμισε ύστερα από επαφή με τον Λίαμ Λόσον, χωρίς απαραίτητα να έχει την ευθύνη. Επίσης έχει δεχθεί ποινές που του έχουν αποσταθεροποιήσει αγώνες, όπως στην Κίνα αλλά και στο Μπαχρέιν.

Παρόλο που ο 22χρονος έχει δείξει καλό ρυθμό κατά διαστήματα και μάλιστα κατάφερε στο Μαϊάμι να κάνει out-qualify τον teammate του, Πιέρ Γκασλί, για πρώτη φορά φέτος. Παράλληλα έχει γίνει γνωστό στους κύκλους των paddock, ότι ο Ντούχαν χαίρει στήριξης από τους εργαζόμενους και το γκαράζ της Alpine, οι οποίοι δεν θεωρούν ότι ο Κολαπίντο θα είναι μια εγγυημένη αναβάθμιση.

Από την στιγμή που ο Φράνκο Κολαπίντο ανακοινώθηκε ως εφεδρικός οδηγός της Alpine πριν λίγους μήνες, η πίεση στο πρόσωπο του Ντούχαν ήταν δεδομένη, καθώς η ηγεσία της ομάδας και κυρίως ο σύμβουλός της, Φλάβιο Μπριατόρε, είναι υποστηρικτής του Αργεντίνου, ο οποίος έχει ήδη φέρει και αρκετά χρήματα στην ομάδα, μέσω των χορηγών του. Από τις χειμερινές δοκιμές και έπειτα το διαρκές ερώτημα για την ενδεχόμενη αντικατάσταση του Ντούχαν από τον Κολαπίντο υπάρχει και παρά την πληροφόρηση λίγο πριν το Μαϊάμι, ότι ο Αυστραλός θα έχει χρόνο μέχρι το καλοκαίρι να αποδείξει την αξία του, φαίνεται ότι ο χρόνος του τελικά θα είναι πολύ συντομότερος.

Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι ήδη από τα τέλη του 2024, όταν και ο Αυστραλός έκανε το πρόωρο ντεμπούτο του στο Άμπου Ντάμπι, στην θέση του Εστεμπάν Οκόν, υπήρχαν οι φήμες ότι το συμβόλαιό του ήταν για μόλις έξι αγώνες (οι οποίοι συμπληρώθηκαν για αυτόν στο Μαιάμι) και πως ο Μπριατόρε «ψαχνόταν» ακόμα και για ακύρωση του συμβολαίου του. Πρόσφατα μάλιστα ο Οράσιο Μαρίν, CEO της YPF, κρατικής εταιρίας πετρελαίου της Αργεντινής και χορηγού του Κολαπίντο, δήλωσε στον αέρα καναλιού της χώρας, ότι ο Φράνκο θα αγωνιστεί στην Ίμολα, χωρίς να ξέρει ότι δεν είχε κλείσει το μικρόφωνό του και παρά την μετέπειτα δήλωσή του ότι αυτό αποτελεί προσωπική του πεποίηθηση, δεν υπάρχει ποτέ καπνός χωρίς φωτιά.

Μάλιστα κατά την διάρκεια του τριημέρου ο επικεφαλής της Alpine, Όλιβερ Όουκς, αναφερόμενος στην εν λόγω φημολογία, δήλωσε πως «όπως είναι σήμερα η κατάσταση, ο Τζάκ είναι ο οδηγός μας μαζί με τον Πιέρ. Πάντα αξιολογούμε, αλλά σήμερα, αυτή είναι η κατάσταση»

Βεβαίως ακόμα δεν είναι κάτι σίγουρο και υπάρχει η πιθανότητα ο Ντούχαν να δεχθεί κι άλλη πίστωση χρόνου, αφού όπως προαναφέραμε λαμβάνει στήριξης από τους μηχανικούς και τους λοιπούς εργαζόμενους στο εργοστάσιο και το γκαράζ. Όμως για οποιαδήποτε εξέλιξη θα ενημερωθείτε από εμάς, με εγκυρότητα και έγκαιρα!