Οι δύσκολες μέρες συνεχίζονται στην Red Bull μετά το κακό Γκραν Πρι Μπαχρέιν!
Οι μέρες χαράς δεν κράτησαν πολύ για την Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν που μόλις μια βδομάδα μετά την επική νίκη του στην Ιαπωνία, ήταν στο πουθενά στο Μπαχρέιν όντας μόλις 7ος στις κατατακτήριες και 6ος στον αγώνα, με προβλήματα στην ισορροπία, τον χειρισμό και τα φρένα για τον Ολλανδό, σε συνδυασμό με ένα πρόβλημα στην λειτουργία του αυτόματου συστήματος των pit stops, το οποίο καθυστέρησε και τον ίδιο αλλά και τον teammate του, Γιούκι Τσουνόντα.
Ο ίδιος ο τέσσερις φορές πρωταθλητής χαρακτήρισε τον αγώνα με την φράση «όλα πήγαν στραβά, όλα» όμως αυτό δεν ήταν τίποτα μπροστά σε όσα εκτυλίχθηκαν και εκτυλίσσονται αυτή την ώρα. Συγκεκριμένα όπως ανέφερε ο ρεπόρτερ του SkySports, Τέντ Κράβιτζ, μετά το τέλος του αγώνα ο μάνατζερ του Μαξ Φερστάπεν, Ρέιμοντ Βερμιούελεν, ήταν έξω φρενών προς τον επί χρόνια σύμβουλο της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, σχετικά με την απόδοση της ομάδας, έπειτα από τον οποίο έφυγε με ορμή έξω από το γκαράζ.
Συγκεκριμένα ο Κράβιτζ είπε τα εξής στον αέρα του Αγγλικού δικτύου: «Μετά το τέλος του αγώνα, περίμενα να μιλήσουμε με τους επικεφαλής των ομάδων, και βλέπω τον Ρέιμοντ Βερμιούελεν, τον μάνατζερ του Μαξ, να μπαίνει στο γκαράζ της Red Bull και να ‘τα ψάλλει’ στον Χέλμουτ Μάρκο. Διαμαρτυρόταν εντόνως στον Μάρκο, και εκείνος απλά στεκόταν και τον κοίταζε. Έπειτα, ο Ρέιμοντ βγήκε έξαλλος από το πίσω μέρος του γκαράζ, βγάζοντας το πάσο του καθώς προχωρούσε. Σαφέστατα δεν ήταν χαρούμενος».

Λίγο αργότερα από αυτό το συμβάν είχαμε την ενημέρωση πως διεξαγόταν έκτακτη σύσκεψη κρίσης στην Red Bull μεταξύ των Κρίστιαν Χόρνερ, Πόλ Μόναχαν (επικεφαλής μηχανικός), Πιέρ Βασέ (τεχνικός διευθυντής) και Χέλμουτ Μάρκο σχετικά με τις επιδόσεις της ομάδας και τα επόμενα βήματα της. Όλα αυτά εν μέσω της παραδοχής του Μάρκο πως ανησυχεί πραγματικά ότι ο Φερστάπεν θα φύγει από την ομάδα κάνοντας χρήση όρου επιδόσεων στο συμβόλαιό του.
Μιλώντας μετά τον αγώνα στο Sky Deutschland είπε: «Είναι σαφές, πρέπει να σημειώσουμε πρόοδο όχι πρόοδο στους βαθμούς, αλλά στο χρονόμετρο. Και με μια απόδοση όπως αυτή που παρουσιάζουμε τώρα, δυστυχώς, δεν θα βγει τίποτα από το παγκόσμιο πρωτάθλημα». Όταν ρωτήθηκε πόσο μεγάλες είναι οι ανησυχίες ότι ο Φερστάπεν θα μπορούσε να επιλέξει να φύγει, ο Μάρκο απάντησε: «Αυτές είναι αρκετά μεγάλες. Πρέπει να γίνουν βελτιώσεις στο άμεσο μέλλον, ώστε να έχει ένα μονοθέσιο με το οποίο θα μπορεί να κερδίζει. Δεν θα πρέπει να είναι ένα τυχαίο γεγονός, όπως στη βροχή στη Βραζιλία ή στην Ιαπωνία. Εκεί η πίστα του ήρθε και έκανε έναν μαγικό γύρο. Πρέπει να υπάρχει μια σταθερή βάση».

Μέσα σε όλα αυτά ο ίδιος ο Κρίστιαν Χόρνερ παραδέχθηκε ότι η ομάδα πάσχει ακόμη από προβλήματα συσχέτισης των όσων δείχνουν τα δεδομένα και η αεροσήραγγα με τα όσα συμβαίνουν μέσα στην ίδια την πίστα σε πραγματικό χρόνο. Χαρακτηριστικά ο Αυστριακός δήλωσε ότι: «Οι λύσεις που βλέπουμε μέσω των εργαλείων μας δεν αντιστοιχούν στην πίστα. Η αεροσήραγγα μας έχει πάει προς μια κατεύθυνση η οποία δεν δείχνει το ίδιο πράγμα εντός πίστας.»
Ενόψει Σαουδικής Αραβίας τα πράγματα δεν δείχνουν καλά για την πριν ένα χρόνο παντοδύναμη Red Bull. Μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα; Η όπως ήδη φημολογείται, ο Φερστάπεν θα βρίσκεται αλλού του χρόνου;